fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ЕВА Львів: Нейромаркетинг: що міф, а що правда про мозок?

  • Дата: 23/02/2018 (ПТ)
  • Мова: англійська (без перекладу)
  • Час: 09:30 - 13:00
  • Вартість участі:800 грн для компаній Асоціації (1300 грн для гостей)
Місце проведення:

вул. Цехова, 1, офіс Кредобанку

Google Apple Outlook Telegram Bot
  ЕВА Львів: Нейромаркетинг: що міф, а що правда про мозок?. Дата: 23 лютого2018. Час: 09:30 13:00. Мова: англійська (без перекладу). Вартість участі: 800 грн для компаній Асоціації (1300 грн для гостей). Місце проведення: вул. Цехова, 1, офіс Кредобанку. Офіс Асоціації у Львові та Міжнародний факультет Шеффілдського університету спільно провели воркшоп Ніколаоса Дмитріадіса, щоб розвіяти міфи і дізнатися правду про мозок. Що обговорили під час воркшопу: Руйнування міфів щодо нашого мозку Який він брейн - підхід до маркетингу та продажів Як брендинг впливає на мозок Вплив маркетингових досліджень, PR, продажів та переговорів Якою є комплексна модель застосування брейн- маркетингу Використання брейн-маркетингу у власних цілях. Ніколаос Димітріадіс є визнаним професіоналом у галузі комунікацій, викладачем та консультантом, автором книги Нейронаука для для лідерів: адаптивний підхід до лідерства мозку (Коган Пейдж, Лондон), спікером у TEDx, сертифікованим нейромаркетологом; працював з міжнародними брендами, такими як “IKEA”, “IBM”, “JTI”, “Nestle”, “Johnson & Johnson”, “Pierre Fabre”, “Coca-Cola”, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID та інші. Окрім того - генеральним директором компанії “ Trizma Neuro”, а також регіональним директором Міжнародного факультету університету Шеффілда для Західних Балкан.Спікери. Nikolaos Dimitriadis. Dr, Director of Development, The University of Sheffield International Faculty (UK). Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Скрилюк. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 032 261 40 67.
01/

Офіс Асоціації у Львові та Міжнародний факультет Шеффілдського університету спільно провели воркшоп Ніколаоса Дмитріадіса, щоб розвіяти міфи і дізнатися правду про мозок.

Що обговорили під час воркшопу:

  • Руйнування міфів щодо нашого мозку
  • Який він брейн – підхід до маркетингу та продажів
  • Як брендинг впливає на мозок
  • Вплив маркетингових досліджень, PR, продажів та переговорів
  • Якою є комплексна модель застосування брейн- маркетингу
  • Використання брейн-маркетингу у власних цілях.

Ніколаос Димітріадіс є визнаним професіоналом у галузі комунікацій, викладачем та консультантом, автором книги “Нейронаука для для лідерів: адаптивний підхід до лідерства мозку” (Коган Пейдж, Лондон), спікером у TEDx, сертифікованим нейромаркетологом; працював з міжнародними брендами, такими як “IKEA”, “IBM”, “JTI”, “Nestle”, “Johnson & Johnson”, “Pierre Fabre”, “Coca-Cola”, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID та інші. Окрім того – генеральним директором компанії “ Trizma Neuro”, а також регіональним директором Міжнародного факультету університету Шеффілда для Західних Балкан.

Спікери

1 / 1
Nikolaos Dimitriadis
Dr, Director of Development, The University of Sheffield International Faculty (UK)
Nikolaos Dimitriadis

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Скрилюк

Зв'язатись
032 261 40 67

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: