fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Ставлення до вакцинації від Covid 19 серед українських компаній

29/ 07/ 2021
  Інформація надана grc.ua При використанні матеріалів гіперпосилання обов’язкове Ставлення до вакцинації від Covid 19 серед українських компаній . Соціальні мережі наповнені фотографіями людей із центрів вакцинації, ЗМІ розповідають про чергову хвилю коронавіруса наприкінці літа, лікарі, блогери та держслужбовці усіх рангів закликають вакцинуватися. Але, при цьому в Україні надзвичайно низький, порівняно із сусідніми країнами, рівень вакцинації. Так, за даними https://ourworldindata.org/covid-vaccinations, станом на 24.07.2021 в Україні отримали щеплення 4,11 %, в той час як у Польщі - 44,66 %, Словаччині - 34,83 %, Угорщині - 55,61 % населення. В цих країнах, центри вакцинації працюють майже усюди, а щеплення можуть отримати усі бажаючі, без обмежень за віком, місцем проживання та громадянством.  Аналітики кадрового порталу grc.ua вирішили з’ясувати як українські компанії турбуються про здоров’я своїх співробітників. У березні –квітні спеціалісти grc.ua вже проводили опитування серед українських компаній як змінився їхній соціальний пакет через COVID-19. Тоді 22.8% опитуваних компаній-клієнтів кадрового порталу зазначили, що їх працедавці оплачують тести на ковід. Ще 11% співробітників відмітили впровадження медичного страхування від коронавірусу і 3.9% відзначили, що у соціальному пакеті компанії з’явилось покриття лікування від ковід або грошова компенсація за лікування від хвороби. У липні аналітики grc.ua провели ще одну хвилю опитування - було додано питання щодо вакцинації. Як з’ясувалось, майже 20% опитаних компаній – клієнтів кадрового порталу вже завершили процес вакцинації всередині колективів (нагадуємо, що за правилами МОЗ України організовані колективи в Україні, які мають у своєму штаті понад 50 охочих вакцинуватися, можуть подати заявку на колективне щеплення проти коронавірусу). Цікаво, що окрім співробітників компанії, до пунктів щеплення, часто-густо, запрошували і найближчих родичів співробітників (батьків або дружину/чоловіка). Ще 35.5% планують розпочати процес щеплення найближчим часом. Водночас, 25.8% опитуваних компаній – клієнтів кадрового порталу grc.ua взагалі не планують вакцинувати своїх співробітників. Серед причин чому компанії не планують проводити щеплення від коронавірусу, найчастіше називають недостатню кількість людей у штаті (20%), відсутність бажаючих вакцинуватись (13%), відсутність практики організації колективних щеплень співробітникам (13%). Ще 19.3% не володіють інформацією щодо вакцинації (чекають рішення СЕО, керівників департаментів, не мають інформації щодо бажаючих всередині компанії, або взагалі не знають про можливість організувати колективні щеплення на робочому місці).  Загалом, за даними опитування, в жодній компаній не було вакциновано всі 100% персоналу. Лише 7% компаній України провели вакцинацію понад 70% своїх робочих колективів. У 23% опитуваних компаній – клієнтів кадрового порталу grc.ua було вакциновано від 50 до 70% співробітників. У 32% компаній отримали щеплення менше 50% співробітників. Огляд ринку праці Харкова у липні. Вакансії Харкова становлять 5% від загальної кількості всіх активних вакансій на кадровому порталі grc.ua. Резюме з регіону становлять 4% від усіх актуальних на порталі. Середній конкурс на одну позицію складає 2,5 людини. 49% роботодавців Харкова пропонують компенсацію від 14,6 до 26 тис. грн. На суму від 37,3 до 48,8 тис. грн можуть розраховувати 14% пошукачів. Заробітну плату від 60 тис. грн пропонує 6% роботодавців. Середня заробітна плата наприкінці липня у Харкові становить близько 20 тис. грн. Найвища компенсація у фахівців галузі ІТ (середня заробітна плата становить трохи більше 55 тис. грн). Також, висока компенсація у спеціалістів зі сфери «Маркетинг, реклама, PR» - (близько 49 тис. грн) та фахівців з категорій «Логістика, транспорт» (30 тис. грн). Трохи менше (26+ тис. грн) отримують бухгалтера, спеціалісти зі сфери сільського господарства та на виробництві (22 + тис. грн). Огляд ринку праці митних брокерів у липні. З роботою митних брокерів стикаються не лише компанії або підприємства, але і звичайні українці, чиї замовлення в онлайн-магазинах перевищили неоподатковану вартість. Митний брокер - юридична чи фізична особа, що надає послуги із розмитнення товарів та вантажів. Спеціаліст має знати англійську мову не нижче середнього рівня (70% оголошень про роботу). Також, необхідне знання Митного кодексу України (60%), вміння працювати в 1С (40%). Не зайвими будуть навички ділової комунікації (40%), інкотермсу (40%) та митної логістики (40%). За даними аналітики grc.ua, найбільше можливостей працевлаштуватися у кандидатів без досвіду роботи (42% усіх вакансій категорії). Третина пропозицій щодо роботи відкрита пошукачам із досвідом роботи від року до трьох. Кандидатам з досвідом роботи від трьох років та більше доступні 28% вакансій. 78% кандидатів - чоловіки у віці від 30 років. Середня заробітна плата, на яку розраховують кандидати - чоловіки - близько 30 тис. грн. Жінок, які шукають роботу у якості митним брокерів набагато менше (22%) і заробітна плата на яку вони розраховують також менша - більшість кандидаток готові прийняти пропозицію із зарплатою від 26 500 грн.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: