fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: Global PR

  • Дата: 03/12/2020 (ЧТ)
  • Мова: Українська/Російська
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Global PR. Дата: 03 грудня2020. Час: 16:00 17:30. Мова: Українська/Російська. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Колеги, вітаємо! Публікації в міжнародних ЗМІ – омріяні та недосяжні чи цілком реальні? Як налагодити комунікацію з міжнародною аудиторією та за допомогою яких інструментів? І нарешті, кому це може бути потрібно? Під час наступної зустрічі Комітету з комунікацій ми збираємося обговорити ці та інші питання в контексті того, як вивести продукт на міжнародний ринок та привернути увагу іноземної аудиторії. Отже, зокрема сфокусуємося на таких темах: Чому тема Global PR в тренді: хайп чи це надовго Специфіка роботи з міжнародною пресою: як отримати публікації в західних ЗМІ Розберемося, чи буває безкоштовний піар і що таке PESO-модель Як вимірювати і оцінювати результати роботи і до чого тут AMEC Про це та інше поговоримо на прикладі кейсу кіберспортивного медіахолдингу WePlay Esports разом з Альоною Дальською-Латошевич. А також торкнемося багатьох інших тем – побудови крос-культурної команди, специфіки роботи в кіберспорті, digital PR, необхідних знань та навичок для побудови кар’єри піарника на глобальному рівні, корисних інструментів у роботі комунікайника. Спікер: Альона Дальська-Латошевич, Chief Communications Officer в WePlay Esports, DipCIPR, автор блогу про комунікації PRaxis. Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  Партнери: StefesВи можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 093 6553922.

Колеги, вітаємо!

Публікації в міжнародних ЗМІ – омріяні та недосяжні чи цілком реальні? Як налагодити комунікацію з міжнародною аудиторією та за допомогою яких інструментів? І нарешті, кому це може бути потрібно? Під час наступної зустрічі Комітету з комунікацій ми збираємося обговорити ці та інші питання в контексті того, як вивести продукт на міжнародний ринок та привернути увагу іноземної аудиторії.

Отже, зокрема сфокусуємося на таких темах:

  • Чому тема Global PR в тренді: хайп чи це надовго
  • Специфіка роботи з міжнародною пресою: як отримати публікації в західних ЗМІ
  • Розберемося, чи буває безкоштовний піар і що таке PESO-модель
  • Як вимірювати і оцінювати результати роботи і до чого тут AMEC

Про це та інше поговоримо на прикладі кейсу кіберспортивного медіахолдингу WePlay Esports разом з Альоною Дальською-Латошевич. А також торкнемося багатьох інших тем – побудови крос-культурної команди, специфіки роботи в кіберспорті, digital PR, необхідних знань та навичок для побудови кар’єри піарника на глобальному рівні, корисних інструментів у роботі комунікайника.

Спікер: Альона Дальська-Латошевич, Chief Communications Officer в WePlay Esports, DipCIPR, автор блогу про комунікації PRaxis.

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас! 

Партнери: Stefes

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 093 6553922

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: