Відкрита лекція: Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?

  • Дата: 30/01/2020
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES

Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

У разі активної реєстрації, ми залишаємо за собою право обмежити кількість представників від однієї компанії.

«Безтактність? Непрофесіоналізм? Яке диво!» – скажете Ви щодо поганого сервісу, але наступного разу віддасте перевагу іншому місцю для відпочинку. І навпаки, відчувши атмосферу душевного тепла і комфорту, Ви залишитеся не тільки задоволені, але і поділитеся цим задоволенням з іншими. Суть правильно організованого сервісу передбачає покупця, який, витративши свої гроші, буде за це ще й вдячний. Сервіс – це враження, і Ваш гість все одно його отримає, хочете Ви того чи ні. Важливо, щоб це враження було позитивним.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?

Спікер: Оксана Марусич, експерт по сервісу, коуч та тренер в Hoteliero.

Основний партнер: Hoteliero.

Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери по розвитку бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки.

Питання для обговорення:

  • Формування клієнтського досвіду та кроки його створення.
  • Важливі пункти стандартів обслуговування.
  • Сила емоційного інтелекту.
  • Стилі сервісу та продажів у сучасному світі.
  • Що впливає на атмосферу.
  • Реакції та правила роботи зі зворотнім зв’язком.
  • Секрети створення емоційного сервісу.
  • Правила поведінки та реагування в комунікації 4-х поколінь.
  • Корисні поради в керуванні емоціями.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Марусич
Експерт по сервісу, коуч та тренер в Hoteliero
Оксана Марусич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Ващенко

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: