fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Ukraine as a brand

01/ 04/ 2019
  Маряна Луцишин. Керівник Львівського офісу Європейської Бізнес Асоціації. Не варто забувати, що кожен з нас є акціонером ВАТ “Україна”. Працюючи з бізнесом, досить часто чую про бренд і важливість його впливу як на працівників, так і на керівництво компанії. Але скільки ресурсів та часу потрібно, щоб розвинути успішний бренд, що входить у його ціну, яке сприйняття бренду? І ще одне питання, варте відповіді, чи можна розглядати країну як бренд? Думаю, хтось з великих маркетологів уже розглядав Україну як бренд. Мені це спало на думку не так давно. Минулого року ми, як Західноукраїнський офіс Асоціації, взяли собі на “озброєння” рекомендацію Хьюга Мінгареллі – “...створюйте імідж України самі! Везіть інформацію про успішні бізнес-проекти в Європу, Америку та куди завгодно. Своїм прикладом показуйте хто ви”. Тож вирішили, що ідея просування успішних проектів, які реалізувались в Західній Україні, стане чи не найкращим піаром для регіону та України в цілому. Реалізацію цієї ідеї додали до ключових пріоритетів діяльності офісу. І в грудні 2018 року провели ряд зустрічей, на які запросили представників дипломатичних місій і продемонстрували їм успішні кейси Західної України. Протягом одного дня ми спробували показати Україну з іншого боку. Переконана, що, принаймні, п’ятеро осіб уже змінили свою точку зору про Україну. Уявіть собі, що може статись, коли кожен з нас почне змінювати бачення у інших – тут і зараз, змінивши власне ставлення до країни. У період військового конфлікту цінно усвідомлювати, що кожен з нас є акціонером ВАТ “Україна” і щодня ми виконуємо важливу роль, будучи частиною великого та надзвичайного бренду. Ми будуємо стратегію, ми ставимо цілі, ми ж їх і маємо реалізовувати, наймаючи відповідних людей. Ми маємо вирішувати, з ким плануємо партнерські стосунки, контролювати реалізацію цілей та рахувати прибутки і витрати, враховувати ризики. І, звичайно ж, добре враховувати всі “за” та “проти”, обираючи “виконавчого директора”, “менеджерів середньої ланки” та “членів дорадчої ради”. Кожен з нас несе відповідальність за розвиток бренду “Україна”, а викидання сміття під ноги, неперевірена інформація, несплата податку, виплата зарплати “в конверті” – негативно впливають на цей бренд. Коли ти зрозумієш, що ти “акціонер”, а твої інвестиції (фінансові, ідейні та часові) впливають на компанію і ти вправі вимагати “дивіденди”, то імідж твого бренду “Україна” може кардинально змінитись. Вже минуло майже 3 місяці з початку нового року, однак враження складається, що набагато більше. Інтенсивність процесів неймовірно зростає. Багато з тих, хто працює у бізнесі, говорить про активність та інтенсивність робочих процесів. Діяльність бізнесу сьогодні все більше зосереджується на розширення клієнтської бази, пошуку нових ринків і можливостей оптимізації витрат. Зараз бізнес прагне робити акцент на новації. І це плюс країни в цілому. Адже бізнес – ключовий елемент для економічного розвитку. Крім того, бізнес долучається до формування бренду України. Наприклад, прагненням говорити про позитивні історії – міжнародним партнерам, донорам, інвесторам. Ми в Україні говоримо про нові правила валютного регулювання, обговорюємо перспективи демонополізації газового ринку, проект популяризації робітничих професій. Також піднімалась тема цифрової трансформації бізнесу, можливі джерела фінансування для розширення бізнесу. Продовжуємо працювати, як ініціатори Zero Tolerance to Corruption, над поширенням поінформованості серед бізнесу про GDPR, комплаєнс, впровадження та реалізацію політики доброчесності на підприємствах. Словом, позитивні, класні приклади є, їх чимало. Але хочеться більше. Адже ж є про що говорити. Підсумовуючи роздуми на тему чи Україна – це бренд? Як на мене, відповідь “так”! Що може зробити такий бренд як “Україна” успішним? Позитивне та лояльне ставлення власників, акціонерів до нього, щоденна робота над його просуванням і вдосконаленням, підвищення довіри між акціонерами, партнерами та клієнтами, чітка розроблена стратегія сталого розвитку. Найскладнішим на сьогодні є те, що ми з вами маємо знайти спільну мову як “акціонери”. Так би мовити, “золоту середину”. Десь у чомусь один одному поступитись, щоб досягти успіху у побудові успішного бренду, який заслуговує на те, щоб бути багатим та приносити “дивіденди” власниками акцій. Запрошую кожного стати свідомим, активним акціонером ВАТ “Україна”. І давайте ділитись позитивними історіями, адже вони надихають, мотивують працювати та інвестувати в країну. Разом – ми сила! Джерело: Новое время
Мар'яна Луцишин Керівник Львівського офісу Європейської Бізнес Асоціації
Не варто забувати, що кожен з нас є акціонером ВАТ “Україна”.

Працюючи з бізнесом, досить часто чую про бренд і важливість його впливу як на працівників, так і на керівництво компанії.

Але скільки ресурсів та часу потрібно, щоб розвинути успішний бренд, що входить у його ціну, яке сприйняття бренду? І ще одне питання, варте відповіді, чи можна розглядати країну як бренд?

Думаю, хтось з великих маркетологів уже розглядав Україну як бренд. Мені це спало на думку не так давно. Минулого року ми, як Західноукраїнський офіс Асоціації, взяли собі на “озброєння” рекомендацію Хьюга Мінгареллі“…створюйте імідж України самі! Везіть інформацію про успішні бізнес-проекти в Європу, Америку та куди завгодно. Своїм прикладом показуйте хто ви”.

Тож вирішили, що ідея просування успішних проектів, які реалізувались в Західній Україні, стане чи не найкращим піаром для регіону та України в цілому. Реалізацію цієї ідеї додали до ключових пріоритетів діяльності офісу. І в грудні 2018 року провели ряд зустрічей, на які запросили представників дипломатичних місій і продемонстрували їм успішні кейси Західної України. Протягом одного дня ми спробували показати Україну з іншого боку. Переконана, що, принаймні, п’ятеро осіб уже змінили свою точку зору про Україну. Уявіть собі, що може статись, коли кожен з нас почне змінювати бачення у інших – тут і зараз, змінивши власне ставлення до країни.

У період військового конфлікту цінно усвідомлювати, що кожен з нас є акціонером ВАТ “Україна” і щодня ми виконуємо важливу роль, будучи частиною великого та надзвичайного бренду. Ми будуємо стратегію, ми ставимо цілі, ми ж їх і маємо реалізовувати, наймаючи відповідних людей. Ми маємо вирішувати, з ким плануємо партнерські стосунки, контролювати реалізацію цілей та рахувати прибутки і витрати, враховувати ризики. І, звичайно ж, добре враховувати всі “за” та “проти”, обираючи “виконавчого директора”, “менеджерів середньої ланки” та “членів дорадчої ради”.

Кожен з нас несе відповідальність за розвиток бренду “Україна”, а викидання сміття під ноги, неперевірена інформація, несплата податку, виплата зарплати “в конверті” – негативно впливають на цей бренд.

Коли ти зрозумієш, що ти “акціонер”, а твої інвестиції (фінансові, ідейні та часові) впливають на компанію і ти вправі вимагати “дивіденди”, то імідж твого бренду “Україна” може кардинально змінитись.

Вже минуло майже 3 місяці з початку нового року, однак враження складається, що набагато більше. Інтенсивність процесів неймовірно зростає. Багато з тих, хто працює у бізнесі, говорить про активність та інтенсивність робочих процесів. Діяльність бізнесу сьогодні все більше зосереджується на розширення клієнтської бази, пошуку нових ринків і можливостей оптимізації витрат. Зараз бізнес прагне робити акцент на новації.

І це плюс країни в цілому. Адже бізнес – ключовий елемент для економічного розвитку. Крім того, бізнес долучається до формування бренду України. Наприклад, прагненням говорити про позитивні історії – міжнародним партнерам, донорам, інвесторам.

Ми в Україні говоримо про нові правила валютного регулювання, обговорюємо перспективи демонополізації газового ринку, проект популяризації робітничих професій. Також піднімалась тема цифрової трансформації бізнесу, можливі джерела фінансування для розширення бізнесу. Продовжуємо працювати, як ініціатори Zero Tolerance to Corruption, над поширенням поінформованості серед бізнесу про GDPR, комплаєнс, впровадження та реалізацію політики доброчесності на підприємствах.

Словом, позитивні, класні приклади є, їх чимало. Але хочеться більше. Адже ж є про що говорити.

Підсумовуючи роздуми на тему чи Україна – це бренд? Як на мене, відповідь “так”! Що може зробити такий бренд як “Україна” успішним? Позитивне та лояльне ставлення власників, акціонерів до нього, щоденна робота над його просуванням і вдосконаленням, підвищення довіри між акціонерами, партнерами та клієнтами, чітка розроблена стратегія сталого розвитку.

Найскладнішим на сьогодні є те, що ми з вами маємо знайти спільну мову як “акціонери”. Так би мовити, “золоту середину”. Десь у чомусь один одному поступитись, щоб досягти успіху у побудові успішного бренду, який заслуговує на те, щоб бути багатим та приносити “дивіденди” власниками акцій.

Запрошую кожного стати свідомим, активним акціонером ВАТ “Україна”. І давайте ділитись позитивними історіями, адже вони надихають, мотивують працювати та інвестувати в країну. Разом – ми сила!

Джерело: Новое время

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: