fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

How To Stop Theft On The Railway

26/ 02/ 2020
  Даря Січкар. Координатор робочої групи з розвитку залізничної інфраструктури Комітету з логістики. Проблема з крадіжками вантажів на залізниці та розукомплектуванням вагонів не зникає. Що робити? Скарги бізнесу на крадіжки на залізницях України стають все частішими, а питання безпеки під час вантажоперевезень набуває все більшої актуальності. Компанії несуть значні збитки через крадіжки різних видів вантажів під час їх транспортування. Крадуть майже все -  як вантажі з вагонів (зернові, ліс, труби, кокс, вугілля, металопрокат та інше), так і запчастини самих вагонів, особливо деталі гальмівної системи вагонів, що може стати причиною аварійних ситуацій під час руху. Ця проблема не є новою, і з року в рік бізнес підіймає болючу тему крадіжок на Укрзалізниці. Але чому питання не вирішується та що можна зробити вже зараз для покращення ситуації? Пломби є - вантажу немає. Наразі система пломбування вагонів не виключає повною мірою доступ до вантажу, а крадіям вдається заволодіти вантажем, залишаючи пломби непошкодженими (особливо це стосується вагонів-зерновозів). Водночас, відповідальні особи Укрзалізниці зобов’язуються перевіряти масу вантажу в пунктах призначення лише у тих випадках, коли наявне видиме пошкодження вагону або пломби.    Оскільки вантажі прибувають на станцію призначення у вагонах та контейнерах, на перший погляд, у технічно справному стані, із непошкодженими пломбами відправника, а ознаки недостачі не встановлені, вагони видаються одержувачам вантажу без перевірки їх кількості та стану. Які заходи можна запровадити вже зараз? Експерти Комітету з логістики Асоціації пропонують: Запровадити облік пошкоджень вагонів та крадіжок вантажів на основі даних замовників послуг та власних даних Укрзалізниці. А в подальшому, використовуючи зібрані дані, виявляти найбільш «проблемні» станції для проведення спецзаходів та особливого контролю на цих станціях; Оприлюднювати на офіційних ресурсах Укрзалізниці інформацію щодо найкритичніших точок (станцій, частин шляху), де виявляються розукомплектування, пошкодження вагонів або крадіжки; У випадку пошкодження вагонів зобов’язати працівників Укрзалізниці забезпечити оперативне складання актів про пошкодження вагонів форми ВУ-25 та інших необхідних документів; Використовувати інструменти страхування вантажів. Підстави для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника та вантажоодержувача засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць (прерогатива залізниць) у випадках, передбачених статтею 129 Статуту Залізниць. На жаль, дуже часто, а точніше – майже завжди, комерційні акти та акти загальної форми не складаються залізницею, вантаж доставляється та видається одержувачу із запірними пристроями, які, на перший погляд, справні та виконують свої функції. Розукомплектування вагонів - деталі мають значення . Швидкість і злагодженість дій під час крадіжок деталей або запчастин вагонів підштовхує до висновку, що на залізниці оперують організовані злочинні групи, головною зброєю яких є, в першу чергу, інформація. З кожним днем, це явище розширює свою географію та набуває все більш загрозливих масштабів. За інформацією Комітету з логістики Асоціації, раніше такі крадіжки в основному відбувались на Донецькій та Придніпровській залізницях. На жаль, зараз випадки несанкціонованого втручання все частіше поширюються на Одеську та Львівську залізниці. При всьому цьому масштабі майже відсутні результати проведених розслідувань правоохоронними органами. Асоціація вже давно пропонувала Укрзалізниці ряд дієвих превентивних механізмів, які на жаль, не були втілені в життя. Однією з  проблем є відсутність сприяння правоохоронних органів. Для вирішення ситуації вже сьогодні пропонуємо зробити перші кроки:  Зробити публічною інформацію щодо найкритичніших точок, де виявляються розукомплектування вагонів та розміщувати таку інформацію на офіційних ресурсах Укрзалізниці. Забезпечити обмін інформацією між Укрзалізницею та Національною поліцією щодо випадків виявлення фактів розукомплектування з подальшою публікацією даної інформації на ресурсах Європейської Бізнес Асоціації та в медіа. За результатами такого відповідного моніторингу інформації, виокремити найкритичніші точки (станції) та забезпечити ряд технічних та операційних дій, що мають превентивний характер, наприклад, забезпечення відеонагляду, освітлення, патрулювання таких станцій. За участі Укрзалізниці та Національної поліції розробити порядок (алгоритм) дій, які необхідно здійснювати у разі виявлення розукомплектування вантажовідправником або оператором рухомого складу. Посилити відповідальність за розукомплектування елементів залізничного рухомого складу та інфраструктури. Заборонити пунктам прийому металобрухту приймати частини залізничного рухомого складу та інфраструктури. Джерело: Центр транспортних стратегій
Дар'я Січкар Координатор робочої групи з розвитку залізничної інфраструктури Комітету з логістики
Проблема з крадіжками вантажів на залізниці та розукомплектуванням вагонів не зникає. Що робити?

Скарги бізнесу на крадіжки на залізницях України стають все частішими, а питання безпеки під час вантажоперевезень набуває все більшої актуальності. Компанії несуть значні збитки через крадіжки різних видів вантажів під час їх транспортування. Крадуть майже все –  як вантажі з вагонів (зернові, ліс, труби, кокс, вугілля, металопрокат та інше), так і запчастини самих вагонів, особливо деталі гальмівної системи вагонів, що може стати причиною аварійних ситуацій під час руху.

Ця проблема не є новою, і з року в рік бізнес підіймає болючу тему крадіжок на “Укрзалізниці”. Але чому питання не вирішується та що можна зробити вже зараз для покращення ситуації?

Пломби є – вантажу немає

Наразі система пломбування вагонів не виключає повною мірою доступ до вантажу, а крадіям вдається заволодіти вантажем, залишаючи пломби непошкодженими (особливо це стосується вагонів-зерновозів). Водночас, відповідальні особи “Укрзалізниці” зобов’язуються перевіряти масу вантажу в пунктах призначення лише у тих випадках, коли наявне видиме пошкодження вагону або пломби.   

Оскільки вантажі прибувають на станцію призначення у вагонах та контейнерах, на перший погляд, у технічно справному стані, із непошкодженими пломбами відправника, а ознаки недостачі не встановлені, вагони видаються одержувачам вантажу без перевірки їх кількості та стану.

Які заходи можна запровадити вже зараз? Експерти Комітету з логістики Асоціації пропонують:

Запровадити облік пошкоджень вагонів та крадіжок вантажів на основі даних замовників послуг та власних даних Укрзалізниці. А в подальшому, використовуючи зібрані дані, виявляти найбільш «проблемні» станції для проведення спецзаходів та особливого контролю на цих станціях;

Оприлюднювати на офіційних ресурсах “Укрзалізниці” інформацію щодо найкритичніших точок (станцій, частин шляху), де виявляються розукомплектування, пошкодження вагонів або крадіжки;

У випадку пошкодження вагонів зобов’язати працівників Укрзалізниці забезпечити оперативне складання актів про пошкодження вагонів форми ВУ-25 та інших необхідних документів;

Використовувати інструменти страхування вантажів.

Підстави для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника та вантажоодержувача засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць (прерогатива залізниць) у випадках, передбачених статтею 129 Статуту Залізниць. На жаль, дуже часто, а точніше – майже завжди, комерційні акти та акти загальної форми не складаються залізницею, вантаж доставляється та видається одержувачу із запірними пристроями, які, на перший погляд, справні та виконують свої функції.

Розукомплектування вагонів – деталі мають значення 

Швидкість і злагодженість дій під час крадіжок деталей або запчастин вагонів підштовхує до висновку, що на залізниці оперують організовані злочинні групи, головною “зброєю” яких є, в першу чергу, інформація. З кожним днем, це явище розширює свою географію та набуває все більш загрозливих масштабів. За інформацією Комітету з логістики Асоціації, раніше такі крадіжки в основному відбувались на Донецькій та Придніпровській залізницях. На жаль, зараз випадки несанкціонованого втручання все частіше поширюються на Одеську та Львівську залізниці. При всьому цьому масштабі майже відсутні результати проведених розслідувань правоохоронними органами.

Асоціація вже давно пропонувала “Укрзалізниці” ряд дієвих превентивних механізмів, які на жаль, не були втілені в життя. Однією з  проблем є відсутність сприяння правоохоронних органів. Для вирішення ситуації вже сьогодні пропонуємо зробити перші кроки: 

Зробити публічною інформацію щодо найкритичніших точок, де виявляються розукомплектування вагонів та розміщувати таку інформацію на офіційних ресурсах Укрзалізниці. Забезпечити обмін інформацією між Укрзалізницею та Національною поліцією щодо випадків виявлення фактів розукомплектування з подальшою публікацією даної інформації на ресурсах Європейської Бізнес Асоціації та в медіа. За результатами такого відповідного моніторингу інформації, виокремити найкритичніші точки (станції) та забезпечити ряд технічних та операційних дій, що мають превентивний характер, наприклад, забезпечення відеонагляду, освітлення, патрулювання таких станцій.

За участі “Укрзалізниці” та Національної поліції розробити порядок (алгоритм) дій, які необхідно здійснювати у разі виявлення розукомплектування вантажовідправником або оператором рухомого складу.

Посилити відповідальність за розукомплектування елементів залізничного рухомого складу та інфраструктури.

Заборонити пунктам прийому металобрухту приймати частини залізничного рухомого складу та інфраструктури.

Джерело: Центр транспортних стратегій

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: