fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн Програма розвитку для майбутніх членів правління

  • Статус:новий сезон стартує 23 лютого 2022
  • Тривалість:23 лютого - 27 квітня
  • Мова: українська/російська
  • Час:15:00 - 18:00 (по середам)
  • Внесок для компаній Асоціації:9500 грн для членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:8500 грн до 23 січня для членів Асоціації
  • Місце проведення:online (via www.zoom.us )
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн Програма розвитку для майбутніх членів правління. Дата: 23 лютого2022. Час: 15:00 18:00. Мова: українська/російська. Місце проведення: online (via www.zoom.us ). Якщо Ви відчуваєте, що досягли високого професійного рівня з точки зору функціональної і управлінської експертизи, і Ви хочете рости й далі і мати більший вплив на організацію або галузь, то розгляд себе у якості кандидата до Наглядової Ради/Ради Директорів може бути дуже цікавим подальшим шляхом. І для успіху на цьому шляху вам знадобляться навички, які ми пропонуємо вам здобути та прокачати на програмі. Команда EBA Management Development разом з Amrop  запускає Онлайн Програму розвитку для майбутніх членів правління. Мета програми допомогти керівникам високого рангу підготувати себе до наступного кар’єрного кроку і розвинути компетенції, необхідні на рівні Наглядових Рад/Рад Директорів. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Досвідчені менеджери середньої та вищої ланки, зацікавлені в дорожніх картах і компетенціях, потрібних для того, щоб стати успішним кандидатом у Наглядову Раду/Раду Директорів. Нові члени Наглядової Ради/Ради Директорів, які хочуть посилити навички роботи в складі Ради або відповідних комітетів. Програма сфокусується на наступному: Що необхідно, щоб бути успішним кандидатом в Раду Директорів? Чим відрізняються Виконавчі, Наглядові та Консультаційні Ради? Які компетенції є критичними для побудови ефективної кооперації на рівні Ради Директорів? Які практичні інструменти можна використовувати для посилення цих компетенцій?  Формат: 8 навчальних занять по 3 години кожна в онлайн форматі Кожне заняття включатиме структурований матеріал, індивідуальні та групові вправи, практичні інструменти і домашні завдання. 4 запрошених спікера с досвідом роботи у складі Рад різного типу, які ділитимуться практичними порадами на тему, що таке успішний член Ради. Вимоги до завершення курсу: Активна участь у мінімум 7 з 8 навчальних занять Виконання домашніх завдань Коротка групова презентація наприкінці курсу (структура буде надача на початку курсу) Які навички та знання ви опануєте: МОДУЛЬ 1. ДОРОЖНЯ КАРТА ТВОГО МАЙБУТНЬОГО - 23 лютого (15:00 - 18:00) Типи рад і ключові відмінності між ними Дорожні карти компетенцій для кожного типу рад Твоя візія для подальшої кар’єри Само-оцінка; визначення сильних сторін і зон розвитку Інструменти і можливості для розвитку необхідних компетенцій Вибір фокусу уваги для власного розвитку Вимоги до курсу МОДУЛЬ 2. НАВИЧКИ ФАСИЛІТАЦІЇ - 2 березня (15:00 - 18:00) Підготовка нарад і зустрічей, фасилітація і забезпечення дій після: головні елементи успіху Інструменти для стимулювання колективного дослідження проблеми або рішень і просування до результатів Управління динамікою нарад і участю кожного для забезпечення адекватного внеску і колегіального прийняття рішень МОДУЛЬ 3. НАВИЧКИ КОУЧИНГУ - 16 березня (15:00 - 18:00) Що таке коучинг і як його можна застосовувати в організаційному контексті Мистецтво ставити питання і слухати Інструменти комунікації для заохочення до вивчення проблеми, переосмислення поглядів, пошуку рішень, формулювання планів дій. МОДУЛЬ 4. НАВИЧКИ ВПЛИВУ - 30 березня (15:00 - 18:00) Формальні і неформальні організації і взаємостосунки Політика і політичні ігри Стратегічні інструменти для управління репутацією, більшої колаборації і потужнішого особистого впливу Ситуаційні тактики впливу в організаційному контексті МОДУЛЬ 5. УПРАВЛІННЯ ЗАЦІКАВЛЕНИМИ СТОРОНАМИ - 6 квітня (15:00 - 18:00) Аналіз стейк-холдерів для організації, проекту або функції Підходи до роботи з кожним типом стейк-холдерів Навички переконання МОДУЛЬ 6. «ТІМІНГ»І «ТІМ-БІЛДІНГ» - 13 квітня (15:00 - 18:00) Групова динаміка і фактори результативності групи Тім-білдінг і роль лідера в традиційній команді (Виконавча Рада) Тімінг і як він відрізняється від традиційного управління командами (Наглядова чи Консультаційна Рада) Управління конфліктом МОДУЛЬ 7. ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ. ЛІДЕРСТВО І ЕМОЦІЇ - 20 квітня (15:00 - 18:00) Що таке EQ і чому це важливо для лідерства і командної роботи Ознаки лідера з високим і низьким EQ Розуміння компетенцій EQ: само-усвідомлення, самомотивація, саморегулювання, соціальне усвідомлення (емпатія) і управління стосунками Практика самоусвідомлення Техніки саморегулювання і управління стресом Засоби впливу на командний EQ МОДУЛЬ 8. ПІДСУМКИ КУРСУ - 27 квітня (15:00 - 18:00) Групові презентації з коротким обговоренням Плани подальшого розвитку і їх обговорення у малих групах Підведення підсумків курсу Спікери. Олена Сергєєва. Досвідчений тренер, фасілітатор і коуч у темах лідерства і управління людьми (понад 10 років), має управлінській досвід понад 15 років на вищих керівних посадах у міжнародних організаціях (у тому числі Генеральний Директор компанії “Мері Кей” в Україні та Молдові (1997-2007). Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail Liliya.Yamborak@eba.com.ua. Контактний телефон. +380 (67) 218-27-41.

Про програму

Якщо Ви відчуваєте, що досягли високого професійного рівня з точки зору функціональної і управлінської експертизи, і Ви хочете рости й далі і мати більший вплив на організацію або галузь, то розгляд себе у якості кандидата до Наглядової Ради/Ради Директорів може бути дуже цікавим подальшим шляхом. І для успіху на цьому шляху вам знадобляться навички, які ми пропонуємо вам здобути та прокачати на програмі.

Команда EBA Management Development разом з Amrop  запускає Онлайн Програму розвитку для майбутніх членів правління. Мета програми допомогти керівникам високого рангу підготувати себе до наступного кар’єрного кроку і розвинути компетенції, необхідні на рівні Наглядових Рад/Рад Директорів.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Досвідчені менеджери середньої та вищої ланки, зацікавлені в дорожніх картах і компетенціях, потрібних для того, щоб стати успішним кандидатом у Наглядову Раду/Раду Директорів.
  • Нові члени Наглядової Ради/Ради Директорів, які хочуть посилити навички роботи в складі Ради або відповідних комітетів.

Програма сфокусується на наступному:

  1. Що необхідно, щоб бути успішним кандидатом в Раду Директорів?
  2. Чим відрізняються Виконавчі, Наглядові та Консультаційні Ради?
  3. Які компетенції є критичними для побудови ефективної кооперації на рівні Ради Директорів?
  4. Які практичні інструменти можна використовувати для посилення цих компетенцій?

 Формат:

  • 8 навчальних занять по 3 години кожна в онлайн форматі
  • Кожне заняття включатиме структурований матеріал, індивідуальні та групові вправи, практичні інструменти і домашні завдання.
  • 4 запрошених спікера с досвідом роботи у складі Рад різного типу, які ділитимуться практичними порадами на тему, що таке успішний член Ради.

Вимоги до завершення курсу:

  • Активна участь у мінімум 7 з 8 навчальних занять
  • Виконання домашніх завдань
  • Коротка групова презентація наприкінці курсу (структура буде надача на початку курсу)

Які навички та знання ви опануєте:

МОДУЛЬ 1. ДОРОЖНЯ КАРТА ТВОГО МАЙБУТНЬОГО – 23 лютого (15:00 – 18:00)

  • Типи рад і ключові відмінності між ними
  • Дорожні карти компетенцій для кожного типу рад
  • Твоя візія для подальшої кар’єри
  • Само-оцінка; визначення сильних сторін і зон розвитку
  • Інструменти і можливості для розвитку необхідних компетенцій
  • Вибір фокусу уваги для власного розвитку
  • Вимоги до курсу

МОДУЛЬ 2. НАВИЧКИ ФАСИЛІТАЦІЇ – 2 березня (15:00 – 18:00)

  • Підготовка нарад і зустрічей, фасилітація і забезпечення дій після: головні елементи успіху
  • Інструменти для стимулювання колективного дослідження проблеми або рішень і просування до результатів
  • Управління динамікою нарад і участю кожного для забезпечення адекватного внеску і колегіального прийняття рішень

МОДУЛЬ 3. НАВИЧКИ КОУЧИНГУ – 16 березня (15:00 – 18:00)

  • Що таке коучинг і як його можна застосовувати в організаційному контексті
  • Мистецтво ставити питання і слухати
  • Інструменти комунікації для заохочення до вивчення проблеми, переосмислення поглядів, пошуку рішень, формулювання планів дій.

МОДУЛЬ 4. НАВИЧКИ ВПЛИВУ – 30 березня (15:00 – 18:00)

  • Формальні і неформальні організації і взаємостосунки
  • Політика і політичні ігри
  • Стратегічні інструменти для управління репутацією, більшої колаборації і потужнішого особистого впливу
  • Ситуаційні тактики впливу в організаційному контексті

МОДУЛЬ 5. УПРАВЛІННЯ ЗАЦІКАВЛЕНИМИ СТОРОНАМИ – 6 квітня (15:00 – 18:00)

  • Аналіз стейк-холдерів для організації, проекту або функції
  • Підходи до роботи з кожним типом стейк-холдерів
  • Навички переконання

МОДУЛЬ 6. «ТІМІНГ»І «ТІМ-БІЛДІНГ» – 13 квітня (15:00 – 18:00)

  • Групова динаміка і фактори результативності групи
  • Тім-білдінг і роль лідера в традиційній команді (Виконавча Рада)
  • Тімінг і як він відрізняється від традиційного управління командами (Наглядова чи Консультаційна Рада)
  • Управління конфліктом

МОДУЛЬ 7. ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ. ЛІДЕРСТВО І ЕМОЦІЇ – 20 квітня (15:00 – 18:00)

  • Що таке EQ і чому це важливо для лідерства і командної роботи
  • Ознаки лідера з високим і низьким EQ
  • Розуміння компетенцій EQ: само-усвідомлення, самомотивація, саморегулювання, соціальне усвідомлення (емпатія) і управління стосунками
  • Практика самоусвідомлення
  • Техніки саморегулювання і управління стресом
  • Засоби впливу на командний EQ

МОДУЛЬ 8. ПІДСУМКИ КУРСУ – 27 квітня (15:00 – 18:00)

  • Групові презентації з коротким обговоренням
  • Плани подальшого розвитку і їх обговорення у малих групах
  • Підведення підсумків курсу

Тренери

1 / 1
Олена Сергєєва
Досвідчений тренер, фасілітатор і коуч у темах лідерства і управління людьми (понад 10 років), має управлінській досвід понад 15 років на вищих керівних посадах у міжнародних організаціях (у тому числі Генеральний Директор компанії “Мері Кей” в Україні та Молдові (1997-2007)
Олена Сергєєва

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (67) 218-27-41
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Програму буде оплачувати
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: