fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: Як побудувати LOVEMARK

26/ 02/ 2020
    Правильний досвід створюється правильними людьми – саме так вважає Дмитро Джеджула, запрошений спікер нашої першої зустрічі Комітету з маркетингу у 2020 році. Разом з Дмитром, який має 20-річний досвід в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі, ми говорили про любов між брендом та клієнтом та те, як правильно ці стосунки збудувати. Різні бренди по-різному розбудовують відносини зі своїми клієнтами. Одні можуть диктувати свої умови, інші дослухаються до потреб цільової аудиторії. А є ті, хто надає перевагу рівноправним відносинам, побудованим на співпраці та довірі. Саме такі бренди мають найбільший потенціал, щоб стати lovemark. Не можна приймати любов клієнтів як щось належне, треба постійно покращувати їх досвід від взаємодії з брендом. Знайдіть для цього усі точки контакту, які можуть нараховуватись десятками і ховатися в найменших деталях – від уніформи менеджерів до швидкості реагування на скарги. Спробуйте робити одне покращення клієнтського досвіду на день. І нехай вам допомагають два стовпи lovemark-взаємодії: люди, які дарують любов, та процедури, що спрощують життя клієнтові. Такими є поради Дмитра щодо розбудови довготривалих відносин з клієнтами, побудованих на взаємній любові. Так, Дмитро, як істинний практик, додав до теорії реальні історії любові, що надихають:  «Президентське комбо» – про хайп, швидку реакцію і втілення очікувань фанатів бренду; «Історія пончиків» – про небайдужість і про те, що маленька поступка здатна зекономити великі гроші; «Ода одному переможцю» – про особливе відношення до найлояльніших клієнтів. Дякуємо Дмитру за цікаві кейси та інсайти, а усім учасникам за активну участь. До нових зустрічей!  
01/

 

Правильний досвід створюється правильними людьми – саме так вважає Дмитро Джеджула, запрошений спікер нашої першої зустрічі Комітету з маркетингу у 2020 році. Разом з Дмитром, який має 20-річний досвід в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі, ми говорили про любов між брендом та клієнтом та те, як правильно ці стосунки збудувати.

Різні бренди по-різному розбудовують відносини зі своїми клієнтами. Одні можуть диктувати свої умови, інші дослухаються до потреб цільової аудиторії. А є ті, хто надає перевагу рівноправним відносинам, побудованим на співпраці та довірі. Саме такі бренди мають найбільший потенціал, щоб стати lovemark.

Не можна приймати любов клієнтів як щось належне, треба постійно покращувати їх досвід від взаємодії з брендом. Знайдіть для цього усі точки контакту, які можуть нараховуватись десятками і ховатися в найменших деталях – від уніформи менеджерів до швидкості реагування на скарги. Спробуйте робити одне покращення клієнтського досвіду на день. І нехай вам допомагають два стовпи lovemark-взаємодії: люди, які дарують любов, та процедури, що спрощують життя клієнтові. Такими є поради Дмитра щодо розбудови довготривалих відносин з клієнтами, побудованих на взаємній любові.

Так, Дмитро, як істинний практик, додав до теорії реальні історії любові, що надихають: 

  • «Президентське комбо» – про хайп, швидку реакцію і втілення очікувань фанатів бренду;
  • «Історія пончиків» – про небайдужість і про те, що маленька поступка здатна зекономити великі гроші;
  • «Ода одному переможцю» – про особливе відношення до найлояльніших клієнтів.

Дякуємо Дмитру за цікаві кейси та інсайти, а усім учасникам за активну участь. До нових зустрічей!  

Спікери

1 / 1
Дмитро Джеджула
20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких “Смак”, “Фрутіко”, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, “Світонлайн”, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші.
Дмитро Джеджула

Партнери

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: