fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Development Programme on Client Service

22/ 02/ 2019
    Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐 Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації. Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐

Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації.

Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: