fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

96% українських компаній запровадили щось нове під час пандемії — дослідження One Philosophy

08/ 12/ 2021
  Під час пандемії 96% керівникам українських організацій вдалося запровадити щось нове, зокрема, випустити новий продукт чи вийти на новий ринок. Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі. У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет. Оскільки більшість компаній перейшли на дистанційну форму взаємодії, втримувати й нарощувати рівень інновацій стало значно складніше. Водночас ті бізнеси, яким вдалося згенерувати й запровадити критичні інновації під час кризи, отримали значні переваги серед своїх конкурентів. Так, 64% компаній випустили новий продукт або послугу, 48% створили або вийшли в новий для компанії сегмент. Ще 31% організацій вийшов на новий ринок, а третина перейшла на нову бізнес-модель. Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

Під час пандемії 96% керівникам українських організацій вдалося запровадити щось нове, зокрема, випустити новий продукт чи вийти на новий ринок.

Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі.

У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет.

Оскільки більшість компаній перейшли на дистанційну форму взаємодії, втримувати й нарощувати рівень інновацій стало значно складніше. Водночас ті бізнеси, яким вдалося згенерувати й запровадити критичні інновації під час кризи, отримали значні переваги серед своїх конкурентів.

Так, 64% компаній випустили новий продукт або послугу, 48% створили або вийшли в новий для компанії сегмент. Ще 31% організацій вийшов на новий ринок, а третина перейшла на нову бізнес-модель.

Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: