fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Перші результати роботи волонтерів Coca-Cola на урядовій «гарячій лінії» з питань COVID-19

29/ 05/ 2020
  Співпраця бізнесу та державної установи задля своїх громадян у дії! Приклад «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та «Урядового контактного центру».  З перших днів оголошення карантинних обмежень на урядову «гарячу лінію» щоденно почали надходити тисячі звернень від громадян з проханням надати консультативну інформацію з питань, пов’язаних з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Кількість звернень суттєво зросла, що позначилося додатковим навантаженням на працівників урядової «гарячої лінії». Переважно люди потребували роз’яснень стосовно медичних та захисних засобів для протидії розповсюдженню коронавірусу, надання медичної допомоги, водночас їм була необхідна психологічна підтримка.            З вдячністю Урядовий контактний центр прийняв пропозицію компанії Кока-Кола Беверіджиз Україна про співпрацю. Компанія надала можливість своїм працівникам на добровільних засадах консультувати громадян з питань COVID-19. 17 учасників проекту у робочий час працюють на урядовій «гарячій лінії» зі збереженням за ними заробітної плати. Перед початком роботи представники Урядового контактного центру організували необхідне навчання для волонтерів та протестували усіх майбутніх консультантів. Волонтери компанії працюють дистанційно за змінним графіком у робочі дні з 09:00 до 17:00 і щоденно отримують необхідну інформаційну онлайн підтримку від Урядового контактного центру. З початку травня волонтери опрацювали понад  1400 дзвінків громадян з усієї України, які надійшли на урядову «гарячу лінію» з питань COVID-19. Маргарита Тарасова – працівник компанії Кока-Кола Беверіджиз Україна, зазначила: «Моя нова роль полягає в тому, що я координую роботу волонтерів компанії, які на час карантину стали консультантами урядової «гарячої лінії». Нас з командою надихає те, що ми можемо бути корисними державі у цей складний час і маємо можливість надавати необхідну підтримку нашим співгромадянам під час пандемії». “Спільна робота обох команд продемонструвала високий рівень відповідальності державного рівня” зазначено в прес-релізі Урядового контактного центру.

Співпраця бізнесу та державної установи задля своїх громадян у дії! Приклад «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та «Урядового контактного центру». 

З перших днів оголошення карантинних обмежень на урядову «гарячу лінію» щоденно почали надходити тисячі звернень від громадян з проханням надати консультативну інформацію з питань, пов’язаних з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Кількість звернень суттєво зросла, що позначилося додатковим навантаженням на працівників урядової «гарячої лінії». Переважно люди потребували роз’яснень стосовно медичних та захисних засобів для протидії розповсюдженню коронавірусу, надання медичної допомоги, водночас їм була необхідна психологічна підтримка.           

З вдячністю Урядовий контактний центр прийняв пропозицію компанії Кока-Кола Беверіджиз Україна про співпрацю. Компанія надала можливість своїм працівникам на добровільних засадах консультувати громадян з питань COVID-19. 17 учасників проекту у робочий час працюють на урядовій «гарячій лінії» зі збереженням за ними заробітної плати. Перед початком роботи представники Урядового контактного центру організували необхідне навчання для волонтерів та протестували усіх майбутніх консультантів.

Волонтери компанії працюють дистанційно за змінним графіком у робочі дні з 09:00 до 17:00 і щоденно отримують необхідну інформаційну онлайн підтримку від Урядового контактного центру. З початку травня волонтери опрацювали понад  1400 дзвінків громадян з усієї України, які надійшли на урядову «гарячу лінію» з питань COVID-19.

Маргарита Тарасова – працівник компанії Кока-Кола Беверіджиз Україна, зазначила: «Моя нова роль полягає в тому, що я координую роботу волонтерів компанії, які на час карантину стали консультантами урядової «гарячої лінії». Нас з командою надихає те, що ми можемо бути корисними державі у цей складний час і маємо можливість надавати необхідну підтримку нашим співгромадянам під час пандемії».

“Спільна робота обох команд продемонструвала високий рівень відповідальності державного рівня” зазначено в прес-релізі Урядового контактного центру.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: