fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

77% українських компаній хочуть покращити клієнтський досвід — дослідження One Philosophy

10/ 12/ 2021
  77% українських керівників мають намір інвестувати в покращення клієнтського досвіду. На їхню думку, це допоможе їм вигідно вирізнятися серед конкурентів. Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі. У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет. 79% керівників зазначили, що цього року планують загалом інвестувати у життєстійкість своїх організацій. Вони вважають, що це допоможе їм бути більш успішним у пандемічному світі. 74,5 % організацій планують розвивати потенціал працівників, 56,9 % — змінювати або посилювати корпоративну культуру, 54,9 % — плекати психічне здоров’я працівників. Кожна друга організація прагне оновити бізнес-модель, впровадити нові або підривні технології, підтримувати соціальні ініціативи та застосовувати lean management. «Життєстійкі компанії вдвічі частіше переживають своїх конкурентів у довгостроковій перспективі. Готові до майбутнього організації, за даними Accenture, демонструють приріст корпоративної рентабельності у 2,8 рази вищий у порівнянні з організаціями, які є просто стабільними», — коментує Наталія Попович, засновниця One Philosophy. Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: