fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works: How to Build LOVEMARK

26/ 02/ 2020
    Правильний досвід створюється правильними людьми – саме так вважає Дмитро Джеджула, запрошений спікер нашої першої зустрічі Комітету з маркетингу у 2020 році. Разом з Дмитром, який має 20-річний досвід в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі, ми говорили про любов між брендом та клієнтом та те, як правильно ці стосунки збудувати. Різні бренди по-різному розбудовують відносини зі своїми клієнтами. Одні можуть диктувати свої умови, інші дослухаються до потреб цільової аудиторії. А є ті, хто надає перевагу рівноправним відносинам, побудованим на співпраці та довірі. Саме такі бренди мають найбільший потенціал, щоб стати lovemark. Не можна приймати любов клієнтів як щось належне, треба постійно покращувати їх досвід від взаємодії з брендом. Знайдіть для цього усі точки контакту, які можуть нараховуватись десятками і ховатися в найменших деталях – від уніформи менеджерів до швидкості реагування на скарги. Спробуйте робити одне покращення клієнтського досвіду на день. І нехай вам допомагають два стовпи lovemark-взаємодії: люди, які дарують любов, та процедури, що спрощують життя клієнтові. Такими є поради Дмитра щодо розбудови довготривалих відносин з клієнтами, побудованих на взаємній любові. Так, Дмитро, як істинний практик, додав до теорії реальні історії любові, що надихають:  «Президентське комбо» – про хайп, швидку реакцію і втілення очікувань фанатів бренду; «Історія пончиків» – про небайдужість і про те, що маленька поступка здатна зекономити великі гроші; «Ода одному переможцю» – про особливе відношення до найлояльніших клієнтів. Дякуємо Дмитру за цікаві кейси та інсайти, а усім учасникам за активну участь. До нових зустрічей!  
01/

 

Правильний досвід створюється правильними людьми – саме так вважає Дмитро Джеджула, запрошений спікер нашої першої зустрічі Комітету з маркетингу у 2020 році. Разом з Дмитром, який має 20-річний досвід в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі, ми говорили про любов між брендом та клієнтом та те, як правильно ці стосунки збудувати.

Різні бренди по-різному розбудовують відносини зі своїми клієнтами. Одні можуть диктувати свої умови, інші дослухаються до потреб цільової аудиторії. А є ті, хто надає перевагу рівноправним відносинам, побудованим на співпраці та довірі. Саме такі бренди мають найбільший потенціал, щоб стати lovemark.

Не можна приймати любов клієнтів як щось належне, треба постійно покращувати їх досвід від взаємодії з брендом. Знайдіть для цього усі точки контакту, які можуть нараховуватись десятками і ховатися в найменших деталях – від уніформи менеджерів до швидкості реагування на скарги. Спробуйте робити одне покращення клієнтського досвіду на день. І нехай вам допомагають два стовпи lovemark-взаємодії: люди, які дарують любов, та процедури, що спрощують життя клієнтові. Такими є поради Дмитра щодо розбудови довготривалих відносин з клієнтами, побудованих на взаємній любові.

Так, Дмитро, як істинний практик, додав до теорії реальні історії любові, що надихають: 

  • «Президентське комбо» – про хайп, швидку реакцію і втілення очікувань фанатів бренду;
  • «Історія пончиків» – про небайдужість і про те, що маленька поступка здатна зекономити великі гроші;
  • «Ода одному переможцю» – про особливе відношення до найлояльніших клієнтів.

Дякуємо Дмитру за цікаві кейси та інсайти, а усім учасникам за активну участь. До нових зустрічей!  

Speakers

1 / 1
Dmytro Dzhedzhula
20 years in managing marketing, brands and transformation at versatile businesses in Ukraine. As CMO and consultant built and developed brands, among them «SMAK», «FRUTIKO», kmbs, «Golden Telecom», «Svitonline», Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, LIGA:ZAKON, SOCAR etc. The only Effie Awards Ukraine Jury Member since 2007.
Dmytro Dzhedzhula

Partners

Reports and photo galleries

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: