fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

How will the transport infrastructure develop in Ukraine ?

18/ 09/ 2020
    Вчора, 17 вересня, відбувся Круглий стіл Комітету з логістики Асоціації «Зміна руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні». Захід зібрав представників влади та бізнесу для обговорення прогресу реформ та подальших планів розвитку ключових транспортних галузей – залізничної, морської та річкової галузі, ринку вантажних авто- та авіаперевезень. Отже, що чекає на транспортні галузі України? Залізниця Ми були раді вітати Володимира Жмака, новопризначеного Голову Правління АТ «Укрзалізниця», на його першій зустрічі з бізнесом. За словами пана Жмака, перед ним стоїть амбітне завдання провести повноцінну реформу залізниці та реорганізацію відомства, вивести Укрзалізницю на прибутковість. У планах нового очільника УЗ також активна боротьба з корупцією та крадіжками на залізниці, зміни до підходу мотивації персоналу та організації внутрішньої роботи. Як повідомив Міністр інфраструктури, у кінці вересня будуть фіналізовані результати пілотного проєкту з приватної тяги та мають запрацювати перші оператори. Водночас нез’ясованим залишається подальший статус законопроєкту «Про залізничний транспорт», на прийняття якого вже давно чекають бізнес та галузь. Також, за запевненням Міністра, розвиток Укрзалізниці у подальшому буде здійснюватися не за ресурс з підвищення тарифів для бізнесу, а за допомогою альтернативних шляхів. Так, вивільнити ресурс можна завдяки скасуванню податку на землю для залізниці, відходу від практики крос-субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних тощо. Бізнес сподівається саме на такий розвиток сценарію. Морська та річкова галузь За словами Міністра інфраструктури, досвід успішної концесії портів підштовхує рухатись далі у цьому напрямку, тож готові вже три порти, які плануються віддати на приватизацію і до яких вже є інтерес у інвесторів - Усть-Дунайськ, Білгород-Дністровськ та Скадовськ. Також планується підготовка до концесії Ізмаїльського, Бердянського та Чорноморського портів, дещо пізніше – порту «Южний». До кінця року планують підготувати ТЕО по цих об’єктах. Зниження портових зборів можливе тільки у контексті можливого зниження дивідендів, повідомив пан Криклій. Зі свого боку бізнес давно очікує на подальше зниження ставок портових зборів, аби привести їх до конкурентоспроможного рівня хоча б по Чорноморському регіону. Також компанії очікують на прийняття Порядку компенсації інвестицій, що дозволить дати поштовх розвитку галузі. Авіатранспорт За словами Павла Рябікіна, генерального директора аеропорту «Бориспіль», протягом двох років максимум буде збудований новий вантажний термінал аеропорту, після чого нинішній термінал буде реконструйовано та модернізовано, таким чином створено нові можливості для розвитку потенціалу аеропорту та створення великого транспортного хабу. Галузь авіаперевезень значним чином постраждала від наслідків пандемії, тому компанії потребують значної підтримки. Пан Криклій повідомив, що Міністерство працює над пошуком рішень, аби підтримати українську авіацію. Розвиток транзиту наразі також під питанням, адже через низьку мобільність населення повітряний трафік відновиться тільки на 50% порівняно з минулим роком. Хоча потенціал створення додаткових транзитних потоків все ж є – нещодавно були погоджені шість нових повітряних трас у Чорноморському регіоні. Автоперевезення За словами Міністра інфраструктури робота щодо вирішення питання нестачі автодозволів для вантажних міжнародних перевезень, зокрема у напрямку Республіки Польща, триває. Крім цього, Владислав Криклій зазначив про ініціювання Міністерством питання лібералізації транзитного проїзду територіями країн-членів ЄС та про наміри до кінця цього року допрацювати електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ. Дякуємо усім спікерам, учасникам та гостям за змістовну дискусію!   Довідково: Участь у заході взяли Владислав Криклій, Міністр інфраструктури України, Олександр Голодницький, В.о. Голови ДП «АМПУ», Володимир Жмак, Голова правління АТ «Укрзалізниця», Андрій Ярмак, Керівник ДП «Украерорух» та Павло Рябікін, Генеральний директор МА «Бориспіль». Модераторами заходу виступили Анна Дерев’янко, виконавчий директор Асоціації, Андрій Шкляр та Ольга Копійка, Співголови Комітету з логістики Асоціації.   Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.
01/

 

Вчора, 17 вересня, відбувся Круглий стіл Комітету з логістики Асоціації «Зміна руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні».

Захід зібрав представників влади та бізнесу для обговорення прогресу реформ та подальших планів розвитку ключових транспортних галузей – залізничної, морської та річкової галузі, ринку вантажних авто- та авіаперевезень. Отже, що чекає на транспортні галузі України?

Залізниця

Ми були раді вітати Володимира Жмака, новопризначеного Голову Правління АТ «Укрзалізниця», на його першій зустрічі з бізнесом. За словами пана Жмака, перед ним стоїть амбітне завдання провести повноцінну реформу залізниці та реорганізацію відомства, вивести Укрзалізницю на прибутковість. У планах нового очільника УЗ також активна боротьба з корупцією та крадіжками на залізниці, зміни до підходу мотивації персоналу та організації внутрішньої роботи.

Як повідомив Міністр інфраструктури, у кінці вересня будуть фіналізовані результати пілотного проєкту з приватної тяги та мають запрацювати перші оператори. Водночас нез’ясованим залишається подальший статус законопроєкту «Про залізничний транспорт», на прийняття якого вже давно чекають бізнес та галузь.

Також, за запевненням Міністра, розвиток Укрзалізниці у подальшому буде здійснюватися не за ресурс з підвищення тарифів для бізнесу, а за допомогою альтернативних шляхів. Так, вивільнити ресурс можна завдяки скасуванню податку на землю для залізниці, відходу від практики крос-субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних тощо. Бізнес сподівається саме на такий розвиток сценарію.

Морська та річкова галузь

За словами Міністра інфраструктури, досвід успішної концесії портів підштовхує рухатись далі у цьому напрямку, тож готові вже три порти, які плануються віддати на приватизацію і до яких вже є інтерес у інвесторів – Усть-Дунайськ, Білгород-Дністровськ та Скадовськ. Також планується підготовка до концесії Ізмаїльського, Бердянського та Чорноморського портів, дещо пізніше – порту «Южний». До кінця року планують підготувати ТЕО по цих об’єктах.

Зниження портових зборів можливе тільки у контексті можливого зниження дивідендів, повідомив пан Криклій. Зі свого боку бізнес давно очікує на подальше зниження ставок портових зборів, аби привести їх до конкурентоспроможного рівня хоча б по Чорноморському регіону. Також компанії очікують на прийняття Порядку компенсації інвестицій, що дозволить дати поштовх розвитку галузі.

Авіатранспорт

За словами Павла Рябікіна, генерального директора аеропорту «Бориспіль», протягом двох років максимум буде збудований новий вантажний термінал аеропорту, після чого нинішній термінал буде реконструйовано та модернізовано, таким чином створено нові можливості для розвитку потенціалу аеропорту та створення великого транспортного хабу.

Галузь авіаперевезень значним чином постраждала від наслідків пандемії, тому компанії потребують значної підтримки. Пан Криклій повідомив, що Міністерство працює над пошуком рішень, аби підтримати українську авіацію. Розвиток транзиту наразі також під питанням, адже через низьку мобільність населення повітряний трафік відновиться тільки на 50% порівняно з минулим роком. Хоча потенціал створення додаткових транзитних потоків все ж є – нещодавно були погоджені шість нових повітряних трас у Чорноморському регіоні.

Автоперевезення

За словами Міністра інфраструктури робота щодо вирішення питання нестачі автодозволів для вантажних міжнародних перевезень, зокрема у напрямку Республіки Польща, триває. Крім цього, Владислав Криклій зазначив про ініціювання Міністерством питання лібералізації транзитного проїзду територіями країн-членів ЄС та про наміри до кінця цього року допрацювати електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ.

Дякуємо усім спікерам, учасникам та гостям за змістовну дискусію!

 

Довідково:

Участь у заході взяли Владислав Криклій, Міністр інфраструктури України, Олександр Голодницький, В.о. Голови ДП «АМПУ», Володимир Жмак, Голова правління АТ «Укрзалізниця», Андрій Ярмак, Керівник ДП «Украерорух» та Павло Рябікін, Генеральний директор МА «Бориспіль».

Модераторами заходу виступили Анна Дерев’янко, виконавчий директор Асоціації, Андрій Шкляр та Ольга Копійка, Співголови Комітету з логістики Асоціації.

 

Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: