fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Новий BROCARD відкрився в київському ТРЦ Retroville

03/ 08/ 2020
    1 серпня 2020 року в київському ТРЦ Retroville (проспект Правди, 47) компанія «Брокард-Україна» відкрила 87 магазин мережі BROCARD площею 408 м2 – перший магазин у житловому масиві Виноградар. Новий BROCARD традиційно виконаний у чорно-білій гамі. Зручна конфігурація дозволяє з легкістю знаходити потрібний товар: парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою й волоссям, сегментування на жіночі та чоловічі лінії полегшує процес шопінгу. У новому магазині представлені 200 преміальних брендів парфумерії і косметики (Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). В окремому залі нішевих ароматів можна послухати творіння легендарних домів і отримати консультацію експертів. Рекламні ролики світових брендів, інформація про акції і спеціальні пропозиції мережі транслюються на сучасних led-панелях, створюючи загальну динаміку. Мейкап-бар стане відмінним місцем для яскравих фото і обміну корисними лайфхаками від професійних візажистів. «Відкриття магазину – завжди знакова подія для компанії. Але новий обєкт у ТРЦ Retroville для нас особливо важливий ще й тому, що це перше відкриття посткарантинного періоду, після декількох місяців непрацюючої роздрібної торгівлі і дуже непростого для компанії періоду, –  прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. – Для нас це внутрішній маркер прихильності стратегії розвитку і відкриття нових обєктів в кращих торгових центрах країни, впевненості у власних силах і сигнал для ринку «BROCARD продовжує розвиватися – все йде за планом». У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистрибюторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпеку всіх товарів мережі. Довідка: «Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury. У компанії 97 магазинів в 26 містах України під брендами BROCARD, Kiehls і М.А.С, інтернет-магазини BROCARD.UA і LETU.UA, 1700 співробітників і більше 1,5 млн. постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних домів. У 2019 року загальний обіг мережі склав 4,25 млрд. грн. Компанія тричі входила в топ кращих роботодавців України. За додатковою інформацією звертайтеся: Катерина Гуленок, керівник відділу PR мережі BROCARD [email protected] Тел .: 38 044 247 66 78 (вн.1101) Моб .: 38 067 401 42 30
01/

 

1 серпня 2020 року в київському ТРЦ Retroville (проспект Правди, 47) компанія «Брокард-Україна» відкрила 87 магазин мережі BROCARD площею 408 м2  перший магазин у житловому масиві Виноградар.

Новий BROCARD традиційно виконаний у чорно-білій гамі. Зручна конфігурація дозволяє з легкістю знаходити потрібний товар: парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою й волоссям, сегментування на жіночі та чоловічі лінії полегшує процес шопінгу.

У новому магазині представлені 200 преміальних брендів парфумерії і косметики (Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). В окремому залі нішевих ароматів можна послухати творіння легендарних домів і отримати консультацію експертів.

Рекламні ролики світових брендів, інформація про акції і спеціальні пропозиції мережі транслюються на сучасних led-панелях, створюючи загальну динаміку.

Мейкап-бар стане відмінним місцем для яскравих фото і обміну корисними лайфхаками від професійних візажистів.

«Відкриття магазину – завжди знакова подія для компанії. Але новий об’єкт у ТРЦ Retroville для нас особливо важливий ще й тому, що це перше відкриття посткарантинного періоду, після декількох місяців непрацюючої роздрібної торгівлі і дуже непростого для компанії періоду, –  прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. – Для нас це внутрішній маркер прихильності стратегії розвитку і відкриття нових об’єктів в кращих торгових центрах країни, впевненості у власних силах і сигнал для ринку «BROCARD продовжує розвиватися – все йде за планом».

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпеку всіх товарів мережі.

Довідка:

«Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury. У компанії 97 магазинів в 26 містах України під брендами BROCARD, Kiehl’s і М.А.С, інтернет-магазини BROCARD.UA і LETU.UA, 1700 співробітників і більше 1,5 млн. постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних домів.

У 2019 року загальний обіг мережі склав 4,25 млрд. грн. Компанія тричі входила в топ кращих роботодавців України.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Катерина Гуленок,

керівник відділу PR мережі BROCARD

[email protected]

Тел .: 38 044 247 66 78 (вн.1101)

Моб .: 38 067 401 42 30

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: