fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Комунікації для українського бізнесу у Європі

21/ 05/ 2024
  Комунікації за кордоном для українського бізнесу не завжди такі ж легкі і очевидні, як вдома. Культурні особливості та мовні перешкоди, незнання місцевого медіалендскейпу та відсутність звязків стримують розвиток компаній та досягнення бізнес цілей. Для підсилення комунікацій українського бізнесу за кордоном PR агенція M&P Communications об’єднала агенції з 14 Європейських країн у проєкті “PRHub для українського бізнесу за кордоном”.  У межах цієї ініціативи учасники проєкту проводять вебінари та он-лайн зустрічі, на яких діляться досвідом про локальні комунікації на ринках Європи - особливості, помилки, можливості.   Під час нещодавньої дискусії “Комунікації в Європі: міфи та реальність” експерти провідних комунікаційних агенції з Австрії, Румунії, Латвії та України обговорювали ключові аспекти, які українським компаніям необхідно враховувати при виході на висококонкурентні та розвинені ринки Європи. Експерти зазначили, що для того, щоб почати комунікувати ефективно потрібно:  Реально оцінити зусилля, необхідні для закріплення на європейському ринку, та визначити, чи є місце для продукту компанії на цільовому ринку. Створити місцеву команду, яка знає і розуміє локальні особливості комунікацій. При цьому важливо враховувати особливості ринку праці в Європі, де спостерігається дефіцит працівників. А для цього важливо створити бренд роботодавця, щоб бути привабливим для потенційних співробітників. Приділити увагу тому, що для того, щоб бути лідером на ринку важливо стати лідером думок.  Бути стратегічним та терплячим. На перенасиченому європейському ринку потрібен час та регулярні зусилля для того, щоб отримати visibility, яка призведе до подальшого інтересу до компанії та її перших осіб.   На європейських ринках, особливо на ринках невеликих країн, важливо доносити не лише маркетингову інформацію.  Для того, щоб отримати лояльність стейкохолдерів у країні важливо комунікувати за принципом “хто ти”, “що ти робиш “ і “твої принципи”. Лише маркетингових та точкових комунікацій, моживо, і достатньо, щоб вийти на ринок, але недостатньо, щоб закріпитися на ньому надовго.  Основні помилки, які роблять українські компанії  Нехтування комунікаціями, віддаючи перевагу продажам і рекламі.  Переоцінка маркетингових комунікацій.  Багато комунікацій на початку і затишшя у подальшому.  PR Hub планує регулярні освітні заходи та безкоштовний консалтинг щодо комунікацій у Європейських країнах. А розвиток мережі на країни Скандинавії, США, Великобританію та Південну Європу посилити українські компанії у цих країнах. Переглянути запис дискусії https://www.youtube.com/watch?v=5_flvDgtpiU

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: