fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

96% українських компаній запровадили щось нове під час пандемії — дослідження One Philosophy

08/ 12/ 2021
  Під час пандемії 96% керівникам українських організацій вдалося запровадити щось нове, зокрема, випустити новий продукт чи вийти на новий ринок. Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі. У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет. Оскільки більшість компаній перейшли на дистанційну форму взаємодії, втримувати й нарощувати рівень інновацій стало значно складніше. Водночас ті бізнеси, яким вдалося згенерувати й запровадити критичні інновації під час кризи, отримали значні переваги серед своїх конкурентів. Так, 64% компаній випустили новий продукт або послугу, 48% створили або вийшли в новий для компанії сегмент. Ще 31% організацій вийшов на новий ринок, а третина перейшла на нову бізнес-модель. Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: