fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

10 порад від топменеджерів українських компаній для роботи в гібридному форматі — дослідження One Philosophy

10/ 12/ 2021
  81% керівників українських компаній зазначили, що за час пандемії в їхній організації змінився підхід до розвитку потенціалу працівників і внутрішніх комунікацій. Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі. У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет. Згідно з дослідженням, після року дистанційної роботи або гібридного формату частина організацій поспішають повернутися в офіс, частина — навпаки розглядають можливість гібридного формату як основного.  «Однак усі погоджуються, що віддалена робота має як плюси, так і мінуси, з якими треба працювати. Адже нова реальність потребує інших практик для адаптації новеньких, залучення працівників і плекання почуття приналежності, а ще нових правил для взаємодії та нової гігієни комунікації», — зауважує Наталя Попович, засновниця One Philosophy. На основі відповідей респондентів One Philosophy виокремила десять порад для роботи в нових умовах: Проводити події онлайн для охоплення всіх працівників  Обмежувати онлайн-зустрічі до 30 хвилин Робити 15-хвилинні перерви між дзвінками Щотижня залишати хоч пів дня для тихої роботи без зустрічей і зумів Не писати у чатах чи на пошті після 20:00 Взаємодіяти наживо 1-2 дні на тиждень Кожні 5 років переглядати роль працівника в компанії Відзначати людей за цінності в дії й результати Продумувати та втілювати програми навчання для різних рівнів у компанії Визначитися з головними каналами комунікації й щодня спілкуватись у ньому Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

81% керівників українських компаній зазначили, що за час пандемії в їхній організації змінився підхід до розвитку потенціалу працівників і внутрішніх комунікацій.

Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі.

У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет.

Згідно з дослідженням, після року дистанційної роботи або гібридного формату частина організацій поспішають повернутися в офіс, частина — навпаки розглядають можливість гібридного формату як основного. 

«Однак усі погоджуються, що віддалена робота має як плюси, так і мінуси, з якими треба працювати. Адже нова реальність потребує інших практик для адаптації новеньких, залучення працівників і плекання почуття приналежності, а ще нових правил для взаємодії та нової гігієни комунікації», — зауважує Наталя Попович, засновниця One Philosophy.

На основі відповідей респондентів One Philosophy виокремила десять порад для роботи в нових умовах:

  1. Проводити події онлайн для охоплення всіх працівників 
  2. Обмежувати онлайн-зустрічі до 30 хвилин
  3. Робити 15-хвилинні перерви між дзвінками
  4. Щотижня залишати хоч пів дня для тихої роботи без зустрічей і зумів
  5. Не писати у чатах чи на пошті після 20:00
  6. Взаємодіяти наживо 1-2 дні на тиждень
  7. Кожні 5 років переглядати роль працівника в компанії
  8. Відзначати людей за цінності в дії й результати
  9. Продумувати та втілювати програми навчання для різних рівнів у компанії
  10. Визначитися з головними каналами комунікації й щодня спілкуватись у ньому

Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: