fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса PR та Marketing HUB

25/ 11/ 2021
  25 листопада 2021 року підчас онлайн-зустрічі PR & Marketing Хабу Асоціації в Одесі ми говорили про те, як підібрати SMM та Digital інструменти, які будуть підходити саме вашому проєкту. Разом з Вікторією Скідан, Керівником відділу маркетингу “Inter Trans Logistics’’ дізнавалися, чим відрізняється SMM у B2B від SMM у В2С, чому SMM дівчинка” не врятує бізнес, як налаштувати воронку продажів за допомогою SMM та розбиралися у питаннях таргетингу і арбітражу аби зрозуміти чому саме віддати перевагу при просуванні проєкту. Адже правильні інструменти допомагають маркетологам оптимізувати свій час та максимізувати ефект від зусиль у каналах комунікації. Деякі тези зустрічі залишимо тут: Комунікація з бізнесом відрізняється від комунікації з кінцевим споживачем. Найголовніша відмінність полягає у принципі побудови стратегії просування. Головне, що треба пам’ятати: мета SММ у В2В – створення іміджу та репутації, а мета SММ у В2С — лідогенерація та продажі. Щоб у соцмережах не просто збирати лайки, а отримувати замовлення, налаштуйте воронку продажів, верхній рівень якої - охоплення, другий рівень – залучення, третій рівень – конверсії. Сміливо використовуйте звязку соц.мережі — CRM-системи — е-мейл розсилки. Використовуйте контекстно-медійну рекламу для більш динамічного просування продукту/послуги, так як згідно зі своєю статистикою Google вона охоплює близько 90% аудиторії інтернету. Можливостей та СММ-інструментів насправді дуже багато, але перше, про що ви повинні памятати: будь-яке просування починається зі стратегії, ваших цілей, бізнес-процесів та вивчення цільової аудиторії. Розуміння цих основ допоможе вам вибрати саме ті маркетингові інструменти, які працюватимуть на благо вашого проєкту.Спікери. Вікторія Скідан. Керівник відділу маркетингу “Inter Trans Logistics”.

25 листопада 2021 року підчас онлайн-зустрічі PR & Marketing Хабу Асоціації в Одесі ми говорили про те, як підібрати SMM та Digital інструменти, які будуть підходити саме вашому проєкту. Разом з Вікторією Скідан, Керівником відділу маркетингу “Inter Trans Logistics’’ дізнавалися, чим відрізняється SMM у B2B від SMM у В2С, чому “SMM дівчинка” не врятує бізнес, як налаштувати воронку продажів за допомогою SMM та розбиралися у питаннях таргетингу і арбітражу аби зрозуміти чому саме віддати перевагу при просуванні проєкту. Адже правильні інструменти допомагають маркетологам оптимізувати свій час та максимізувати ефект від зусиль у каналах комунікації.

Деякі тези зустрічі залишимо тут:

  • Комунікація з бізнесом відрізняється від комунікації з кінцевим споживачем. Найголовніша відмінність полягає у принципі побудови стратегії просування. Головне, що треба пам’ятати: мета SММ у В2В – створення іміджу та репутації, а мета SММ у В2С — лідогенерація та продажі.
  • Щоб у соцмережах не просто збирати лайки, а отримувати замовлення, налаштуйте воронку продажів, верхній рівень якої – охоплення, другий рівень – залучення, третій рівень – конверсії. Сміливо використовуйте зв’язку соц.мережі — CRM-системи — е-мейл розсилки.
  • Використовуйте контекстно-медійну рекламу для більш динамічного просування продукту/послуги, так як згідно зі своєю статистикою Google вона охоплює близько 90% аудиторії інтернету.

Можливостей та СММ-інструментів насправді дуже багато, але перше, про що ви повинні пам’ятати: будь-яке просування починається зі стратегії, ваших цілей, бізнес-процесів та вивчення цільової аудиторії. Розуміння цих основ допоможе вам вибрати саме ті маркетингові інструменти, які працюватимуть на благо вашого проєкту.

Спікери

1 / 1
Вікторія Скідан
Керівник відділу маркетингу “Inter Trans Logistics”
Вікторія Скідан

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: