fbpx

Як бізнес впливає на економіку та суспільство – приклад Coca-Cola

14/ 05/ 2021
    Вчора, 13 травня, відбулася презентація Звіту зі сталого розвитку Системи Компаній Кока-Кола в Україні за 2020 рік. Звіт підготовлено за участі Бейкер Тіллі Консалтинг за стандартами Глобальної ініціативи зі звітності (GRI), також звіт включає дослідження соціально-економічного впливу. Звіт зі сталого розвитку Системи Компаній Кока-Кола в Україні за 2020 рік було презентовано 13 травня на території заводу Кока-Кола у Київській області. У презентації взяли участь тимчасова повірена у справах США в Україні Крістіна Квін, керівниця Офісу Національної інвестиційної ради при Президентові України Ольга Магалецька, заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України - торговий представник України Тарас Качка. Для них було проведено короткий огляд підприємства. Тимчасова повірена у справах США в Україні Крістіна Квін відзначила позитивний вплив компанії на суспільство, проєкти Кока-Кола з корпоративної соціальної відповідальності. «Кока-Кола має дуже позитивний вплив на українське суспільство через чисельні проєкти у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Вони допомагають громадам, купують у місцевих постачальників, і таким чином підтримують інші українські бізнеси. Окрім того, сьогодні ми дізнались, що чисельні працівники Кока-Кола допомагали у роботі Урядового контактного центру з питань COVID. Отже, на мою думку, Кока-Кола робить значний внесок у добробут суспільства та України», - сказала Крістіна Квін. Згідно дослідження у 2020 році ефект від діяльності Системи Компаній Кока-Кола для економіки України склав 11,3 млрд гривень. Ця сума є внеском у показник номінального ВВП України і становить 0,27% ВВП. У неї включається додана вартість, яка утворюється безпосередньо на Кока-Кола, так і додана вартість, що виникає внаслідок діяльності Кока-Кола на ринку України. Кожна гривня доданої вартості, що утворилася у Системі Кока-Кола генерує щонайменше 10 гривень у економіці загалом. Такий значний мультиплікаційний ефект від діяльності викликаний тим, що Кока-Кола грає важливу роль на внутрішньому ринку. Так у 2020 році Система Компаній Кока-Кола спрямувала вітчизняним постачальникам 71% від бюджету усіх закупівель. Окрім того, Кока-Кола значно впливає на сферу зайнятості. Було з’ясовано, що кожне робоче місце у Системі Кока-Кола підтримує 18 робочих місць в економіці України, що загалом становить 25 468 постійних робочих місць. Константінос Спанудіс, генеральний директор Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові, повідомив про напрямки та обсяги інвестицій, які здійснює Кока-Кола в Україні. «Ми продовжуємо послідовно інвестувати у розширення та модернізацію виробництва та зменшення впливу на довкілля. Обсяг інвестицій 2021-го року сягає 25 млн євро»,- зазначив Константінос Спанудіс. Крім економічного ефекту, значним є внесок Системи Компаній Кока-Кола у подолання наслідків COVID-19 у 2020 році. Понад 8 мільйонів гривень було надано для забезпечення життєво необхідним обладнанням семи лікарень по всій Україні за підтримки Фундації Кока-Кола. Крім того, 200 тисяч пляшок води та напоїв було передано для пацієнтів, лікарів та соціально незахищених верств населення. Також працівники Системи Компаній Кока-Кола, як волонтери працювали на Урядовій «гарячій лінії» з питань COVID-19. Волонтери Кока-Кола обробили 2 500 звернень громадян, що становить 63% від загальної кількості дзвінків за період дії проекту. Система Компаній Кока-Кола в Україні продовжує дотримуватися чітких стратегічних пріоритетів у соціальній сфері: втілювати стратегію «Світ без відходів», інвестувати у програми з розвитку молоді та посилення ролі жінок у нашому суспільстві. На сьогоднішній день, не зважаючи на відсутність необхідного законодавства про розширену відповідальність виробника, Кока-Кола взяла на себе добровільні зобов’язання зі збору та переробки упаковки. За підсумками 2020 року, 43% випущеної на ринок Системою Кока-Кола упаковки, що становить 9297 тон, було зібрано та відправлено на переробку. Вся упаковка продукції Системи Компаній Кока-Кола підлягає переробці. Протягом 2017-2020 року компанія реалізовує проект «Я зможу», у якому взяли участь 300 тисяч українок. 1 мільйон 440 тисяч гривень отримали жінки-підприємиці на розвиток власного бізнесу у вигляді грантів. Кока-Кола є стратегічним партнером освітньої безкоштовної онлайн-платформи для підготовки до ЗНО - iLearn. Кількість випускників, що навчались на платформі, протягом 2020 року виросла у 3 рази і сягнула 113 тисяч. Більше цікавих фактів – у Звіті зі сталого розвитку за 2020-й рік Системи Компаній Кока-Кола в Україні. Для довідки: Система Компаній Кока-Кола в Україні складається з двох підприємств: ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед». Про «Кока-Кола Беверіджиз Україна» ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» — лідер українського ринку безалкогольних напоїв, що входить до Coca-Cola HBC Group, провідного ботлера продукції The Coca-Cola Company з об’ємом продажу понад 2 мільярди умовних упаковок продукції. Компанія працює у 28 країнах світу та обслуговує приблизно 595 млн споживачів. Coca-Cola HBC пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, спортивні та енергетичні напої, чай та кава. Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад. Для отримання більш детальної інформації завітайте на https://ua.coca-colahellenic.com/ua/. За додатковою інформацією звертайтеся: Тетяна Нижник, Tetiana.Nyzhnyk@cchellenic.com, Менеджерка із комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед», тел. +38 (044) 490-07-07. Про ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед» Це компанія з виробництва різноманітних напоїв, яка працює у понад 200 країнах світу. Мета нашої компанії освіжати та змінювати світ на краще. Наше бачення полягає в розробці брендів і напоїв, які до смаку людям, тамують їхню спрагу, освіжають тіло та розум. Ми прагнемо будувати більш стійкий бізнес та краще спільне майбутнє, щоб якісно та позитивно змінювати життя людей, громад та нашої планети. Асортимент наших напоїв включає різноманіття від солодких газованих напоїв, таких як Coca-Cola, Sprite та Fanta до брендів інших категорій напоїв, як то спортивні, кавові, чаї, вітамінізовані та смарт-води, крім того соки, напої на основі молока, в тому числі і рослинного. Ми постійно змінюємо асортимент наших напоїв – від зменшення цукру до пропозиції інноваційних напоїв на ринку. Ми шукаємо шляхів позитивного впливу на життя людей, громад та усієї планети, тому відновлюємо воду, дбаємо про переробку упаковки, зменшення вуглецевих викидів по всій мережі постачання наших продуктів. Україна є важливою ареною реалізації глобальних проектів у галузі соціальної відповідальності за такими ключовими стратегічними напрямками: розширення прав і можливостей жінок; відновлення водних запасів; втілення програми «Світ без відходів». Дізнайтеся більше на Coca-Cola Ukraine за посиланням: https://www.coca-cola.ua/ За додатковою інформацією звертайтеся: Ольга Чумак, менеджерка зі звязків з громадськістю та комунікацій Кока-Кола Україна 050 352 67 79, olchumak@coca-cola.com Бейкер Тілі Консалтинг Дочірнє підприємство «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА КОНСАЛТИНГ», що провадить свою діяльність під брендом «Baker TillyConsulting», є членом глобальної мережі Baker Tilly Inernational Ltd., членами якої є окремі та незалежні юридичні особи. Baker Tilly в Україні веде свою діяльність веде свою діяльність на українському ринку з квітня 1999 року і входить до найбільших аудиторських та консалтингових компаній України. Baker Tilly International є однієї з ТОП-10 найкращих світових мереж незалежних бухгалтерських та консалтингових компаній. Глобальна ініціатива зі звітності (Global Reporting Initiative) – незалежна міжнародна організація, що від 1997 року займається розробкою підходів для підготовки нефінансової звітності, які дозволяють висвітлювати важливі питання суттєвого економічного, соціального впливу та впливу на довкілля, що постають під час діяльності будь-якої компанії чи організації.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: