fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

lifecell спільно з Optiva стали фіналістами премії Excellence Awards TM Forum 2023

12/ 07/ 2023
  12 липня 2023 року. Партнерський кейс співпраці мобільного оператора lifecell та компанії Optiva під час війни увійшов до шорт-листа престижної щорічної премії Excellence Awards від TM Forum. Партнерство lifecell та Optiva було відзначене в категорії Excellence in Serving People & Planet за проєкт «Підтримка зв’язку як життєво необхідної потреби з розширеним захистом у небезпечні часи». Адже з першого дня повномасштабної війни у лютому 2022 році безумовним пріоритетом lifecell стала підтримка безперервності зв’язку для громадян України та військових. Тоді оператор здійснив швидке розгортання нових центрів аварійного відновлення у безпечних місцях подалі від бойових дій в Україні та за її межами, включаючи платформу автоматизованого абонентського обліку компанії Optiva. Можливості платформи дозволили lifecell бути готовими до можливих порушень в роботі головного дата центру, а також в стислі строки запровадити національний роумінг та надати нові безкоштовні послуги. Це дозволило забезпечити українців надійним зв’язком у критичний час. «Війна відкрила у кожному нашому працівникові та партнерові безпрецедентні приклади мужності та винахідливості. На початку 2022 року компанія повинна була побудувати нову надійну ІТ-інфраструктуру за тижні, а не за місяці, як зазвичай. У цьому нам дуже допоміг наш партнер, компанія Optiva, яка за декілька тижнів допомогла запустити наші нові дата центри напередодні війни, надавала цілодобову віддалену підтримку, пропонувала нестандартні зміни і, зрештою, ми спрацювали як одна команда. Віримо, що у партнерстві з Optiva ми реалізуємо ще безліч запланованих інновацій цифрового майбутнього після перемоги України», - прокоментував Альп Ашкаташ, директор з інформаційних та комунікаційних технологій lifecell. «Optiva пишається тим, що співпрацює з lifecell Україна, щоб підтримувати безпечний зв’язок родин, громад і екстрених служб під час катастроф і війни. Наша платформа BSS надає lifecell гнучкість, стійкість і високу доступність, необхідні для критично важливих телекомунікаційних послуг. Ми продовжуємо і надалі надавати ці необхідні ресурси для підтримки lifecell і народу України», – сказав Роберт Стайбл, генеральний директор Optiva. Починаючи з 2007 року, TM Forum відзначає нагородами провідні світові компанії, які роблять революційний внесок у цифрову трансформацію телеком-галузі. Нагороди TM Forum демонструють престижну та неупереджену експертизу, цінне визнання колег та відзначають успіх ключових гравців галузі. Переможців цьогорічної премії буде оголошено в перший день глобальної події DTW23 - Ignite в Копенгагені у вересні 2023 року. Деталі за посиланням.

12 липня 2023 року. Партнерський кейс співпраці мобільного оператора lifecell та компанії Optiva під час війни увійшов до шорт-листа престижної щорічної премії Excellence Awards від TM Forum.

Партнерство lifecell та Optiva було відзначене в категорії Excellence in Serving People & Planet за проєкт «Підтримка зв’язку як життєво необхідної потреби з розширеним захистом у небезпечні часи».

Адже з першого дня повномасштабної війни у лютому 2022 році безумовним пріоритетом lifecell стала підтримка безперервності зв’язку для громадян України та військових. Тоді оператор здійснив швидке розгортання нових центрів аварійного відновлення у безпечних місцях подалі від бойових дій в Україні та за її межами, включаючи платформу автоматизованого абонентського обліку компанії Optiva. Можливості платформи дозволили lifecell бути готовими до можливих порушень в роботі головного дата центру, а також в стислі строки запровадити національний роумінг та надати нові безкоштовні послуги. Це дозволило забезпечити українців надійним зв’язком у критичний час.

«Війна відкрила у кожному нашому працівникові та партнерові безпрецедентні приклади мужності та винахідливості. На початку 2022 року компанія повинна була побудувати нову надійну ІТ-інфраструктуру за тижні, а не за місяці, як зазвичай. У цьому нам дуже допоміг наш партнер, компанія Optiva, яка за декілька тижнів допомогла запустити наші нові дата центри напередодні війни, надавала цілодобову віддалену підтримку, пропонувала нестандартні зміни і, зрештою, ми спрацювали як одна команда. Віримо, що у партнерстві з Optiva ми реалізуємо ще безліч запланованих інновацій цифрового майбутнього після перемоги України», – прокоментував Альп Ашкаташ, директор з інформаційних та комунікаційних технологій lifecell.

«Optiva пишається тим, що співпрацює з lifecell Україна, щоб підтримувати безпечний зв’язок родин, громад і екстрених служб під час катастроф і війни. Наша платформа BSS надає lifecell гнучкість, стійкість і високу доступність, необхідні для критично важливих телекомунікаційних послуг. Ми продовжуємо і надалі надавати ці необхідні ресурси для підтримки lifecell і народу України», – сказав Роберт Стайбл, генеральний директор Optiva.

Починаючи з 2007 року, TM Forum відзначає нагородами провідні світові компанії, які роблять революційний внесок у цифрову трансформацію телеком-галузі. Нагороди TM Forum демонструють престижну та неупереджену експертизу, цінне визнання колег та відзначають успіх ключових гравців галузі. Переможців цьогорічної премії буде оголошено в перший день глобальної події DTW23 – Ignite в Копенгагені у вересні 2023 року.

Деталі за посиланням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: