fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Hotline.Finance отримав приріст майже у 10% продажів за допомогою партнерського маркетингу

19/ 06/ 2024
  На сьогодні понад 60% українців купують страхові поліси через Інтернет і про це свідчать недавні дослідження страхового ринку. Значна частина таких покупок здійснюється через профільні агрегатори та маркетплейси, серед яких лідером на сьогодні є Hotline.Finance. Цей сервіс дозволяє оформити автоцивілку або КАСКО, застрахувати нерухомість, здоров’я та багато іншого не виходячи з дому. Тож на початку співпраці Admitad Україна та Hotline.Finance був запит на підключення ексклюзивних партнерів, збільшення продажів та збільшення аудиторії, яка купує страхування онлайн. Чому обирають Hotline.Finance. Hotline.Finance — це сервіс онлайн страхування номер один в Україні, без зайвих паперів та агентів. Страховий маркетплейс дає можливість порівняння та безпечної покупки страхових полісів цілодобово у будь-який день.  Hotline.Finance був першопроходцем у відкритті ніші страхових маркетплейсів. Він зібрав в інтернеті на одному майданчику пропозиції від різних страхових компаній, аби у кожного користувача була можливість порівняти, обрати та оформити онлайн потрібний страховий продукт.  На сьогодні через сервіс вже оформлено більш ніж 1,5 млн полісів. Головна мета партнерства. Співпраця Admitad Україна та Hotline.Finance розпочалася у липні 2018 року. Її метою було збільшення обсягу продажів за допомогою якісних платформ та трафіку. Команда Hotline.finance була зацікавлена у можливості отримати більше охоплення та нове конверсійне джерело клієнтів. Команда Admitad Україна: Будь-яка співпраця з компанією в рамках оферу — це кропітка та щоденна робота наших менеджерів. З Hotline.Finance ми вже достатньо давно і кожного разу ми намагаємося перевершити очікування партнера. На сьогодні це побудова індивідуальної стратегії в афіліат-маркетингу, яка показала ефективність та є робочою саме для нашого партнера у сфері страхування. Активне партнерство з Hotline.Finance. У 2018 році сегмент страхових маркетплейсів тільки починав розвиватися, але вже на той час Hotline.Finance задав тренди на ринку. Це позначалося і на стрімкому розвитку партнерських відносин з Admitad Україна — достатньо швидка інтеграція та підключення офера. До того ж процес взаємодії завжди вибудовується ефективно та на результат, а це:  Підключення нових вебмайстрів, які працюють із дозволеними типами трафіку. Регулярній тристоронній комунікації з вебмайстрами та Hotline.Finance. Просування акцій та внутрішніх активностей партнера серед вебмайстрів. Пошук нових каналів залучення трафіку. На сьогодні середнє підтвердження замовлень за партнерською програмою Hotline.Finance складає 98,7%. На початку співпраці програма показала гарний ріст, що не дивно, і поступово кількість нових клієнтів зростала від року до року. І хоч ковід трохи сповільнив ріст, втім офер і надалі продовжив показувати ріст. А от з початком повномасштабного вторгнення рф в Україну продажі почали просідати через нерозуміння подальшої ситуації. Втім завдяки плідній роботі обох команд у кінцевому підсумку вдалося втримати результат на рівні приросту 2021 року. І вже у 2023 році повернутися на доковідні показники. Офер Hotline.Finance продовжує розвиватися. Він активно приєднується до внутрішніх фестивалів мережі, збільшує ставки та надає особливі умови до різних інфоприводів та свят, що також позитивно впливає на залученість та лояльність вебмайстрів. Окрім того, програма надає унікальний контент, дає бонусну мотивацію та можливість залучати трафік з різних джерел. Згідно з результатами 2023 року ТОП-3 найкращих каналів із залучення трафіку є Cashback (45%), купони та промокоди (25%) та контекстна реклама (15%). Наші результати. Трьохстороння залученість у співпрацю — Hotline.Finance, Admitad Україна та вебмайстри, дає гарні результати. Саме тому від початку співпраці кількість продажів Hotline.Finance зросла у 4,5 раза, а у 2023 році — у 2,5 раза. Команда Hotline.Finance: Співпраця з Admitad Україна дає нам змогу точніше відстежувати окупність наших інвестицій і ефективніше розподіляти маркетинговий бюджет компанії. А сама модель співпраці, яка передбачає плату лише за цільові дії — а саме продаж, є для нас найефективнішою з економічної точки зору. За понад 6 років співпраці ми отримали приріст майже у 10% продажів.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: