fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

WOG: at the beginning of the war, the staff of highway and border filling stations organized meals for refugees and helped to find places to sleep – we are proud to work with such people

04/ 11/ 2022
  Європейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню. Тож представляємо сімнадцяту спікерку – Тетяну Калашнюк, Начальницю управління зі зв’язків з громадськістю мережі АЗК WOG. Тетяно, як війна вплинула на програми сталого розвитку WOG? З перших днів великої війни WOG визначив для себе два пріоритети. Перший - забезпечення країни пальним, що дозволяє бізнесу та транспорту критичної інфраструктура працювати, а захисникам бути мобільними. В умовах блокади портів ми змушені були повністю перебудувати логістику нафтопродуктів. Це було б неможливим без плідної співпраці держави та бізнесу, що дозволило вберегти країну від колапсу на ринку пального, зупинки виробництв, а також дало можливість військовим прибути на позиції для захисту України від ворога. До речі, ситуація на ринку спонукала нас до запуску ініціативи «Збережи пальне для перемоги». Її мета – популяризація відповідального споживання пального. Це був ще один досвід безпрецедентної підтримки, але цього разу від бізнесу. Ми неймовірно вдячні десяткам компаній, публічним особам та клієнтам, які підтримали цю ініціативу та вийшли із закликом до своєї аудиторії зберегти пальне для перемоги. Другий напрямок в межах обраної стратегії – підтримка тих, хто рятує життя – вивозить поранених військових із гарячих точок, цивільних та маломобільних людей – із зон активних бойових дій; рятує дітей, які постраждали внаслідок війни. Тут кожен літр пального рівноцінний збереженим життям. Щомісяця ми заправляємо автомобілі парамедиків та волонтерів, які цілодобово рятують життя. Це медичний батальйон «Госпітальєри», Перший добровольчий мобільний шпиталь ім. Миколи Пирогова, Гуманітарний штаб Благодійного фонду Сергія Притули, «Центр спасіння життя», ГО «Елеос-Україна» (працює під патронатом ПЦУ). Щомісяця WOG запускає нові ініціативи, що мають на меті врятувати ще більше життів.   Понад 16 років WOG фокусується на ініціативах, спрямованих на порятунок життя дітей. Чи адаптували ви його до умов війни? Звісно. Цей напрямок був, є та залишатиметься одним із найбільш пріоритетних для WOG. Цьогоріч ми сфокусувалися на допомозі дітям, які постраждали від війни. Від початку повномасштабного вторгнення реалізували не один проєкт, спрямований на це. Спільно з Укрзалізницею запустили в Інтерсіті ініціативу «Твори добро». Частину коштів із продажу гарячих напоїв у WOG CAFE в швидкісних поїздах наша компанія перерахувала на закупівлю вкрай необхідних ліків для дітей, які постраждали від війни. У липні стартувала «Дорога добра» – проєкт з історією, який WOG реалізовує шістнадцятий рік поспіль. Цьогоріч ми зібрали кошти для закупівлі вкрай необхідного обладнання для двох дитячих лікарень у Львові та Дніпропетровській області, в яких лікують поранених діток. Зазнав змін ще один проєкт, який ми реалізовуємо четвертий рік поспіль і який став для нас доброю традицією – конкурс дитячого малюнку «Твори різдвяну дивокаву». Щороку малеча малювала святкові роботи, з-поміж яких обирали три, що прикрашатимуть наші різдвяні горнятка. Цьогоріч ми запропонували дітям намалювати Україну своєї мрії. Отримали малюнки від маленьких художників із Сєвєродонецька, Миколаєва, Маріуполя, Харкова, Херсона, с. Дроздинь (Рівненська обл.), с. Боромля (Сумська обл.), смт Драбів (Черкаська обл.) та інших куточків України. Свої роботи надсилали маленькі українці, які зараз перебувають у Польщі, Німеччині, Франції, Нідерландах, Канаді, Ізраїлі та інших країнах. Загалом оргкомітет отримав понад 1300 робіт. Більше того, до конкурсу залучили спостережну раду, до складу якої увійшли відомі митці та громадські діячі: Ірма Вітовська-Ванца, акторка, громадська діячка; Ахтем Сеїтаблаєв, актор та режисер; Яніна Соколова, журналістка, громадська діячка; Сергій Дмитрієв, священник, капелан, керівник ГО «Елеос-Україна»; Валерія Татарчук, засновниця благодійного фонду «Твоя Опора»; Ігор та Марина Фостенки, засновники компанії Enjoy the wood. Три роботи, за які українці віддали найбільше голосів на сайті проєкту, традиційно прикрасять різдвяні горнятка, що з’являться у WOG CAFE в день Святого Миколая. Ми віримо, що напої у горнятках, які прикрашатимуть малюнки з мріями дітей, не лише зігріють людей, але й подарують їм особливі емоцій. Працівники автозаправних станцій WOG у перші дні вторгнення були оплотом надії та безпеки для українців, які вимушено переміщувались країною, і за це окрема подяка усій вашій команді. Як WOG у свою чергу, підтримує співробітників, що працюють в регіонах поблизу ведення бойових дій та тих, хто вимушено втратив роботу, наприклад, в тимчасово окупованих регіонах? Турбота про персонал – один із ключових пріоритетів WOG. В перший місяць повномасштабної війни щодня через наші АЗК проходили тисячі клієнтів. Обслуговування відбувалося нон-стоп. Щоб підтримати персонал заправок, ми організували йому безкоштовне харчування. В умовах перебоїв у роботі громадського транспорту налагодили доставку працівників до місця роботи – менеджери АЗК забирали з дому та привозили на роботу людей, що працюють на підпорядкованих їм автозаправних комплексах. Більше того, чимало персоналу центрального офісу компанії виходило на роботу на АЗК, щоб допомогти колегам із мережі зустріти, заправити, нагодувати й підтримати людей, які тікали від жахіть війни. Персоналу, що виїжджав із зон активних бойових дій, пропонували працевлаштування на АЗК в більш спокійних куточках України. Докладали всіх зусиль, щоб зв’язатися з нашими людьми із Маріуполя, підтримати їх. Надавали фінансову та моральну підтримку тим, хто залишив місто та виїхав у інші регіони України. Офісні працівники мали змогу працювати за вільним графіком. Лінійний персонал, що виїхав за кордон, продовжив працювати звідти. Працівники офісу отримали фінансову підтримку. Для персоналу мережі автозаправок – збільшили рівень мотивації. Продовжили активну роботу в напрямку його розвитку, щоб кожен міг зростати професійно та переходити на керівні посади. Люди були готові вчитися, тому що розуміли – це хороша можливість продовжити працювати в рідній компанії, мати хорошу та стабільну роботу в Україні, підтримувати її економіку й допомагати наближати перемогу. Окрім того, компанія почала швидше виплачувати щомісячну зарплату персоналу, щоб не лише дати людям відчуття підтримки та впевненості, але й наповнювати бюджет сплаченими податками. А це вкрай важливо для держави в часи війни. Незважаючи на воєнні дії, WOG не лише не зупинив свої соціальні проєкти, але й збільшив їхню кількість, розуміючи, що в такі часи бізнес має бути надійним партнером держави та суспільства. В період великої війни наші люди проявили неабияку сміливість, людяність і доброту. Персонал трасових та прикордонних АЗК організував харчування біженців, які десятки годин а то й по кілька днів добиралися до кордону чи їхали з «гарячих» точок у більш спокійні населені пункти. Допомагали їм із пошуком місця для ночівлі, організовували харчування для немовлят. Ми надзвичайно пишаємося, що в нашій компанії працюють такі люди. Як WOG бачить своє подальше майбутнє в Україні, у тому числі у сфері сталого розвитку? Для WOG сталий розвиток – це насамперед питання місця бренду в суспільстві. Це бути залученим у його життя, зосереджуватися на найбільш значимих для нього питаннях, для вирішення яких, часом, бракує достатнього фокусу держави, фінансування тощо. У кризові часи саме бізнес стає рушійною силою змін. Згадайте початок карантину, коли бізнес першим переорієнтувався, почав адаптуватись та бути партнером як держави, так і своїх споживачів. Війна тільки підсилила це. Саме бізнес став фундаментом та опорою для волонтерів. Він шукає і знаходить можливості поставки пального, забезпечує робочі місця, сплачує податки наперед тощо. Більше того, співпраця бізнесу та держави є надважливою. Особливо в кризові часи. Приклад цього – надзвичайна підтримка держави щодо вибудовування нових ланцюгів поставки нафтопродуктів на початку повномасштабної війни. Щороку WOG реалізовує низку соціально значимих проєктів, які є важливими в цей час. Із початку війни кількість таких ініціатив кратно збільшилась, і ми плануємо тільки нарощувати темп.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: