fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works: Global PR

  • Date: 03/12/2020 (THU)
  • Language: Ukrainian/Russian
  • Time: 16:00 - 17:30
Place:

Online via Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Global PR. Date: 03 December2020. Time: 16:00 17:30. Language: Ukrainian/Russian. Place: Online via Zoom. Колеги, вітаємо! Публікації в міжнародних ЗМІ – омріяні та недосяжні чи цілком реальні? Як налагодити комунікацію з міжнародною аудиторією та за допомогою яких інструментів? І нарешті, кому це може бути потрібно? Під час наступної зустрічі Комітету з комунікацій ми збираємося обговорити ці та інші питання в контексті того, як вивести продукт на міжнародний ринок та привернути увагу іноземної аудиторії. Отже, зокрема сфокусуємося на таких темах: Чому тема Global PR в тренді: хайп чи це надовго Специфіка роботи з міжнародною пресою: як отримати публікації в західних ЗМІ Розберемося, чи буває безкоштовний піар і що таке PESO-модель Як вимірювати і оцінювати результати роботи і до чого тут AMEC Про це та інше поговоримо на прикладі кейсу кіберспортивного медіахолдингу WePlay Esports разом з Альоною Дальською-Латошевич. А також торкнемося багатьох інших тем – побудови крос-культурної команди, специфіки роботи в кіберспорті, digital PR, необхідних знань та навичок для побудови кар’єри піарника на глобальному рівні, корисних інструментів у роботі комунікайника. Спікер: Альона Дальська-Латошевич, Chief Communications Officer в WePlay Esports, DipCIPR, автор блогу про комунікації PRaxis. Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  Партнери: StefesYou can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. +38 093 6553922.

Колеги, вітаємо!

Публікації в міжнародних ЗМІ – омріяні та недосяжні чи цілком реальні? Як налагодити комунікацію з міжнародною аудиторією та за допомогою яких інструментів? І нарешті, кому це може бути потрібно? Під час наступної зустрічі Комітету з комунікацій ми збираємося обговорити ці та інші питання в контексті того, як вивести продукт на міжнародний ринок та привернути увагу іноземної аудиторії.

Отже, зокрема сфокусуємося на таких темах:

  • Чому тема Global PR в тренді: хайп чи це надовго
  • Специфіка роботи з міжнародною пресою: як отримати публікації в західних ЗМІ
  • Розберемося, чи буває безкоштовний піар і що таке PESO-модель
  • Як вимірювати і оцінювати результати роботи і до чого тут AMEC

Про це та інше поговоримо на прикладі кейсу кіберспортивного медіахолдингу WePlay Esports разом з Альоною Дальською-Латошевич. А також торкнемося багатьох інших тем – побудови крос-культурної команди, специфіки роботи в кіберспорті, digital PR, необхідних знань та навичок для побудови кар’єри піарника на глобальному рівні, корисних інструментів у роботі комунікайника.

Спікер: Альона Дальська-Латошевич, Chief Communications Officer в WePlay Esports, DipCIPR, автор блогу про комунікації PRaxis.

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас! 

Партнери: Stefes

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
+38 093 6553922

Partners

Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: