fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Цифрові трансформації в АГРО

10/ 01/ 2022
  Зміни та технологічні виклики, які відбулись внаслідок пандемії змусили бізнес швидко реагувати та рухатися, підпорядковувати стратегічні плани новим реаліям. Багато запланованих проєктів не відбулись, перспективи залучити нових інвесторів знизилися в рази, але саме готовність компаній до трансформації складних бізнес-сценаріїв стала ключовим кроком до впровадження диджиталізації. Для реалізації прогресивних методик бізнес мав забезпечити координацію розвитку, залучення передового досвіду та підходу щодо впровадження і розширення цифрових інновацій. Мова йде не лише про новітні цифрові програми, а й про створення цілого ланцюга рішень, який глибоко пов’язує процеси, людей та технології. Так, за результатами опитування індексу розвитку бізнес-середовища Дніпропетровського регіону, проведеного серед компаній-членів EBA Dnipro, 20% респондентів у  2021 році вирішили інвестувати саме в діджитал напрямок. Тож Офіс Асоціації у Дніпрі провів дослідження та дізнався, які цифрові ініціативи та інноваційні тренди вже вдалося інтегрувати у бізнес-процеси в агро, IT та промисловому секторах. Digital в агро: інновації та консерватизм. Аграрний ринок можна назвати консервативним: гравці люблять спілкуватися, торгуватися і домовлятися телефоном – це особливий ритуал.  Всім аграріям зараз потрібно стежити за ринком, адже в один момент він може зробити аграрія як мільйонером, так і банкрутом. Тому все зводиться до управління ризиками, і, до прикладу, в “G.R. Agro” говорять, що ризиками можна легко управляти, коли є технології. Диджиталізацію можна прив’язати до будь-якого процесу в компанії, включаючи управління персоналом, запасами, фінансами і продажами. В агросекторі цифрові технології допомагають отримувати інформацію про те, що відбувається на полі (ґрунт, посіви, зовнішні умови, операції), а також інформацію про активи (земля, техніка, фінанси, продукція). Першим впровадженим IT продуктом у компанії стала программа EPR, на основі якої вдалося об’єднати в одну систему постачальників зерна, елеватори і покупців. Наступним етапом інтеграції програми буде реєстрація чат-ботів у доступних месенджерах. Мета –надати можливість фермеру генерувати запит і оперативно отримувати необхідну йому інформацію.  Повна версия материалу опублікована на порталі liga.net за посиланням

Зміни та технологічні виклики, які відбулись внаслідок пандемії змусили бізнес швидко реагувати та рухатися, підпорядковувати стратегічні плани новим реаліям.

Багато запланованих проєктів не відбулись, перспективи залучити нових інвесторів знизилися в рази, але саме готовність компаній до трансформації складних бізнес-сценаріїв стала ключовим кроком до впровадження диджиталізації. Для реалізації прогресивних методик бізнес мав забезпечити координацію розвитку, залучення передового досвіду та підходу щодо впровадження і розширення цифрових інновацій. Мова йде не лише про новітні цифрові програми, а й про створення цілого ланцюга рішень, який глибоко пов’язує процеси, людей та технології.

Так, за результатами опитування індексу розвитку бізнес-середовища Дніпропетровського регіону, проведеного серед компаній-членів EBA Dnipro, 20% респондентів у  2021 році вирішили інвестувати саме в діджитал напрямок.

Тож Офіс Асоціації у Дніпрі провів дослідження та дізнався, які цифрові ініціативи та інноваційні тренди вже вдалося інтегрувати у бізнес-процеси в агро, IT та промисловому секторах.

Digital в агро: інновації та консерватизм

Аграрний ринок можна назвати консервативним: гравці люблять спілкуватися, торгуватися і домовлятися телефоном – це особливий ритуал.  Всім аграріям зараз потрібно стежити за ринком, адже в один момент він може зробити аграрія як мільйонером, так і банкрутом. Тому все зводиться до управління ризиками, і, до прикладу, в “G.R. Agro” говорять, що ризиками можна легко управляти, коли є технології.

Диджиталізацію можна прив’язати до будь-якого процесу в компанії, включаючи управління персоналом, запасами, фінансами і продажами. В агросекторі цифрові технології допомагають отримувати інформацію про те, що відбувається на полі (ґрунт, посіви, зовнішні умови, операції), а також інформацію про активи (земля, техніка, фінанси, продукція).

Першим впровадженим IT продуктом у компанії стала программа EPR, на основі якої вдалося об’єднати в одну систему постачальників зерна, елеватори і покупців.

Наступним етапом інтеграції програми буде реєстрація чат-ботів у доступних месенджерах.

Мета –надати можливість фермеру генерувати запит і оперативно отримувати необхідну йому інформацію. 

Повна версия материалу опублікована на порталі liga.net за посиланням

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: