fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Семінар Університету Шеффілда: Правильний посил: Як привернути увагу клієнтів?

16/ 05/ 2019
    За даними Індексу ринку праці Західного регіону, вже другий рік поспіль компанії кажуть, що потребують менеджерів з продажу. Адже від збільшення кількості клієнтів залежить прибуток та як наслідок - ріст та розвиток кожної компанії. Та як привернути увагу клієнтів і стати для них впізнаваними, коли око кожного з нас бачить по 3000 – 3500 меседжів від брендів щодня? Учасники нашої зустрічі з харизматичним Крістосом Ліасідісом, старшим викладачем Міжнародного Факультету Університету Шеффілда, вже знають, що існують науково доведені методи подачі повідомлень, що підвищують інтерес до бренду, а саме через: Гумор Страх Сексуальність Знаменитостей Також можна використовувати – лайфстайл, досвід інших, наукове обґрунтування, технічну експертизу, змінювати настрій подачі або обрати яскраву картинку. Як працює кожен з меседжів перевірили на собі, а також на прикладі успіхів рекламних кампаній найвідоміших брендів! Дякуємо освітньому партнеру @The University of Sheffield International Faculty City College in Kyiv за можливість повчитися за МВА форматом світового рівня, адже цей університет входить в ТОП 100 університетів світу. За атмосферу дякуємо @Business Hub! За смачний ранок @Chef Catering та @Leocoffee.
01/

 

За даними Індексу ринку праці Західного регіону, вже другий рік поспіль компанії кажуть, що потребують менеджерів з продажу. Адже від збільшення кількості клієнтів залежить прибуток та як наслідок – ріст та розвиток кожної компанії. Та як привернути увагу клієнтів і стати для них впізнаваними, коли око кожного з нас бачить по 3000 – 3500 меседжів від брендів щодня?

Учасники нашої зустрічі з харизматичним Крістосом Ліасідісом, старшим викладачем Міжнародного Факультету Університету Шеффілда, вже знають, що існують науково доведені методи подачі повідомлень, що підвищують інтерес до бренду, а саме через:

  • Гумор
  • Страх
  • Сексуальність
  • Знаменитостей

Також можна використовувати – лайфстайл, досвід інших, наукове обґрунтування, технічну експертизу, змінювати настрій подачі або обрати яскраву картинку.

Як працює кожен з меседжів перевірили на собі, а також на прикладі успіхів рекламних кампаній найвідоміших брендів!

Дякуємо освітньому партнеру @The University of Sheffield International Faculty City College in Kyiv за можливість повчитися за МВА форматом світового рівня, адже цей університет входить в ТОП 100 університетів світу.

За атмосферу дякуємо @Business Hub! За смачний ранок @Chef Catering та @Leocoffee.

Спікери

1 / 1
Крістос Ліасідіс
Директор програми післядипломної освіти, старший лектор Шеффілдського університету (Великобританія)
Крістос Ліасідіс

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: