fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Яким має бути процес створення нових продуктів та інновацій для збільшення успіху?

  • Дата: 16/04/2024 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членів Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Яким має бути процес створення нових продуктів та інновацій для збільшення успіху?. Дата: 16 квітня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членів Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. “Чим більше нових продуктів – тим більше продажів”… З таким переконанням функціонує переважна більшість компаній. Проте тільки до 5% новинок в ринку стають бестселерами, 15-20% - середняками і десь 75-80% нових продуктів приречені. А якщо ми говоримо про інновації, тоді ситуація зовсім непередбачена, адже тільки реальність покаже, як не неї відреагував ринок і часто ці реакції відрізняються від припущень, з якими створювалась та сама інновація. Відтак, компанії часто марно витрачають кошти, час та ресурси на створення товарів, продуктів та послуг, які не ринок не сприйняв. Тоді що має бути змінено у процесі створення нових продуктів або інновацій задля збільшення випадків успіху?   Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Apple Consulting запрошують вас до участі в Online-лекція: Яким має бути процес створення нових продуктів та інновацій для збільшення успіху?  Цільова аудиторія: СЕО, продакт-менеджери, комерційні директори, маркетинг-директори, R&D, керівники відділів продажів, бренд-менеджери, категорійні менеджери.  Спікерка: Юлія Плієва, Засновниця та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs, експертка стратегічного управління бізнесом, фахівчиня в області маркетингу та продажів з широким міжнародним досвідом, членкиня Aspen-спільноти в Україні та BMW Foundation Herberd Quandt. Входить у десятку кращих бізнес-леді країни по версії Companion Group (2009 рік). «Молодий підприємець року в Україні - 2007» Міжнародного конкурсу Ernst&Young.   На зустрічі ми розкриємо 6 питань до нових технологій або продуктів, використання яких зробить процес створення новинок та застосування нових технологій більш ефективним: Чим більше нових продуктів, тим вище продажі? В яких випадках це – хибне твердження.   70% та більше новинок у вашому портфелі – це «хвости» та «нерухомість». Чому так і що з цим робити?  Практичні кроки, які зроблять процес розширення асортименту та застосування нових технологій ефективнішим. 6 питань до нових технологій і продуктів Доктора Елі Голдратта, великого мислителя, гуру-перевороту в бізнесі, автора Теорії Обмежень та світового бестселера у діловій літературі – книжки «МЕТА». Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Юлія Плієва. Засновниця та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs. Експертка зі стратегічного управління бізнесом, фахівчиня в області маркетингу та продажів з широким міжнародним досвідом. Членкиня Aspen-спільноти та BMW Foundation Herberd Quandt. Входить у десятку кращих бізнес-леді країни по версії Companion Group (2009 рік). Переможниця у Номінації «Молодий підприємець року в Україні - 2007» Міжнародного конкурсу Ernst&Young. Має міжнародну сертифікацію з Теорії Обмежень (ТОС) міжнародної сертифікаційної організації ТОСІСО та Goldratt Schools. Дипломована керівниця/членкиня наглядових рад Ukrainian Corporate Governance Academy.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 066 57 099 87.

“Чим більше нових продуктів – тим більше продажів”… З таким переконанням функціонує переважна більшість компаній. Проте тільки до 5% новинок в ринку стають бестселерами, 15-20% – середняками і десь 75-80% нових продуктів приречені. А якщо ми говоримо про інновації, тоді ситуація зовсім непередбачена, адже тільки реальність покаже, як не неї відреагував ринок і часто ці реакції відрізняються від припущень, з якими створювалась та сама інновація. Відтак, компанії часто марно витрачають кошти, час та ресурси на створення товарів, продуктів та послуг, які не ринок не сприйняв. Тоді що має бути змінено у процесі створення нових продуктів або інновацій задля збільшення випадків успіху?  

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Apple Consulting запрошують вас до участі в Online-лекція: Яким має бути процес створення нових продуктів та інновацій для збільшення успіху? 

Цільова аудиторія: СЕО, продакт-менеджери, комерційні директори, маркетингдиректори, R&D, керівники відділів продажів, бренд-менеджери, категорійні менеджери. 

Спікерка: Юлія Плієва, Засновниця та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs, експертка стратегічного управління бізнесом, фахівчиня в області маркетингу та продажів з широким міжнародним досвідом, членкиня Aspen-спільноти в Україні та BMW Foundation Herberd Quandt. Входить у десятку кращих бізнес-леді країни по версії Companion Group (2009 рік). «Молодий підприємець року в Україні – 2007» Міжнародного конкурсу Ernst&Young.  

На зустрічі ми розкриємо 6 питань до нових технологій або продуктів, використання яких зробить процес створення новинок та застосування нових технологій більш ефективним:

  • Чим більше нових продуктів, тим вище продажі? В яких випадках це – хибне твердження.  
  • 70% та більше новинок у вашому портфелі – це «хвости» та «нерухомість». Чому так і що з цим робити? 
  • Практичні кроки, які зроблять процес розширення асортименту та застосування нових технологій ефективнішим.
  • 6 питань до нових технологій і продуктів Доктора Елі Голдратта, великого мислителя, гуру-перевороту в бізнесі, автора Теорії Обмежень та світового бестселера у діловій літературі – книжки «МЕТА».

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Юлія Плієва
Засновниця та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs. Експертка зі стратегічного управління бізнесом, фахівчиня в області маркетингу та продажів з широким міжнародним досвідом. Членкиня Aspen-спільноти та BMW Foundation Herberd Quandt. Входить у десятку кращих бізнес-леді країни по версії Companion Group (2009 рік). Переможниця у Номінації «Молодий підприємець року в Україні - 2007» Міжнародного конкурсу Ernst&Young. Має міжнародну сертифікацію з Теорії Обмежень (ТОС) міжнародної сертифікаційної організації ТОСІСО та Goldratt Schools. Дипломована керівниця/членкиня наглядових рад Ukrainian Corporate Governance Academy.
Юлія Плієва

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
066 57 099 87

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: