fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Це подорож, після якої ваші співробітники зроблять тату з логотипом компанії

03/ 12/ 2021
  Автор: компанія Zagorye Відправте своїх найкращих працівників в інсентив-тур і назавжди змініть їхнє ставлення до компанії та один до одного. Зараз розповімо вам, що це за мандрівка. Памятаємо це, як зараз. Хоча ця історія і сталася з нами 8 років тому, коли до нас прийшов постійний клієнт Микола. Він керує великою компанією, послугами якої ви вочевидь користуєтеся чи користується хтось із ваших друзів, загалом — це одна із найбільших фірм в Україні. Називати її ми зі зрозумілих причин не можемо. Того року вони зробили найбільший виторг у своїй історії, обійшовши конкурентів у кілька разів. «Я просто не можу не віддячити їм після таких результатів, — сказав Микола. — Я готовий надати хоч мільйон доларів і відправити їх у будь-яку країну світу на найдорожчий курорт, аби вони відчули мою подяку, і найголовніше — назавжди залишилися в компанії та прагнули збільшувати свої результати. До того ж хочу, щоб у них був тимбілдинг. У мене 20 людей, покажімо їм Східну казку в Єгипті, за місяць треба виїжджати». На його подив, наша відповідь була зовсім не такою, на яку він розраховував. «Боюся, це не найкраща ідея, — почав наш директор. — Я розумію ваш порив подяки, але якщо ви хочете, щоб ваші співробітники ще більше працювали на добробут вашого бізнесу, а ваші гроші не вилетіли у трубу, краще зробити так». Звісно, відмовитися від такої пропозиції ми не могли, та й не знаємо нікого, хто б відмовився, але й погоджуватися не поспішали. Так, таке велике замовлення потрібно було забирати, і його можна було реалізувати. Але з цими запитами обовязково постраждало б співвідношення ціни та якості, адже за місяць усе вже надто дорого та зайняте. По-друге, місяць на таку складну поїздку замало. Але найголовніша причина була не в цьому, але про все по черзі. У поганому інсентиві навіть слон не врятує   Поки Микола продовжував дивитися на нашого директора, як туристи, які вперше побачили Ейфелеву вежу, ми почали пропонувати йому, як усе має бути. Але спочатку скажемо декілька слів вам, що таке інсентив-тур, якщо ви не знаєте про нього. Інсентив-тур — це заохочувальна та мотиваційна подорож для співробітників за кошт компанії. Один з найефективніших інструментів подякувати працівникам за роботу. А ще згуртувати їх разом, розважити, навчити та мотивувати на майбутні цілі, щоб ця подорож чимдужче відбилася вже наступного кварталу. Інсентив поділяє життя на до та після. А також підвищує цінність компанії у головах співробітників. Вони переосмислюють своє місце в компанії та місце компанії у своєму житті. Тепер вони та ваш бізнес — єдине ціле. Працівники усвідомлюють, що керівництво їх цінує, і прагнуть відповідати взаємністю. Вони переймаються новим ентузіазмом і відповідальністю за компанію та її продукт, немов це була їхня власна компанія. Після такої поїздки співробітники та партнери стають не просто колегами, а друзями. Так має бути у правильно організованому інсентиві. Хороший інсентив — коли співробітники переосмислюють своє місце в компанії та місце компанії у своєму житті   Ми намагалися всіма силами переконати Миколу зробити цю подорож найкращою в житті його співробітників, а він би отримав нові рекорди з виторгу вже наступного року. Нам вдалося його переконати: у підсумку співробітники поїхали через 3 місяці, зовсім в іншу країну та у свою найкращу подорож. Розповідаємо, як нам це вдалося. Головні помилки HR і керівників в інсентивах. Чимало компаній витрачають гроші в нікуди. Це в найкращому разі. У найгіршому — псуються стосунки всередині команди. Але зараз ви дізнаєтеся, як все виправити та зробити так, щоб ваші гроші не вилетіли у трубу, а співробітники полюбили вашу компанію більше, ніж хобі. У цей момент секретарка принесла каву, і ми розповіли Миколі про дві головні помилки в його пропозиції, які допускають більшість наших клієнтів, відправляючи своїх співробітників в інсентив-тури. Перша помилка — неправильна мета інсентиву Якщо ви не розумієте мету, ви її не досягнете. Інсентив-тур — це не просто бажання керівника чи HR показати Східну казку, тому треба полетіти в Дубай, подивитися на Бурдж Халіфа, купити всім по корпоративній футболці, попити чай із бедуїнами, подивитися на танець живота і повернутися. А між усім цим покатати людей на квадроциклах у пустелі. Або, наприклад, відправити 10 людей на риболовлю до Норвегії. Усе класно, але риболовлю з них реально люблять лише двоє, троє ловили кілька разів у житті, та й то у школі. Інша група просто мерзла в човні й лаяла всю невидиму форель, а заразом і ейчарів. Це просто поїздка заради поїздки та викинуті в нікуди гроші.  Хороший інсентив — коли його роблять для кожного співробітника, враховуючи персональні інтереси, уподобання і потреби: починаючи від споглядання приготування їжі в ресторані до списку програвання з улюбленою музикою в номері. Потрібно танцювати саме від цього. Хороший інсентив — коли його роблять для кожного співробітника, враховуючи персональні інтереси, смаки та потреби   Друга помилка — мало часу на організацію Ми сказали Миколі, що за місяць складно зробити класну подорож навіть для себе чи сімї. Що вже говорити про 20 досвідчених топменеджерів, які були у 30 країнах, каталися на всіх різновидах транспорту, занурювалися з аквалангом у Белізі та Австралії, билися в лицарських турнірах і полювали за трюфелями. Щоб дізнатися справжню мету інсентиву, записати всі вподобання співробітників і співвіднести все з усім — потрібен час. Місяць — це замало. Місяць — це дорожче, бо готелі вже зайняті та ціни на авіаквитки вже злетіли. Звичайно, усе можна зробити, але чим менше часу — тим менше персоналізації та опрацювання. А чим менше персоналізації — тим менший ефект від інсентиву. А якщо ефекту від інсентиву немає — то нащо він взагалі потрібний? Якщо ефекту від інсентиву немає — то нащо він взагалі потрібний? З чим люди повинні повернутися з подорожі. Люди повинні повернутися з бажанням працювати так, як вони ще ніколи не працювали. Люди мають принести вашому бізнесу прибуток, який у десятки й навіть сотні разів окупить витрати на цю подорож. Але для цього вони мають відпочити, навчитися нового, полюбити один одного, світ і компанію. Запитайте себе, навіщо ви витратили кілька тижнів або навіть місяців на опрацювання, десятки тисяч доларів, нерви, якщо після подорожі в їхніх головах і серцях нічого не змінилося? Зробіть так, щоб після інсентиву люди змінили ставлення до компанії лише на краще   Як зробити, щоб співробітники таки повернулися з тату компанії  У результаті ми переконали Миколу повністю змінити запити. Замість Єгипту його співробітники поїхали в Оман, адже Східну казку краще дивитися саме там. На підготовку в нас пішло три місяці, зате ми заощадили близько $10 000 тільки на авіаквитках, а загалом завдяки розміреній організації — близько $20 000. А співробітники, які повернулися, ще довго дякували нам, кажучи, що вони змінили своє ставлення не тільки до подорожей, людей і компанії, а й до себе. Для нас це — найголовніше. Того року компанія Миколи двічі побила рекорд із виторгу. Давайте ж разом відправимо і ваших співробітників у їхню найкращу подорож. Якщо ви плануєте інсентив, серйозно ставитеся до своєї мети, грошей і співробітників та бажаєте, щоб усе вийшло якнайкраще — звертайтеся до нас — Компанію мандрівників «Загор’є». Ми працюємо в туризмі 30 років, першими в Україні запустили чартери на Мальдіви та Сейшели, працюємо з найкращими готелями світу та перебуваємо в їхніх асоціаціях і відправили в інсентив-тури провідні компанії України. 1. Ми досконало знаємо турпродукт Жоден ейчар у світі не знає його краще за нас. Готові це довести на першій зустрічі. Водночас саме разом з ейчаром ми зможемо створити ефективний інсентив-тур. 2. Ми вибираємо найкращий турпродукт під вашу мету Ми завжди робимо крок назад і намагаємося зрозуміти вашу мету, сформувати кілька варіантів пропозицій та детально пояснимо, як буде краще і для компанії, і для співробітників. 3. Зясовуємо всі побажання та вподобання ваших співробітників Щоб цей інсентив став найкращою подорожжю в їхньому житті, перевершивши першу поїздку закордон і весільну подорож. І щоб саме про нього вони розповідали своїм дітям, чому не даремно прожили своє життя. Ми поговоримо з кожним, зіставимо інтереси всіх і запропонуємо кілька варіантів інсентив-туру.  Класний інсентив — це ретельно спланована індивідуальна чи групова програма, де враховується все: глибинне опрацювання мети інсентиву, місце перебування, інтереси та побажання кожного співробітника   Чому інсентив від «Загорє» — це безпрограшний варіант для вашої компанії Залиште свій контакт і ми вислухаємо ваші цілі, та обовязково створимо найкращий інсентив у вашому житті. Але одразу попереджаємо, можливий варіант, коли ми можемо відмовити й вам. Адже наші людські ресурси та час обмежені — на рік ми можемо працювати лише над кількома інсентивами, щоб зробити їх максимально ефективними. Сподіваємося, ви вже зрозуміли, чому.  Інсентив-тур — це найпотужніший інструмент, яким не можна нехтувати. Але він недешевий, тому також не можна нехтувати правилами його застосування. Давайте разом створимо вашим співробітникам найкращу в житті подорож, яка прокачає людські взаємини та ваш рахунок у банку. Хто знає, може вони насправді зроблять тату після нього.  +38 044 334 43 34 [email protected] https://www.zagorye.ua

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: