Європейська Бізнес Асоціація

Нас надихають європейські цінності. Ми покращуємо умови ведення бізнесу в Україні.

Асоціація була заснована в 1999 році за підтримки Європейської Комісії в Україні. З того часу ми виросли до найбільш впливового та найчисельнішого об’єднання бізнесу в Україні. Ми працюємо для того, аби дати своїм компаніям можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання та покращити його на користь індустрії, суспільства, економіки та країни в цілому.

Об’єднуючи більш ніж дев’ятсот компаній, Європейська Бізнес Асоціація є однією з наймасштабніших спільнот бізнесу, які працюють на українському ринку.

Європейська Бізнес Асоціація та її команда – це досвідчений та якісний GR-радник для вашої компанії, це допомога у налагодженні партнерських відносин з урядом, це шлях до встановлення ділових зв’язків з кращими міжнародними та українськими компаніями. Серед наших членів – компанії-лідери, які розділяють кращі європейські цінності ведення бізнесу.

Наші активності та сфери діяльності:

  • захист інтересів іноземних та вітчизняних інвесторів на найвищому державному рівні;
  • сприяння співпраці компаній-членів і налагодження тісних контактів між ними;
  • допомога підприємствам у розвитку на українському ринку, включаючи можливості PR;
  • забезпечення компаній-членів комплексною інформацією про те, що відбувається в країні та її регуляторному полі.

Європейська Бізнес Асоціація допомагає бізнесу охопити всю країну завдяки зв’язкам між офісами, що розташовані в Дніпрі, Києві, Львові, Одесі та Харкові. Донецькі компанії представлені Робочою групою підтримки бізнесу в АТО.

Серед наших переваг – це можливості першокласного розвитку вас і ваших співробітників – найкращі тренери та ментори допоможуть розвивати професійні таланти та зростати в кар’єрі.

Асоціація активно сприяє розвитку співробітництва між Україною та ЄС.

Європейська Бізнес Асоціація є більше ніж просто асоціація, ми є універсальним інструментом для бізнесу.

детальніше

Місія та цінності

ПРОЗОРІСТЬ

Всі члени Європейської Бізнес Асоціації дотримуються найвищих етичних стандартів в бізнесі. Ми поважаємо та дотримуємось політики нульової терпимості до корупції.

1
ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА

Ми – за чесну та прозору конкуренцію. Ми глибоко поважаємо інтелектуальні та інші права. Ми – за дотримання верховенства закону в усі часи, в усіх умовах.

2
ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ

Ми поважаємо чесні, відкриті та предметні партнерські відносини між бізнесом та урядом, а також між компаніями-членами Європейської Бізнес Асоціації.

3
КУЛЬТУРА ТА ПОВАГА

Люди є найвищою цінністю для нас. Ми дбаємо про людей. Ми захоплюємось талантами. Ми поважаємо права людини, їх здоров’я, безпеку та рівні можливості на роботі.

4
БЕЗПЕКА ТА ТУРБОТА

Ми робимо все можливе для того, аби захистити інтереси наших членів – індивідуальні або колективні – на найвищому державному рівні. Ми підтримуємо та піклуємось про наші партнерські відносини з урядом з тим, аби забезпечити захищеність компаній-членів нашої Асоціації.

5
ПРИСТРАСТЬ ДО ІННОВАЦІЙ

Ми працюємо проактивно. Щодня ми креативно перетворюємо ідеї на результати.

6

Книга корпоративної культури Асоціації

Ми багато часу приділили тому, щоб сформувати книгу культури Асоціації.

Пропонуємо вам ознайомитись з нашими ключовими цінностями, які нас надихають та спонукають до нових прагнень.

Читати

Кодекс роботи

Обов’язковою умовою членства в Європейській Бізнес Асоціації є дотримання Кодексу поведінки, Кодексу етики, а також Кодексу стандартів та етики зв'язків з громадськістю.

Правління Асоціації

Несе загальну відповідальність за стратегію

На засіданнях, що проходять один раз на місяць, Правління затверджує прийняття нових членів в Асоціацію та обговорює інші рішення щодо діяльності Асоціації.

Вибори Правління та Президента відбуваються на щорічних Загальних зборах членів Асоціації.

ПРЕЗИДЕНТ АСОЦІАЦІЇ

Томаш Фіала

Dragon Capital

ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТ АСОЦІАЦІЇ

Тарас Лукачук

Jacobs Douwe Egberts

ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТ АСОЦІАЦІЇ

Володимир Лавренчук

Raiffeisen Bank Aval

ПОЧЕСНИЙ ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Хюґ Мінґареллі

Delegation of the EU to Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІ

Парамджит Калон

Arcelormittal Kryvyi Rih

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Андреас Лір

BASF

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Саіда Джарболова

ING Bank Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Олексій Кредісов

EY Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Дмитро Шоломко

Google Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Олена Волошина

International Finance Corporation

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Інга Андреєва

Mastercard Europe SA

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Брайан Боннер

Kyiv Post

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Олів'є Ланґле

METRO Cash and Carry Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Ансгар Борнеманн

Nestle Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Мацєй Томаш Зєліньскі

Siemens Ukraine

ЧЛЕН ПРАВЛІННЯ АСОЦІАЦІЇ

Тарас Кицмей

SoftServe

Президенти Асоціації

Маємо честь представити керманичів Асоціації від моменту її заснування до сьогодні.

2016 – до сьогодні

Томаш Фіала

Dragon Capital

2015 – 2016

Кшиштоф Сідлєцкі

Astellas Pharma Europe BV

2010 – 2015

Томаш Фіала

Dragon Capital

2008 – 2010

Тронд Мое

Telenor

2007 – 2008

Андреа Раффаседер

Siemens

2006 – 2007

Фредрік Свінхуфвуд

Tetra Pak

2003 – 2006

Бьорн Маркстедт

Avis

2001 – 2003

Алард Таувен

Philips

1999 – 2001

Бруно Кар'є

EdF

Команда Асоціації

Керівництво

Захист бізнесу та Контрольно-правовий департамент

Комунікації та HR

Події та Центр професійного розвитку

Клієнтський сервіс та Регіони

Адміністративна підтримка та ІТ

Виконавчий директор

Анна Дерев’янко детальніше

Заступник директора з корпоративного розвитку

Юлія Мельник

Заступник директора з представництва інтересів компаній - членів

Світлана Михайловська

Заступник директора, операційна діяльність

Надія Загрійчук

Керівник департаменту комунікацій

Юлія Мораведж (Гоцик)

Керівник департаменту управління персоналом та корпоративної соціальної відповідальності

Тетяна Карельська

Керівник департаменту з регіонального розвитку

Юлія Краснова

Керівник Контрольно-правового департаменту

Ярослава Савастєєва

Менеджер комітетів

Ігор Гоцик

Координатор комітетів

Оксана Жаркова

Асистент комітетів

Євгеній Скульський

Координатор Агрохімічного комітету та Комітету зернових та олійних культур

Віктор Погорілий

Виконавчий директор Комітету зернових та олійних культур

Ірина Душник

Асистент Комітету зернових та олійних культур

Тетяна Широченко

Координатор автомобільного комітету

Олена Талько

Виконавчий директор Комітету з охорони здоров'я

Наталія Сергієнко

Менеджер Підкомітету з клінічних досліджень

Антоніна Смоліна

Заступник директора, Підкомітет клінічних досліджень

Ірина Магдік

Координатор підкомітету з медичних виробів

Наталія Мадзігон

Асистент Комітету з охорони здоров'я

Юлія Ступак

Асистент Комітету з охорони здоров'я

Ганна Бойко

Менеджер Комітету побутової електротехніки

Вікторія Куликова

Менеджер IT комітету / Координатор робочої групи з підтримки бізнесу в зоні АТО

Євгенія Лугановська

Спеціаліст з комунікацій, Комітет з інформаційних технологій

Антон Басистий

Координатор Комітету з логістики

Ярина Скороход

Асистент Комітету з логістики

Дар’я Січкар

Координатор Комітету з електронних платежів

Євгеній Веремійченко

Координатор Комітету деревообробної та меблевої галузі / Молочного комітету

Євген Кузьменко

Менеджер Комітету з питань імпорту та торгівлі алкогольними напоями

Крістіна Лініченко

Координатор Податкового та Митного комітетів

Наталія Артемчук

Координатор комітету виробників ветеринарних препаратів

Дмитро Кирилюк

Координатор проекту з торгівлі кавою

Сергій Вербов

Старший Менеджер Контрольно-правового департаменту

Світлана Ковальська

Юрист Контрольно-правового департаменту

Денис Лазарєв

Юрист Контрольно-правового департаменту

Нікіта Варшавець

Асистент Контрольно-правового департаменту

Ангеліна Коршун

Координатор з комунікацій захисту бізнесу

Ірина Чуйко

Прес-секретар

Оксана Миронько

Контент-менеджер

Катя Чайковська

Керівник дизайн-підрозділу

Анна Джевадова

Спеціаліст з веб-дизайну

Антон Іскра

Координатор Департаменту управління персоналом

Віктор Дерев’янко

Керівник департаменту з організації заходів

Катерина Дерменжі

Координатор з організації заходів

Тетяна Жеребецька

Координатор з організації заходів

Ольга Двігун

Координатор з організації заходів

Людмила Недокос

Керівник Центру професійного розвитку

Мар’яна Хоміцька

Координатор Центру професійного розвитку

Ірина Шевчук

Координатор Центру професійного розвитку

Лілія Ямборак

Асистент Центру професійного розвитку

Анна Меркулова

Асистент Центру професійного розвитку

Анастасія Мутас

Координатор проекту Unlimit Ukraine

Олена Еро

Керівник департаменту забезпечення клієнтського сервісу

Інна Іванова (Панасюк)

Менеджер з розвитку бізнесу

Андрій Закарлюка

Координатор з розвитку бізнесу

Валерія Кушнерчук

Менеджер, забезпечення клієнтського сервісу

Семен Лисенко

Координатор, забезпечення клієнтського сервісу

Тетяна Хасанова

Аналітик CRM

Станіслава Гаман

Асистент, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ

Олександра Крючкова

Керівник Дніпровського офісу

Катерина Ущаповська

Дніпро Менеджер

Катерина Присяжнюк

Дніпро Координатор

Ірина Волошина

Керівник Харківського офісу

Ірина Коновалова

Харків Адміністративний асистент

Ася Корсунська

Керівник Львівського офісу

Мар’яна Луцишин

Львів Координатор

Юлія Скрилюк

Львів Адміністративний Асистент

Олена Мартинова

Керівник Одеського офісу

Катерина Морозова

Одеса Координатор

Інна Гришковець

Одеса Адміністративний асистент

Артем Чечель

Керівник адміністративного департаменту

Ольга Бабич

Адміністративний секретар

Станіслав Кібіч

Керівник департаменту інформаційних технологій

Тарас Корнєєв

Координатор з ІТ та адміністративної підтримки

Данило Новохатський

Менеджер автопарку

Олександр Росомаха

Менеджер з гостинності та порядку

Валентина Поліщук

Запитання та відповіді

Членство
Захист бізнесу
Події
Розвиток
Регіони
Медіа
Кар'єра
Партнерство

1. Чому варто вступати до Європейської Бізнес Асоціації та які компанії вже є її членами?

Європейська Бізнес Асоціація – це найбільше об’єднання іноземного, європейського та вітчизняного бізнесу в Україні. До Асоціації входять представництва найбільших міжнародних, європейських підприємств, а також компанії українського походження. Ми з радістю станемо вашим радником та допоможемо захистити інтереси вашого бізнесу як в регуляторному, так і у правовому полі. Приєднавшись до Асоціації, Ви зможете знайти безліч нових ділових контактів та отримати можливості для розвитку співробітників і бізнесу в цілому.

2. Що необхідно для вступу до Асоціації?

Для вступу до Асоціації необхідно надати три документи з підписом та печаткою: заяву на вступ, рекомендаційний лист від компанії-члена та копію свідоцтва про державну реєстрацію. Вам буде виставлено рахунки на вступний та щорічний членські внески, що підтверджуються оригіналом і витягом з протоколу засідання Правління Асоціації.

3. Як я можу дізнаватися останню інформацію від Асоціації?

Після офіційного вступу компанії до Асоціації кожен її співробітник отримує можливість створити свій персональний кабінет на сайті. Кабінет синхронізується з корпоративною електронною поштою. У ньому Ви зможете легко керувати підписками на тематичні розсилки, які Вам цікаві, переглядати анонси подій та реєструватися на них.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на membership@eba.com.ua.

1. Як моя компанія може долучитися до захисту бізнесу?

Кожна членська компанія має право захистити свої інтереси в регуляторному полі країни за допомогою Асоціації. Наша діяльність базується на системі комітетів. Кожен комітет спрямовує свої зусилля на вирішення певної проблеми індустрії чи галузі. Комітети Асоціації об’єднують представників членських компаній для обговорення питань, що стосуються сфери їx інтересів, а також визначення та просування спільної позиції для подолання перешкод у веденні бізнесу в Україні. Долучившись до відповідного комітету, компанія можете ініціювати та вести прямий діалог з українськими органами влади, обмінюватись знаннями та досвідом, отримувати інформацію про нові технології та тенденції розвитку бізнесу, продукти та послуги на відповідних ринках.

2. Як приєднатися до Комітету?

В Асоціації існують відкриті та індустріальні комітети. Відкриті комітети об’єднують представників компаній Асоціації певної галузі та/або професійної приналежності для обговорення питань, що стосуються сфери їх інтересів, визначення та просування спільної позиції для подолання проблем ринку України. Доступ до відкритих комітетів мають абсолютно всі компанії Асоціації. Потрібно лише підписатися на розсилку відповідного відкритого комітету у персональному кабінеті на сайті. Також ми публікуємо Дайджест Захисту бізнесу, який містить анонси подій, новини та іншу цікаву інформацію. Індустріальні комітети - це група представників компаній Асоціації, які ведуть бізнес в рамках певної індустрії або сектору ринку. Членство в індустріальних комітетах є чітко регламентованим з визначеними критеріями та умовами вступу. Воно можливе тільки за згодою існуючих компаній-членів та сплати членського внеску відповідного комітету.

3. Чи можна надсилати індивідуальні звернення компанії?

Так, звичайно. Якщо вам цікаво дізнатися про досвід інших компаній щодо вирішення подібної проблеми, ви можете ініціювати розгляд будь-якого питання на засіданні комітету, щоб безпосередньо обговорити її з представниками компаній-членів Асоціації. Крім того, ви можете звернутися до офісу Асоціації для отримання консультації щодо можливих наявних інструментів для допомоги у вирішення певного питання або написати офіційний лист-запит з описом ситуації, що склалася.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на committees@eba.com.ua.

1. Які події організовує Асоціація і де можна переглянути інформацію про них?

Всю інформацію про формати заходів, найцікавіші фото, анонси майбутніх подій можна переглянути в календарі на сайті Асоціації, а також на нашій сторінці в Facebook.

2. Хто може брати участь у події?

Всі співробітники компаній-членів можуть зареєструватися через календар на сайті, або за лінком у запрошенні. Будь ласка, зверніть увагу, що зареєструватися можна лише у випадку авторизації у персональному кабінеті.

3. Чи можу я реєструватися на всі заходи Асоціації?

Події Асоціації є відкритими для всіх працівників членських компаній, окрім деяких зустрічей, що проводяться лише для керівників компаній. Реєстрація може швидко закриватися через велику кількість зацікавлених, тому, будь ласка, не зволікайте.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на events@eba.com.ua.

1. Які програми розвитку проводить Асоціація та хто може брати в них участь?

Центр професійного розвитку – потужна платформа для кар'єрного та особистого розвитку. Наші програми відкриті для всіх співробітників членських компаній Асоціації. Ми проводимо:

  • Відкриті лекції
  • Тренінги
  • Програми розвитку

2. Як я можу дізнаватись про події та програми Management Development Centre?

В персональному кабінеті на сайті ви можете підписатися на майбутні анонси. Раз на місяць ми надсилаємо Дайджест розвитку, який містить всі новини та іншу цікаву інформацію. Також майбутні події можна переглянути в календарі на сайті Асоціації, або на Facebook сторінці Management Development Centre.

3. Як можна зареєструватись на подію?

Перед тим, як здійснювати реєстрацію, будь ласка, перевірте, чи здійснили ви вхід у персональний кабінет на сайті. Реєстрація відбувається через посилання в анонсі події або в календарі.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на електронну адресу development@eba.com.ua.

1. В яких регіонах представлена Асоціація?

Окрім Києва Асоціація має регіональні офіси у Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові та Донецьку, який представлений Робочою групою з підтримки бізнесу в АТО в Київському офісі.

2. Як можна отримувати інформацію про діяльність регіонів?

Для отримання інформації про події в регіональному офісі, будь ласка, увійдіть до персонального кабінету на сайті та оберіть новини цікавого для Вас регіону. Раз на місяць ми публікуємо Регіональний дайджест, який містить всі анонси заходів в регіонах, новини та іншу цікаву інформацію. Пропонуємо також зустрітись з представниками наших офісів на місцях та познайомитись з їх діяльністю ближче.

3. Як можна долучитися до лобінгової діяльності в регіонах?

У регіонах діють лише Відкриті комітети. Кожен комітет спрямовує свої зусилля на вирішення певної проблеми галузі тієї чи іншої області України, а також визначення та лобіювання спільної позиції для подолання перешкод для бізнесу в Україні. Долучившись до відповідного Комітету у певному регіоні, ви та ваша компанія можете ініціювати та вести прямий діалог з органами влади відповідного регіону України, обмінюватись знаннями та досвідом.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на regions@eba.com.ua.

1. Що може надсилати компанія для розміщення на сайті Асоціації?

Ділитися досвідом та корисною інформацією дуже просто! Ми шукаємо яскравих трендсетерів від бізнесу, які можуть легко та невимушено пояснити складні речі доступною мовою для розміщення в рубриці «Статті». Також ми обожнюємо історії). Розкажіть про свою компанію, про любов до своєї справи, поділіться яскравими подіями та останніми новинами в рубриці "Новини компаній".

2. Чи дає інформаційна підтримка партнерських заходів знижки для компаній-членів Асоціації?

Європейська Бізнес Асоціація завжди підтримує найкращі та статусні бізнес-заходи України. Ви можете отримати знижки на участь у цікавих для вас форумах, конференціях, якщо ваша компанія є членом Асоціації. Слідкуйте за анонсами партнерських заходів, які ми підтримуємо, на нашому сайті та в Загальному дайджесті.

3. Я відповідаю за маркетинг та/або комунікації. Чи проводить цікаві для мене заходи Асоціація?

В Асоціації має Communications Hub – клуб піарників та маркетологів кращих компаній України, в рамках якого вони обговорюють найсвіжіші тренди на ринку, діляться практичними кейсами та дискутують з кращими профі індустрії. Для, того, аби стати членом PR&Marketing Hub, приєднуйтесь до комітетів Комунікацій та Маркетингу або пишіть ідеологу комьюніті- Kateryna.Trygub@eba.com.ua.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на pr@eba.com.ua.

1. Як приєднатись до команди Європейської Бізнес Асоціації?

Для того, щоб приєднатись до команди Асоціації, вам необхідно надіслати резюме та мотиваційний лист з позначкою "назва вакансії" на адресу career@eba.com.ua. Якщо ваш професійний досвід та навички відповідають вимогам вакансії, ми обов’язково зв’яжемось з вами та запросимо на співбесіду.

2. Чи можливо студентам вищих навчальних закладів проходити стажування в Асоціації?

Так, студенти останніх курсів можуть проходити стажування в Європейській Бізнес Асоціації. Будь ласка, надсилайте ваш мотиваційний лист на career@eba.com.ua. Після отримання листа та розгляду вашого листа ми з вами зв’яжемось та запросимо на особисту зустріч.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на career@eba.com.ua.

1. Що собою представляє партнерство з Європейською Бізнес Асоціацією?

Партнерство з Асоціацією – це унікальна можливість проявити себе серед членів Асоціації за допомогою індивідуального пакету інструментів, що розробляється у відповідності з цілями кожного партнера.

2. Які види партнерства існують?

Існують 5 типів партнерства: Офіційний партнер, Партнер розвитку, Партнер події, Юридичний партнер та Регіональний партнер. Окремо ми виділяємо співпрацю за Корпоративним спонсорством.

3. Чи може компанія НЕ член Асоціації бути партнером?

На жаль, ні, адже партнерство з Асоціацією - довготривала (від 1 року) співпраця, тому партнерство можливе тільки з компаніями-членами Асоціації. Виключення – партнер конкретної події.

*Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, надсилайте запит на membership@eba.com.ua.

Вакансії Асоціації

Ми пропонуємо можливості для кар'єрного росту в п'яти регіонах України - Київ, Дніпро, Харків, Львів, та Одеса. Якщо ви бажаєте приєднатись до нашої команди, будь ласка, заповніть анкету або надішліть резюме та мотиваційний лист на електронну адресу career@eba.com.ua.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: