fbpx

Джан Угурлуджан – Генеральний директор Lacoste і SuperStep в Україні

06/ 03/ 2017
  1. Ви виходили з брендом SuperStep на український ринок не в дуже сприятливий період. Це був стратегічний маневр, поки конкуренти вичікували більш зручного моменту? Чи був у підсумку виправданим подібний ризик? Ми розглядаємо кризу як час можливого розвитку для фінансово стабільних компаній, якою ми і є. Також, із самого початку ми були впевнені в концепті SuperStep, так як до цього бренд був запущений на ринках Туреччини і Росії. Успіх бренду на цих ринках надав нам сміливості. І в підсумку це був абсолютно виправданий ризик, найближчим часом ми відкриваємо ще один концептуальний магазин та аутлет-бутик, що за термін 14 місяців з моменту відкриття першого магазину SuperStep в Україні є показником досить успішного розвитку мережі. 2. Джан, Ви вже близько 3 років працюєте на ринку України. Які тенденції Ви могли б виділити? Чи покращилася ситуація за цей час? Ринок України відрізняється від інших, він має свою власну динаміку і особливості. Звичайно, знадобився час, щоб звикнути і відчути його. Протягом свого перебування в країні, я спостерігаю значні зміни в різних сферах. Цей процес ще не завершений, ще існує багато напрямків, у яких потрібні трансформації, оновлення і т.д., але вже зараз можна помітити значні поліпшення в розвитку ринку. Це є дуже важливою причиною, чому наша компанія інвестує в ринок України і буде продовжувати. 3. Що Вас найбільш здивувало в українському ринку? З якими викликами зіткнулися вперше? Найбільшим приємним здивуванням для мене став потенціал молодого населення, їх активна життєва позиція і прогресивні погляди. Я щиро радий цьому, тому що це вселяє величезну надію на світле майбутнє і розвиток країни. Ну а найбільшим викликом, з яким я зіткнувся вперше в житті, стала, звичайно ж, складна економічна ситуація. Мій приїзд в Україну збігся з піком кризи, зростання інфляції і нестабільний курс валют дуже сильно вплинули на купівельну спроможність населення. А нашою метою було не просто утримання позицій, а розвиток і зростання брендів. Чого ми і досягли, але це дійсно був серйозний виклик для нас. 4. Lacoste і SuperStep представлений не тільки в якості офлайн-магазинів, а й має досить зручний онлайн-майданчик. На жаль, e-commerce в Україні не такий популярний, як в західних країнах. Скажіть, спостерігаєте Ви позитивні тенденції в сфері онлайн-покупок? Як скоро частка продажів в e-commerce зможе зрівнятися з продажами через офлайн-канали? На жаль, в даний момент ринок переповнений продавцями підробленої продукції, що значною мірою впливає на потенційних покупців. Багато спочатку не вірять online магазинам, так як в минулому стикалися з подібними проблемами. І вся ця ситуація відбувається через нестачу офіційних представників і дистрибюторів брендів. Ми ж в свою чергу з брендом SuperStep намагаємося створити в країні культуру офіційної дистрибуції. Так, наприклад, ми є ексклюзивними дистрибюторами більшості брендів, які представлені в SuperStep. І це дозволяє нам досягати стабільності ціноутворення, а також забезпечувати клієнтам офіційну підтримку і сервіс з дотриманням всіх прав споживача. З Lacoste все значно простіше, так як люди знають, що ми є офіційним представництвом бренду в країні. 5. Які плани компанії на найближчий рік? Що плануєте поліпшити, на чому плануєте зробити акцент? Планів дуже багато. По-перше, ми плануємо розширювати мережу і відкриватися в нових містах, де ми ще не представлені. По-друге, Laсoste знаходиться зараз в стадії трансформації і планується подальше оновлення бутиків в рамках нової преміальної концепції. SuperStep зараз знаходиться в активній фазі розвитку, що тягне за собою, звичайно ж, ще більше уваги до покращення нашого бренд-міксу. Також ми намітили на найближчі кілька років виведення на ринок ще більше нових брендів. 6. Які напрямки бізнесу Ви б порекомендували розвивати українським підприємцям? Я вважаю, що Україні необхідно розвивати власне виробництво. Для того, щоб не було подібних криз, потрібно бути незалежними. Для того, щоб бути незалежними, потрібно мати власне виробництво. Зараз будь-яка сфера з відсутністю або обмеженим виробництвом може бути дуже перспективною і комерційно вигідною. Сподіваюся, це розуміють багато бізнесменів, і вони скористаються цими можливостями.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: