fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Складні діалоги: як змінюються комунікації компаній з клієнтами

  • Дата: 28/05/2024 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Складні діалоги: як змінюються комунікації компаній з клієнтами. Дата: 28 травня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. «Я в окопі, а ви мені дзвоните!» «Ви наживаєтесь на мені!» «А ви б хотіли, щоб я захищав вас так як ви працюєте?!» Шаблонність, заскрипотованість, відсутність емпатії у продажах та обслуговуванні – відходять у минуле. Стандарти – змінюються, процеси – адаптуються, чек-листи – спрощуються, персонал – дорослішає. Велика війна створила колосальний запит на ефективність, а людяність стала важливим інструментом ефективності. Там, де раніше було 10 співробітників, тепер лишилось – 5. І це тренд на наступне десятиріччя. Ми змушені шукати більш високої ефективності і віддачі у всьому, у т.ч. в обслуговуванні і залученні клієнтів. Клієнти шукають більш дорослих, чесних і глибоких діалогів, але чи готові компанії відреагувати на цей запит? Онлайн-лекція – спроба подивитись на те, як змінюються комунікації під час великої війни та провести переоцінку доступних нам інструментів комунікацій. У програмі: реальні діалоги, відверті розмови і досвід різних команд. EBA Management Development Centre спільно з Валентином Касюном запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Складні діалоги: як змінюються комунікації компаній з клієнтами (побудовано на основі реальних діалогів). Спікер: Валентин Касюн, 150+ навчальних і консалтингових проєктів (Vodafone, Київстар, LifeCell, Приватбанк, Райффайзенбанк, Сенс Банк, Нова Пошта, Comfy, OLX, Auto.ria), 1000+ сценаріїв розмов, 50 000+ проаналізованих діалогів, автор нагороди DZWINNER. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Валентин Касюн. 150+ навчальних і консалтингових проєктів (Vodafone, Київстар, LifeCell, Приватбанк, Райффайзенбанк, Сенс Банк, Нова Пошта, Comfy, OLX, Auto.ria), 1000+ сценаріїв розмов, 50 000+ проаналізованих діалогів, автор нагороди DZWINNER. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-218-27-41.

«Я в окопі, а ви мені дзвоните!»
«Ви наживаєтесь на мені!»
«А ви б хотіли, щоб я захищав вас так як ви працюєте?!»

Шаблонність, заскрипотованість, відсутність емпатії у продажах та обслуговуванні – відходять у минуле. Стандарти – змінюються, процеси – адаптуються, чек-листи – спрощуються, персонал – дорослішає. Велика війна створила колосальний запит на ефективність, а людяність стала важливим інструментом ефективності.

Там, де раніше було 10 співробітників, тепер лишилось – 5. І це тренд на наступне десятиріччя. Ми змушені шукати більш високої ефективності і віддачі у всьому, у т.ч. в обслуговуванні і залученні клієнтів.

Клієнти шукають більш дорослих, чесних і глибоких діалогів, але чи готові компанії відреагувати на цей запит?

Онлайн-лекція – спроба подивитись на те, як змінюються комунікації під час великої війни та провести переоцінку доступних нам інструментів комунікацій. У програмі: реальні діалоги, відверті розмови і досвід різних команд.

EBA Management Development Centre спільно з Валентином Касюном запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Складні діалоги: як змінюються комунікації компаній з клієнтами
(побудовано на основі реальних діалогів).

Спікер: Валентин Касюн, 150+ навчальних і консалтингових проєктів (Vodafone, Київстар, LifeCell, Приватбанк, Райффайзенбанк, Сенс Банк, Нова Пошта, Comfy, OLX, Auto.ria), 1000+ сценаріїв розмов, 50 000+ проаналізованих діалогів, автор нагороди DZWINNER.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Валентин Касюн
150+ навчальних і консалтингових проєктів (Vodafone, Київстар, LifeCell, Приватбанк, Райффайзенбанк, Сенс Банк, Нова Пошта, Comfy, OLX, Auto.ria), 1000+ сценаріїв розмов, 50 000+ проаналізованих діалогів, автор нагороди DZWINNER
Валентин Касюн

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
067-218-27-41

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: