fbpx

Рейтинг найкращих роботодавців України 2020/21

04/ 06/ 2021
  Кадровий портал grc.ua 27 травня назвав найбажаніших роботодавців України у 2020/21 роках. Рейтинг сформовано на основі опитувань понад 6000 кандидатів, які розповіли про критерії привабливості роботодавців, на що звертають увагу при виборі пропозиції про роботу, які галузі вважать найпривабливішими та в яких компаніях бажали б працювати. За словами Лариси Онипко, керівниці «Премії HR-бренд Україна», Рейтинг роботодавців – це певний індикатор ринку праці та цінностей пошукачів, покликаний дати компаніям орієнтири для пошуку оптимального методу залучення та утримання цінних працівників, збалансування інтересів та можливостей бізнесу та потреб пошукачів. Методологія дослідження. ✅ анкетування серед 2123 та 4135 респондентів (у 1 та 2 хвилях відповідно) ✅ оцінювались 20 професійних галузей, в яких працюють майже 500 компаній Результати дослідження. За результатами опитування, найбільш важливими під час вибору компанії-роботодавця у часи New Normal є такі чинники: стабільність компанії на ринку (69%), фінансова спроможність компанії (60%) та корпоративна культура (38%). Ці чинники домінують абсолютно в усіх регіонах та вікових групах. Також важливим критерієм для кандидатів є соціально-відповідальна позиція компанії (29%). Переглянути презентацію, 1-ша частина Переглянути презентацію, 2-га частина Порівнюючи дані за останні роки, критерій «стабільність компанії на ринку» значно виріс у запитах кандидатів. Так, ще у 2019-2020 роках лише половина опитуваних (51%) зазначала цей критерій як важливий, а у 2020-2021 роках вже кожен сьомий кандидат відмітив стабільність як важливий фактор під час вибору. Критерій «Корпоративна культура та соціальна відповідальність компанії» більш важливий для досвідчених фахівців. Люди працюють не просто в компаніях, а в рамках визначеної корпоративної культури, і те, як вони сприймають роботодавця, чи розділяють його цінності, місію, має визначальне значення. Критерії вибору пропозиції про роботу. Абсолютним лідером при виборі пропозиції роботи є чинник рівня конкурентної оплати праці (68%). Цей чинник лідирує в усіх областях, а найбільше у Східному регіоні, серед усіх категорій пошукачів, незалежно від віку, професійного досвіду та статі. Другу позицію серед критеріїв вибору роботи займає можливість кар’єрного зростання та професійний розвиток. На третьому та четвертому місці такі чинники, як зміст і масштаб задач та соціальний пакет і нематеріальні бонуси. Цікаво, що молодь більше орієнтується на відгуки про компанію у відкритих джерелах та місце в бізнес рейтингах. Кар’єрне зростання більш важливе для молодих фахівців, чим для досвідчених. Натомість досвідчені фахівці звертають більше уваги на зміст та масштаб задач та соціальний пакет під час вибору роботодавця. Рівень конкурентної оплати праці важливий для усіх вікових груп без виключення. Найбільш привабливі галузі для працевлаштування. Згідно з опитуванням пошукачів, у ТОП-5 найбажаніших професійних сфер входять: IT, фінанси/банки/інвестиції, медіа/PR/реклама, телеком та торгівля. Цікаво, що молоді фахівці трохи по іншому розставили пріоритети. Так, на першому місці у молоді – сфера медіа, піару та реклами (37%). На другому – ІТ-сфера (35%). Далі за привабливістю сфера телеком (18%), важка промисловість/вибудовна промисловість/енергетика (14%) та сфера фінансів (13%). Портрет ідеального роботодавця. На думку переважної більшості кандидатів (83%), ідеальний роботодавець - це компанія, яка пропонує конкурентний рівень заробітної плати, виконує усі соціальні гарантії (офіційне працевлаштування та інше) та створює комфортні умови праці. Далі йдуть стабільність і надійність компанії. П’яту позицію в описі ідеального роботодавця займають такі характеристики як: комфортна атмосфера в колективі та порядність, чесність компанії (29%). При цьому, кожен п’ятий досвідчений фахівець під час вибору роботодавця орієнтується на соціальну захищеність та офіційне працевлаштування, серед молодих фахівців таких лише третина. Комфортні умови праці більш важливі для молодих фахівців, ніж для досвідчених кандидатів. Також для кожного п’ятого молодого фахівця важливі людяність зі сторони роботодавця, якість послуг чи товарів, що надає компанія. Кому довіряють пошукачі. Переважна більшість пошукачів шукають інформацію про майбутнього роботодавця з рекомендацій знайомих, сайту для пошуку роботи та сайту компанії. Кожен четвертий шукає інформацію на сайтах з відгуками працівників, а кожен третій на сторінках соцмереж. Досвідчені фахівці прислухаються до рекомендацій знайомих, сайтів з пошуку роботи та шукають дані про компанію на професійних форумах більше, ніж молоді фахівці. А з сайтів компаній черпають інформацію більшою мірою молоді фахівці, ніж досвідчені. Для молодих фахівців більш затребувані діджитал-канали комунікацій. Докладніше про дослідження Хто ж може пишатись своєю роботою щодо реалізації стратегії по роботі з брендом роботодавця?. ТОП-20 найкращих компаній-роботодавців 2020/2021 рр. (в алфавітному порядку): У регіональному розрізі найбажанішими роботодавцями стали (в алфавітному порядку): Повний перелік Пропустили обговорення результатів Рейтингу роботодавців? Дивіться запис: https://youtu.be/Wk1b15wN4xE А якщо ваша компанія має актуальний та ефективний HR-кейс, бажає привернути увагу до свого бренду роботодавця, то саме час подати заявку на участь у Премії HR-бренд Україна 2021. Заявіть про свій HR-бренд на Премії, станьте частиною головної HR-події року та покажіть, чим ви відрізняєтесь від інших роботодавців та як в умовах new normal HR-функція та робота з людським капіталом. ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ Телефонуйте, щоб повідомити про своє бажання бути номінантом Премії або дізнатися детальну інформацію: 044 230 87 39 чи звертайтеся за адресою: info_ukraine@grc.ua    

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: