fbpx

EBA How It Works: Як побудувати LOVEMARK

дата: 26/02/2020

Правильний досвід створюється правильними людьми – саме так вважає Дмитро Джеджула, запрошений спікер нашої першої зустрічі Комітету з маркетингу у 2020 році. Разом з Дмитром, який має 20-річний досвід в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі, ми говорили про любов між брендом та клієнтом та те, як правильно ці стосунки збудувати.

Різні бренди по-різному розбудовують відносини зі своїми клієнтами. Одні можуть диктувати свої умови, інші дослухаються до потреб цільової аудиторії. А є ті, хто надає перевагу рівноправним відносинам, побудованим на співпраці та довірі. Саме такі бренди мають найбільший потенціал, щоб стати lovemark.

Дякуємо Дмитру за цікаві кейси та інсайти, а усім учасникам за активну участь. До нових зустрічей!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: