fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Зустрічайте Mitgo, нову компанію, яка об’єднує усі бренди Admitad

28/ 12/ 2023
  Admitad, провідна платформа партнерського маркетингу, стає частиною холдингу Mitgo, створеного засновниками Admitad. Завдяки цьому кроку Mitgo, як материнська компанія, стає власником усіх існуючих сервісів та рішень Admitad у сферах маркетингових технологій, фінтех, смарт-шопінгу, а також інкубатором стартапів. Mitgo допомагатиме своїм партнерам у прийнятті розумних рішень у сфері маркетингу та електронної комерції, сприятиме впровадженню та масштабуванню інноваційних ідей, а також розвитку бізнесу на світових ринках. Бренд Admitad включає афілійовані маркетингові рішення, послуги та відповідні інструменти. Інша частина Mitgo зосереджується на нових брендах та продуктах: нативній рекламі (TakeAds), купонах та промокодах на знижку (FairSavings), інфлуенс-маркетингу (ConvertSocial), роботі з партнерами та рефералами (Tapfiliate), а також на інших нових напрямках та послугах. Крім того, Mitgo виступатиме як венчурний інкубатор для стартапів та індивідуальних підприємців, а також як мережа інвесторів, що підтримує нові ІТ-проекти. Генеральний директор Admitad, Олександр Бахманн, тепер є генеральним директором Mitgo, а партнерську мережу Admitad очолила Анна Гідірм. “Я переконаний, що запровадження нової структури компанії є важливим кроком у нашому стратегічному розвитку. Як Mitgo, ми зможемо рости ще швидше та зосередитися на важливому – технологічних рішеннях, які змінюють ринок і підтримують бізнес “. – коментує Олександр Бахманн. Від Admitad до Mitgo. Історія Admitad розпочалася у 2004 році, коли Олександр Бахман позичив у Максима Волохова $27 на придбання веб-хостингу для монетизації трафіку свого веб-сайту. Через п’ять років – у 2009 – Олександр Бахманн став одним з 10 найкращих вебмайстрів у Німеччині та вирішив відкрити власну компанію, що спеціалізується на афілійованому маркетингу. На початку 2010 року була створена перша версія платформи Admitad, яка працювала з рекламодавцями в індустрії браузерних ігор. З 2013 року компанія активно починає розширювати свою діяльність на інші країни Європи, а згодом й інші континенти. У 2015 році компанією Admitad здійснюються перші інвестиції у придбання нових перспективних брендів: Getuniq (2015), LetyShops (2016), Adgoal (2019) та Whitelabel (2020). А з 2018 року розробляються нові проєкти у власній R&D студії під назвою Admitad Projects. Сьогодні компанія, головний офіс якої розташований у Некарзульмі, Німеччина, налічує понад 700 спеціалістів в офісах у США (Чикаго), Європі (Амстердам, Варшава, Київ і Тбілісі), Бразилії (Сан-Паулу), Об’єднаних Арабських Еміратах (Дубаї) та Індії (Gurugram). У найближчі місяці всі офіси компанії стануть представництвами Mitgo. За ці роки бренд Admitad став добре впізнаваним та часто згадується у бізнесових та технологічних виданнях. Засновник і генеральний директор компанії Олександр Бахманн був представлений в журналі Forbes і визнаний одним з “Top 50 Game Changers” за версією OMR. Що надихає на зміни та розвиток компанії?. Після тривалого періоду бурхливого органічного зростання в поєднанні з прискореним придбанням нових продуктів настав час реструктуризації. Раніше усі бізнеси, придбані Admitad, були невід’ємною частиною структури компанії, що обмежувало їх самостійність та ускладнювало розвиток. Під егідою Mitgo ця проблема буде вирішена – окремі бренди матимуть автономію дій, але при цьому експертний досвід та фінансову підтримку материнської компанії. Тобто, Mitgo має на меті спростити поточну структуру компанії, дозволивши брендам бути більш незалежними та краще адаптованими до постійно мінливого міжнародного ринку. Як платформа ефективного маркетингу, Admitad зможе зосередитися на своїх основних цілях – налагодженні якісних довгострокових відносин і розвитку послуг перформанс маркетингу. Крім того, співробітники Mitgo отримають можливість самостійно розвивати власні інноваційні проекти всередині компанії, адже саме вони є основними натхненниками та двигуном розвитку. “Ми хочемо пробудити у наших співробітників почуття підприємництва та свободи волі. Часто чим більша компанія, тим повільніше її розвиток і тим більше адміністративних процесів пригнічує продуктивність. Ми хочемо зробити навпаки. Ми переконані, що справжня інновація з’являється тоді, коли компанія підтримує співробітників у їх розвитку”, – говорить Олександр Бахманн. Mitgo – назва, яка говорить сама за себе. “Ми вирішили вибрати Mitgo як нову назву компанії, тому що це поєднання слів «mit» і «go». «Mit» німецькою означає «разом», тоді як «go» англійською означає фразу «let’s go!», тобто “вперед!”. Нова назва відноситься до наших цінностей і цілей. Ми є двигуном динамічного зростання наших партнерів”, – пояснює Олександр Бахманн. Будьте в курсі подій і оновлень в Mitgo на mitgo.com/news!

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: