fbpx

Відкрита лекція: “Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?”

дата: 30/01/2020

«Люди забудуть те, що Ви сказали; забудуть те, що Ви зробили, але ніколи не забудуть, що Ви змусили їх відчути.» (Майя Енджелоу)

Високоякісний сервіс – це не лише дотримання корпоративних стандартів. Дуже важливо встановити з клієнтом емоційний зв’язок, основою якого є враження. Враження, як сукупність отриманих емоцій клієнта, які залежать від процесу взаємодії, якості комунікації та аналізу зворотнього зв’язку.

Дякуємо талановитій Оксані Марусич за неймовірно яскраву лекцію Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?, насичений контент та бажання поділитися власним цінним досвідом! Окрема подяка Hoteleiro за приємну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: