fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

The EBA is concerned about the actions of the State Inspection in the seaports of Ukraine

01/ 08/ 2018
  Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації висловлює занепокоєння діями Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря при здійсненні екологічного та радіологічного видів контролю на предмет їх відповідності та дотримання законодавства України. Проблема полягає в тому, що працівники Інспекції безпідставно відмовляють у проставленні штампів на екологічних деклараціях, вимагаючи проведення відбору проб ізольованого баласту судна для лабораторного аналізу на предмет наявності забруднюючих речовин, що не передбачено чинним законодавством України. На це скаржаться представники українських та міжнародних компаній, чиї судна та вантажі проходять екологічний та радіологічний контролі у морських портах України. На жаль, такі дії представників Інспекції кидають тінь на численні реформи, спрямовані на боротьбу із корупцією та формування інвестиційної привабливості нашої країни. Представники Комітету з логістики наголошують на тому, що відповідно до світової практики та згідно з нормами міжнародних угод, до яких приєдналась Україна (Конвенція МАРПОЛ 73/78), ізольований баласт не підлягає контролю та будь-яке його інспектування обмежується лише перевіркою наявності на судні дійсного Свідоцтва про запобігання забруднення з суден, а скидання ізольованого баласту не є скиданням забруднюючих речовин. Непроставляння штампів та накладення екологічними інспекціями штрафів за умов відсутності нормативно-правового регулювання даного питання, призводить до безпідставних затримок суден, зривів контрактів на поставки експортної продукції, значних фінансових збитків та завдає непоправної шкоди репутації України. Наразі лише обговорюються проекти нормативних актів, які мають регулювати Порядок проведення перевірки, взяття проб води та проведення їх аналізу, а також Порядок обчислення розміру відшкодування та сплати збитків, заподіяних внаслідок забруднення із суден, кораблів та інших плавучих засобів територіальних і внутрішніх морських вод України. Ми готові активно долучатися до роботи над підготовкою нормативно-правових актів щодо екологічного контролю у морських портах та порядку взаємодії Адміністрації морських портів та підрозділів Міністерства екології та природних ресурсів України у разі виявлення випадків скидання суднами забруднюючих речовин у межах акваторії порту. Відповідно, Асоціація наголошує на необхідності суворого дотримання норм чинного законодавства та здійснення перевірок вод ізольованого баласту після прийняття та введення в дію вищевказаних порядків, про що було неодноразово озвучено на численних зустрічах.

Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації висловлює занепокоєння діями Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря при здійсненні екологічного та радіологічного видів контролю на предмет їх відповідності та дотримання законодавства України.

Проблема полягає в тому, що працівники Інспекції безпідставно відмовляють у проставленні штампів на екологічних деклараціях, вимагаючи проведення відбору проб ізольованого баласту судна для лабораторного аналізу на предмет наявності забруднюючих речовин, що не передбачено чинним законодавством України. На це скаржаться представники українських та міжнародних компаній, чиї судна та вантажі проходять екологічний та радіологічний контролі у морських портах України. На жаль, такі дії представників Інспекції кидають тінь на численні реформи, спрямовані на боротьбу із корупцією та формування інвестиційної привабливості нашої країни.

Представники Комітету з логістики наголошують на тому, що відповідно до світової практики та згідно з нормами міжнародних угод, до яких приєдналась Україна (Конвенція МАРПОЛ 73/78), ізольований баласт не підлягає контролю та будь-яке його інспектування обмежується лише перевіркою наявності на судні дійсного Свідоцтва про запобігання забруднення з суден, а скидання ізольованого баласту не є скиданням забруднюючих речовин.

Непроставляння штампів та накладення екологічними інспекціями штрафів за умов відсутності нормативно-правового регулювання даного питання, призводить до безпідставних затримок суден, зривів контрактів на поставки експортної продукції, значних фінансових збитків та завдає непоправної шкоди репутації України.

Наразі лише обговорюються проекти нормативних актів, які мають регулювати Порядок проведення перевірки, взяття проб води та проведення їх аналізу, а також Порядок обчислення розміру відшкодування та сплати збитків, заподіяних внаслідок забруднення із суден, кораблів та інших плавучих засобів територіальних і внутрішніх морських вод України. Ми готові активно долучатися до роботи над підготовкою нормативно-правових актів щодо екологічного контролю у морських портах та порядку взаємодії Адміністрації морських портів та підрозділів Міністерства екології та природних ресурсів України у разі виявлення випадків скидання суднами забруднюючих речовин у межах акваторії порту.

Відповідно, Асоціація наголошує на необхідності суворого дотримання норм чинного законодавства та здійснення перевірок вод ізольованого баласту після прийняття та введення в дію вищевказаних порядків, про що було неодноразово озвучено на численних зустрічах.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: