fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?

  • Дата: 30/01/2020 (ЧТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?. Дата: 30 січня2020. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES. «Безтактність? Непрофесіоналізм? Яке диво!» - скажете Ви щодо поганого сервісу, але наступного разу віддасте перевагу іншому місцю для відпочинку. І навпаки, відчувши атмосферу душевного тепла і комфорту, Ви залишитеся не тільки задоволені, але і поділитеся цим задоволенням з іншими. Суть правильно організованого сервісу передбачає покупця, який, витративши свої гроші, буде за це ще й вдячний. Сервіс - це враження, і Ваш гість все одно його отримає, хочете Ви того чи ні. Важливо, щоб це враження було позитивним. Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність? Спікер: Оксана Марусич, експерт по сервісу, коуч та тренер в Hoteliero. Основний партнер: Hoteliero. Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери по розвитку бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки. Питання для обговорення: Формування клієнтського досвіду та кроки його створення. Важливі пункти стандартів обслуговування. Сила емоційного інтелекту. Стилі сервісу та продажів у сучасному світі. Що впливає на атмосферу. Реакції та правила роботи зі зворотнім зв’язком. Секрети створення емоційного сервісу. Правила поведінки та реагування в комунікації 4-х поколінь. Корисні поради в керуванні емоціями. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Оксана Марусич. Експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

«Безтактність? Непрофесіоналізм? Яке диво!» – скажете Ви щодо поганого сервісу, але наступного разу віддасте перевагу іншому місцю для відпочинку. І навпаки, відчувши атмосферу душевного тепла і комфорту, Ви залишитеся не тільки задоволені, але і поділитеся цим задоволенням з іншими. Суть правильно організованого сервісу передбачає покупця, який, витративши свої гроші, буде за це ще й вдячний. Сервіс – це враження, і Ваш гість все одно його отримає, хочете Ви того чи ні. Важливо, щоб це враження було позитивним.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Емоційний сервіс: Тренд чи необхідність?

Спікер: Оксана Марусич, експерт по сервісу, коуч та тренер в Hoteliero.

Основний партнер: Hoteliero.

Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери по розвитку бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки.

Питання для обговорення:

  • Формування клієнтського досвіду та кроки його створення.
  • Важливі пункти стандартів обслуговування.
  • Сила емоційного інтелекту.
  • Стилі сервісу та продажів у сучасному світі.
  • Що впливає на атмосферу.
  • Реакції та правила роботи зі зворотнім зв’язком.
  • Секрети створення емоційного сервісу.
  • Правила поведінки та реагування в комунікації 4-х поколінь.
  • Корисні поради в керуванні емоціями.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Марусич
Експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики
Оксана Марусич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: