fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Зброя проти ворога: як комунікувати в умовах війни

21/ 04/ 2022
  Сьогодні комунікація важливіша ніж будь-коли. Правильна комунікація бізнесу, урядовців та й кожного з нас – це теж зброя проти ворога. Тому агенція публічних комунікацій Perfect PR спільно з Європейською Бізнес Асоціацією зібрала головні поради, як підтримувати зв’язок з різними аудиторіями, щоб зберегти контакт і бути максимально корисними. Війна – це серйозне потрясіння для кожного з нас, але й у таких умовах важливо внутрішньо мобілізуватися й продовжувати комунікацію. «У будь-якій кризовій ситуації, а тим паче під час війни, мовчати чи зникати з публічного простору не можна в жодному разі. Навіть якщо ви компанія, яка призупинила свою роботу, ваші офіційні пабліки можуть стати майданчиками для поширення важливої інформації. У невеликій брошурі ми зібрали головні принципи комунікації як всередині команд, так і загальні правила, які стануть у пригоді кожному», – розповідають у Perfect PR. Найперше, називайте речі своїми іменами: війну – війною, вторгнення – вторгненням, російських солдатів – російськими солдатами. Особливо це важливо, якщо ви комунікуєте в міжнародному середовищі. Адже такі слова, як «рашисти» чи «орки» можуть бути незрозумілим для іноземців або неприйнятними. У брошурі «Як комунікувати в умовах війни» також є правила, як комунікувати урядовцям, як не стати жертвою фейків і долучитися до інформаційного фронту та як використовувати креатив у комунікації в умовах війни.

Сьогодні комунікація важливіша ніж будь-коли. Правильна комунікація бізнесу, урядовців та й кожного з нас – це теж зброя проти ворога. Тому агенція публічних комунікацій Perfect PR спільно з Європейською Бізнес Асоціацією зібрала головні поради, як підтримувати зв’язок з різними аудиторіями, щоб зберегти контакт і бути максимально корисними.

Війна – це серйозне потрясіння для кожного з нас, але й у таких умовах важливо внутрішньо мобілізуватися й продовжувати комунікацію.

«У будь-якій кризовій ситуації, а тим паче під час війни, мовчати чи зникати з публічного простору не можна в жодному разі. Навіть якщо ви компанія, яка призупинила свою роботу, ваші офіційні пабліки можуть стати майданчиками для поширення важливої інформації. У невеликій брошурі ми зібрали головні принципи комунікації як всередині команд, так і загальні правила, які стануть у пригоді кожному», – розповідають у Perfect PR.

Найперше, називайте речі своїми іменами: війну – війною, вторгнення – вторгненням, російських солдатів – російськими солдатами. Особливо це важливо, якщо ви комунікуєте в міжнародному середовищі. Адже такі слова, як «рашисти» чи «орки» можуть бути незрозумілим для іноземців або неприйнятними.

У брошурі «Як комунікувати в умовах війни» також є правила, як комунікувати урядовцям, як не стати жертвою фейків і долучитися до інформаційного фронту та як використовувати креатив у комунікації в умовах війни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: