fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Клієнтський сервіс генерує доходи. Як це працює: практики світових компаній

  • Дата: 26/06/2018 (ВТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Квиток:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Клієнтський сервіс генерує доходи. Як це працює: практики світових компаній. Дата: 26 червня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Квиток: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. 21-е століття було названо століттям клієнта. Це час, коли всі компанії, які хочуть мати економічну стабільність, повинні думати про клієнта. Клієнт сьогодні важливіший, ніж послуга або продукт. Якщо раніше невдоволений клієнт міг просто зникнути, і в той же час через маркетингові дії компанія могла залучити десяток нових; в даний час невдоволений клієнт не просто зникне, він поділиться своїм негативним досвідом з тисячами людей через соціальні мережі та Інтернет. Саме тому, важливо не просто писати гасла про важливість клієнтів для Вашої компанії, але і працювати над стратегією і кроками для створення клієнтського сервісу, який стане конкурентною перевагою і генератором Ваших доходів. Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Верескун запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Клієнтський сервіс генерує доходи. Як це працює: практики світових компаній.  Результат: на прикладах практики світових компаній учасники зможуть дізнатись, як правильно побудований клієнтський сервіс може генерувати прибутки, зрозуміти, чи є клієнт лояльний до компанії, бренду та як формувати лояльність клієнта, Ви зможете дізнатися що таке шлях клієнта, та впровадження яких кроків дозволить компанії зменшивши маркетингові бюджети, підвищити продажі та зробити клієнтський сервіс своєю конкурентною перевагою та забезпечити гарантований ріст прибутку компанії. Спікер: Оксана Верескун, СЕО, провідний тренер компанії «OKSVER Trainings», сертифікований тренер-практик, автор і ведуча тренінгів з клієнтського сервісу та клієнтської досвіду, більше 15 років практичного досвіду в організації, побудові і продажу сервісу в компаніях, що входять в Fortune 500. Партнер: OKSVER TRAININGS Цільова аудиторія: власники бізнесу, керівники, фахівці, які бажають ознайомитися з принципами побудови сервісної стратегії і формування клієнторієнтованої команди. Питання для обговорення:  Як генерувати доходи і скоротити відтік клієнтів, запровадивши клієнтський сервіс? Що таке лояльний клієнт і індекс NPS? Хто наш клієнт і як це зрозуміти? Визначення цільової аудиторії Що таке шлях клієнта (Customer Journey Mapping)? Навіщо нам потрібно його розуміти? Стандарти обслуговування, як їх сформувати? Робота зі зворотним звязком, нові тенденції в строках реагування і процесах Професійна команда: створення клієнторієнтованої команди Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Оксана Верескун. СЕО, провідний тренер компанії «OKSVER Trainings», сертифікований тренер-практик, автор і ведуча тренінгів з клієнтського сервісу та клієнтської досвіду, більше 15 років практичного досвіду в організації, побудові і продажу сервісу в компаніях, що входять в Fortune 500. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

21-е століття було названо століттям клієнта. Це час, коли всі компанії, які хочуть мати економічну стабільність, повинні думати про клієнта. Клієнт сьогодні важливіший, ніж послуга або продукт. Якщо раніше невдоволений клієнт міг просто зникнути, і в той же час через маркетингові дії компанія могла залучити десяток нових; в даний час невдоволений клієнт не просто зникне, він поділиться своїм негативним досвідом з тисячами людей через соціальні мережі та Інтернет. Саме тому, важливо не просто писати гасла про важливість клієнтів для Вашої компанії, але і працювати над стратегією і кроками для створення клієнтського сервісу, який стане конкурентною перевагою і генератором Ваших доходів.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Верескун запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Клієнтський сервіс генерує доходи. Як це працює: практики світових компаній. 

Результат: на прикладах практики світових компаній учасники зможуть дізнатись, як правильно побудований клієнтський сервіс може генерувати прибутки, зрозуміти, чи є клієнт лояльний до компанії, бренду та як формувати лояльність клієнта, Ви зможете дізнатися що таке шлях клієнта, та впровадження яких кроків дозволить компанії зменшивши маркетингові бюджети, підвищити продажі та зробити клієнтський сервіс своєю конкурентною перевагою та забезпечити гарантований ріст прибутку компанії.

Спікер: Оксана Верескун, СЕО, провідний тренер компанії «OKSVER Trainings», сертифікований тренер-практик, автор і ведуча тренінгів з клієнтського сервісу та клієнтської досвіду, більше 15 років практичного досвіду в організації, побудові і продажу сервісу в компаніях, що входять в Fortune 500.

Партнер: OKSVER TRAININGS

Цільова аудиторія: власники бізнесу, керівники, фахівці, які бажають ознайомитися з принципами побудови сервісної стратегії і формування клієнторієнтованої команди.

Питання для обговорення: 

  • Як генерувати доходи і скоротити відтік клієнтів, запровадивши клієнтський сервіс?
  • Що таке лояльний клієнт і індекс NPS?
  • Хто наш клієнт і як це зрозуміти? Визначення цільової аудиторії
  • Що таке шлях клієнта (Customer Journey Mapping)? Навіщо нам потрібно його розуміти?
  • Стандарти обслуговування, як їх сформувати?
  • Робота зі зворотним зв’язком, нові тенденції в строках реагування і процесах
  • Професійна команда: створення клієнторієнтованої команди

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Верескун
СЕО, провідний тренер компанії «OKSVER Trainings», сертифікований тренер-практик, автор і ведуча тренінгів з клієнтського сервісу та клієнтської досвіду, більше 15 років практичного досвіду в організації, побудові і продажу сервісу в компаніях, що входять в Fortune 500
Оксана Верескун

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: