Онлайн Програма розвитку з комплаєнсу
- Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Про програму
В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Забезпечення дотримання Комплаєнс процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме процвітанню та стабільності вашої компанії.
Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до онлайн-програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс у зручному форматі.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері комплаєнсу;
- Практикуючі юристи;
- HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері комплаєнсу;
- Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у комплаєнс-сфері.
Під час проходження модулів ви
- Дізнаєтесь ключові елементи ефективної комплаєнс-системи в компанії відповідно до міжнародних документів та найкращих практик;
- Дізнаєтесь як правильно i легко дотримуватись комплаєнс-вимог та транслювати їх «внутрішньому клієнту»;
- Вивчите основні питання нового регулювання ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR);
- Дізнаєтесь навіщо та як здійснювати ризик-менеджмент третіх осіб;
- Ознайомитесь із основами протидії відмиванню коштів, отриманих злочинним шляхом та фінансуванню терроризму;
- Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу;
- Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах;
- Ознайомитесь із можливими сценаріями притягнення компаній в Україні до відповідальності у разі неспроможності компанії забезпечити комплаєнс;
- Дізнаєтесь як саме побудувати успішну кар’єру в сфері комплаєнсу;
- Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері комплаєнсу та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою комплаєнс-системою.
ФОРМАТ
- онлайн-програма;
- 8 україномовних модулів + 1 бонусний модуль англійською мовою від тренера Міжнародної асоціації з комплаєнсу (ІСА);
- щосереди та щоп’ятниці о 15:00 – 17:00;
- тест із варіантами відповідей наприкінці програми.
ПРОГРАМА
МОДУЛЬ 1 – 31 березня 2021
Ефективна комплаєнс програма 2021
ТРЕНЕР
Ірина Ніколаєвська, партнер, керівник практики комплаєнсу та корпоративного права / M&A київського офісу міжнародної юридичної фірми Kinstellar. Ірина має 16 років професійного досвіду у таких правових сферах, як комплаєнс, спеціальні розслідування та управління ризиками, корпоративне право, M&A, банківське/фінансове право та ринки капіталу, зокрема досвід законотворчої роботи у відповідних сферах. Ірина Ніколаєвська отримала номінацію «Юрист року у сфері комплаєнсу» престижної премії британської компанії С5 «Women in Compliance Awards 2020» (березень 2020 р., Лондон); була рекомендована провідним міжнародним юридичним довідником «Legal 500» 2020 в галузі комерційного, корпоративного права та M&A в Україні; визнанa провідним фахівцем («Notable Practitioner») у сфері корпоративного права та M&A за версією «Ukrainian Law Firms 2020» та «ТОП 50 провідних юридичних фірм в Україні 2019» видавництва «Юридична практика».
- Комплаєнс програма та її основні елементи
- Основні критерії ефективної комплаєнс програми
- Вимоги українського законодавства щодо комплаєнс програм
- П’ять міфів щодо комплаєнс програм
МОДУЛЬ 2 – 2 квітня 2021
Перевірка доброчесності третіх осіб
ТРЕНЕР
Олександра Божок, Комплаєнс менеджер фармацевтичної компанії «Сперко Україна», є автором та драйвером комплаєнс системи у компанії. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії Адідас-Україна, у тому числі забезпечила проходження компанією міжнародного комплаєнс аудиту на українському ринку. Закінчила Програму розвитку з комплаєнсу в Європейській Бізнес Асоціації, отримала Міжнародну сертифікацію ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.
- Види ризиків, їх оцінка та розуміння контрагентів компанії
- Стандарти та інструменти компанії щодо перевірки доброчесності контрагентів
- Порядок перевірки доброчесності контрагентів
- Рекомендації щодо виявлених ризиків під час перевірки.
МОДУЛЬ 3 – 7 квітня 2021
Комплаєнс тренінги та корпоративна культура (включно з механізмами повідомлення про порушення)
ТРЕНЕР
Вікторія Огриза, керівник юридичного департаменту, член комітету з Комплаєнсу та Етики PepsiCo Ukraine, 20 річна експертиза в юридичному напрямку, 10 років в компанії PepsiCo.
- Корпоративна культура. Складові та механіка вровадження. Tone from the Top.
- Система комплаєнс тренінгів як складова корпоративно культури. Цільова аудиторія, сертифікація.
- Внутрішній та зовнішній аудит корпоративної культури. Корегуючі дії.
- Механізми розкриття інформації про порушення. Політика про непереслідування.
- Основні принципи та етапи розслідування порушень. Відповідальність.
МОДУЛЬ 4 – 9 квітня 2021
Антимонопольний комплаєнс
ТРЕНЕР
Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.
- Ринок та конкурентна поведінка
- Горизонтальні домовленості
- Вертикальні домовленості
- Зловживання домінуючим (монопольним) становищем на ринку
- Поведінка в асоціаціях та інших торгових групах
- Дозволи та заборони
- Внутрішня та зовнішня кореспонденція
- Наслідки порушення антимонопольного законодавства
- Правила звільнення від відповідальності
МОДУЛЬ 5 – 14 квітня 2021
Data privacy комплаєнс: чим важливий для українських компаній
ТРЕНЕР
Станіслав Коваленко, комплаєнс офіцер, офіцер із захисту даних авіакомпанії «МАУ», голова комітету з питань захисту даних Міжнародної асоціації радників та член Міжнародної асоціації професіоналів з питань конфіденційності, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнсу, має досвід роботи більше ніж 15 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми «Захист персональних даних».
- Не Законом України «Про захист персональних даних» єдиним
- Чи існує в Україні відповідальність за порушення приватності.
- GDPR: на що варто звернути увагу спеціалістам з комплаєнсу
- Як самотужки провести аудит на дотримання вимог GDPR.
МОДУЛЬ 6 – 16 квітня 2021
Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс
ТРЕНЕРИ
Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби міжнародної компанії, має 12-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever.
- Регуляторні вимоги щодо протидії корупції та хабарництву.
- Базові інструменти для побудови антикорупційної політики.
- Подарунки, представницькі видатки, благодійні внески та конфлікт інтересів. Cases studies.
- Бонусний блок: екпортний контроль.
Олексій Поволоцький, директор із корпоративного управління та комплаенс ДТЕК. Член Правління Професійної асоціації корпоративного управління, член Асоціації юристів України, адвокат.
- Бізнес процеси, пов’язані з високим корупційним ризиком: угоди з підвищеним корупційним ризиком, ділові подарунки та гостинність, благодійність.
- Система антикорупційних контролів для ефективного управління корупційними ризиками.
- Система повідомлень про порушення (Лінія довіри), як один з важливих інструментів боротьби з корупцією та хабарництвом.
МОДУЛЬ 7 – 21 квітня 2021
Основи фінмоніторингу (AML/CFT)
ТРЕНЕР
Гліб Бакалов, з 2018 головний комплаєнс офіцер НЕК «Укренерго». У комплаєнсі з 2008 року, працював в фінансових, юридичних та інвестиційних компаніях в Україні та за кордоном, зокрема в міжнародній АХА Group — СК «АХА Страхування». Сертифікований адвокат, проходив навчання з питань комплаєнсу та протидії фінансовим злочинам у Франції, Італії, Іспанії, Португалії. Член громадської ради при Держфінмоніторингу 2013-2018.
- Підстави виникнення, місія та цілі фінмоніторингу;
- Рекомендації FATF;
- Ідентифікація, верифікація та належна перевірка (CDD);
- Публічні посадові особи та ризик-орієнтований підхід (RBA).
МОДУЛЬ 8 – 23 квітня 2021
Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб
ТРЕНЕР
Андрій Слюсар, Старший юрист практик Кримінального права, Комплаєнс та розслідування, юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери». Спеціалізується у кримінальному праві та кримінальному процесі, комплексній правовій експертизі в сфері кримінальної юстиції. Має Міжнародний сертифікат ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.
- Кримінальна відповідальність юридичних осіб
а. Поняття і підстави настання
b. Види покарань та правила їх застосування - Легалізація майна, одержаного злочинним шляхом
- Спеціальна конфіскація майна компанії.
БОНУСНИЙ МОДУЛЬ – 28 квітня 2021
Ключові аспекти успішної кар’єри в комплаєнсі
(модуль англійською мовою)
ТРЕНЕР
Джонатан Боудлер, керівник напряму регуляторного комплаєнсу, відповідальний за всі програми з комплаєнсу Міжнародної асоціації з комплаєнсу (ICA), має 25 років досвіду в секторі фінансових послуг, останні 15 років займає вищі керівні посади з комплаєнсу. Джонатан має багатий практичний досвід у сфері комплаєнсу, ступінь МВА від Henley Business School та диплом з менеджменту університету Редінга, є висококваліфікованим спеціалістом в управлінні бізнесом з точки зору побудови системи управління ризиками в контексті корпоративної стратегії, є кваліфікованим радником з питань інвестицій та іпотечного кредитування. Крім того пан Боудлер є спікером низки галузевих форумів.
На цьому модулі буде розглядатися та обговорюватися ряд інструментів та методів, які фахівці з комплаєнсу визнають критично необхідними для забезпечення ефективності комплаєнс-функції в своїх організаціях, зокрема, як краще взаємодіяти з вищим керівництвом та забезпечувати рівноцінний розподіл відповідальності серед працівників компанії.
Інформаційний партнер: Compliance & Law Periscope
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: