fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з клієнтського сервісу

22/ 02/ 2019
    Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐 Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації. Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐

Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації.

Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: