fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Оголошено переможців «Рейтингу роботодавців України» 2019/2020

03/ 06/ 2020
  Міжнародний кадровий портал grc.ua назвав найбажаніших працедавців України. В ході дослідження «Рейтинг роботодавців України», яке відбувалось протягом вересня 2019 – лютого 2020, респонденти розповідали, якими критеріями керуються при виборі роботи, які галузі вважать найпривабливішими та в яких компаніях бажали б працювати. Ринок праці зараз опинився у досить двоїстій ситуації. З одного боку є всі підстави очікувати, що він знову стане ринком праці роботодавця. Дефіцит кваліфікованих кадрів, війна за таланти серед працедавців та повязані з нею зростання зарплат та активне впровадження нематеріальних програм мотивації – все те, що спостерігалось протягом останніх декількох років може відійти у минуле. Принаймні на певний час. Наразі через коронакризу та карантинні обмеження ми стикнулись зі скороченням кількості вакансій (хай навіть і тимчасовим), збільшенням попиту на нову роботу з боку пошукачів, зростанням конкуренції. Але з іншого – бізнесу зараз життєво необхідно згуртувати навколо себе високоефективну команду. Кваліфіковані співробітники – опора компаній у теперішніх умовах. Адже саме вони здатні генерувати прибуток бізнесу. При цьому проблеми «докарантинного» ринку праці, такі як міграційні настрої, досить висока мобільність пошукачів у питаннях зміни роботи, непопулярність цілих галузей та профсфер серед певних категорій пошукачів все так само на повістці дня. «Рейтинг роботодавців України», як певний індикатор ринку праці та цінностей пошукачів, якраз і покликаний дати компаніям орієнтири для пошуку оптимального методу залучення та утримання цінних працівників, збалансування інтересів та можливосте бізнесу та потреб пошукачів. Лариса Онипко, керівниця «Премії HR-бренд Україна», дуже влучно підмітила, що наразі спеціалісти більш чутливі до дій роботодавців, як власних, так і потенційних: «Кризові явища загострюють сприйняття, змушують оцінювати все більш критично. Те, що вчора лишилося б непоміченим, зараз може стати вирішальним при прийнятті рішення про роботу. І те, як у сьогоднішніх умовах компанія реагує на потреби та проблеми своїх співробітників і суспільства в цілому, як підтримує колектив, як дбає про здоров’я та безпеку працівників та як комунікує визначить, чи сяде ця компанія на «кадрову дієту» у найближчому майбутньому чи ні». Щоб визначити, які критерії вибору роботи та роботодавців найважливіші та які компанії можуть пишатись своєю роботою з побудови EVP, експерти grc.ua провели анкетування серед 844 та 2631 респондентів (у 1 та 2 хвилях відповідно) та поспілкувались з експертами ринку праці. Так, згідно з опитуванням пошукачів, у ТОП-20 найкращих компаній-роботодавців 2019/2020 рр. увійшли (в алфавітному порядку): 1+1 Медіа АТБ-маркет Байєр / Bayer ВОГ / WOG Водафон Україна / Vodafone Україна Дарниця ДТЕК Ельдорадо / Eldorado Київстар Кока-Кола Україна Лімітед / Coca-Cola HBC Ukraine Лайфселл / lifecell Майкрософт Україна / Microsoft Ukraine МакДональдз Україна / McDonalds Ukraine Монобанк / Monobank Нова Пошта ОЛХ / OLX ПриватБанк Рошен / Roshen Сільпо / Silpo Тойота-Україна Повний перелік найкращих роботодавців України 2019/2020 Крім того, спеціалісти grc.ua дослідили, якими ж критеріями має володіти компанія, якій довіряють та яку обирають в якості роботодавця. Звичайно, зарплата виступає головним критерієм вибору роботи та роботодавця. Проте пошукачі цінують також стабільність компанії, можливість офіційного працевлаштування. Співробітники, існуючі та потенційні, хочуть мати справу з тими працедавцями, чиї корпоративні цінності відповідають цінностям самого спеціаліста. Такі висновки можна зробити з результатів дослідження «Рейтинг роботодавців України 2019/2020». До того ж, компанія, яка турбується про свою привабливість в якості роботодавця, буде слідкувати і за своїм іміджем на ринку загалом, і за тим досвідом, який отримують її клієнти, тощо. Ці зовнішні фактори також впливають на вибір роботи. Грубо кажучи, кожен невдоволений клієнт – це мінус один потенційний співробітник. Кожен невдоволений співробітник – це ще мінус 2 потенційні співробітники. За статистикою кожне домогосподарство в Україні налічує приблизно 2,5 людини. Саме стільки людей, як мінімум, дізнається від ображеного працівника, що з якоюсь компанією краще не мати справу. ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА КРИТЕРІЇ ВИБОРУ РОБОТИ Якщо ваша компанія на практиці знає, як залучати та утримувати Таланти,  має актуальний та ефективний HR-кейс, бажає привернути увагу до свого бренду роботодавця, то саме час подати заявку на участь у Премії HR-бренд Україна 2020. Заявіть про свій HR-бренд на Премії, станьте частиною головної HR-події року та покажіть, чим ви відрізняєтесь від інших роботодавців та як в час боротьби за таланти трансформується HR-функція. ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: