fbpx

Why content is the Godfather?

19/ 02/ 2018
  Ми стартували! Голова Комітету Дарія Корнійчук (Менеджер з маркетингових комунікацій BASF) прочитала думки (не тільки мої, а й багатьох учасників нашого комюніті) і обрала темою першої зустрічі Комітету Асоціації з маркетингу - КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ. Саме він буде утримувати позиції Godfather до тих пір, поки людина буде здатна сприймати увесь навколишній світ. Вчора ми не тільки слухали лекції Зося Зосим (Zosia Zosim) та Tanya Mul, а й одразу вчилися втілювати усе почуте на практиці. Ну, майже все. Хіба що не дійшли до особливостей застосування чат-ботів для розвантаження живих істот від нудних рутинних завдань. Отже, які вони - тренди у контент-маркетингу на 2018 рік: Креативність Унікальність Нативність Обізнаність та самовдосконалення Контент-стратегія Mobile friendly Прозорість Гнучкість Прямі ефіри, чат-боти... Але варто взяти до уваги, що інколи тренди можуть вбити маркетинг, наприклад, коли відсутня чітка та виважена контент-стратегія. Бажано у вигляді друкованого документу, на якому як на Біблії заприсягнули усі співробітники компанії. Що ж потрібно, аби створювати не просто абстрактний набір слів, а цінність? Ну звісно - креативність. Але вона, як муза, може час від часу тікати навіть від досвідчених письменників. Для вивільнення своєї власної унікальної креативності потрібно інколи давати собі можливість виглядати дурнем, писати дурниці, мати час для медитації або іншого виду бустінгу творчого натхнення та тренування тієї самої творчої впевненості. Ми дякуємо нашим експертам, які вразили своїм життєвим ентузіазмом і при цьому не змушували нас сумніватися у собі, а навпаки намагалися розкрити наші приховані таланти. Ті, хто був вчора на події, зрозуміють, про що йдеться. Сподіваємося, що отримані знання допоможуть усім нам уникати #слезы_маркетолога Фотозвіт з події тут. Більше деталей у EBA Communications Hub на Фейсбуці.

Ми стартували!

Голова Комітету Дарія Корнійчук (Менеджер з маркетингових комунікацій BASF) прочитала думки (не тільки мої, а й багатьох учасників нашого ком’юніті) і обрала темою першої зустрічі Комітету Асоціації з маркетингу – КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ.

Саме він буде утримувати позиції Godfather до тих пір, поки людина буде здатна сприймати увесь навколишній світ.

Вчора ми не тільки слухали лекції Зося Зосим (Zosia Zosim) та Tanya Mul’, а й одразу вчилися втілювати усе почуте на практиці. Ну, майже все. Хіба що не дійшли до особливостей застосування чат-ботів для розвантаження живих істот від нудних рутинних завдань.

Отже, які вони – тренди у контент-маркетингу на 2018 рік:
Креативність
Унікальність
Нативність
Обізнаність та самовдосконалення
Контент-стратегія
Mobile friendly
Прозорість
Гнучкість
Прямі ефіри, чат-боти…

Але варто взяти до уваги, що інколи тренди можуть “вбити” маркетинг, наприклад, коли відсутня чітка та виважена контент-стратегія. Бажано у вигляді друкованого документу, на якому як на Біблії заприсягнули усі співробітники компанії.

Що ж потрібно, аби створювати не просто абстрактний набір слів, а цінність? Ну звісно – креативність. Але вона, як муза, може час від часу тікати навіть від досвідчених письменників. Для вивільнення своєї власної унікальної креативності потрібно інколи давати собі можливість виглядати дурнем, писати дурниці, мати час для медитації або іншого виду бустінгу творчого натхнення та тренування тієї самої творчої впевненості.

Ми дякуємо нашим експертам, які вразили своїм життєвим ентузіазмом і при цьому не змушували нас сумніватися у собі, а навпаки намагалися розкрити наші приховані таланти. Ті, хто був вчора на події, зрозуміють, про що йдеться. Сподіваємося, що отримані знання допоможуть усім нам уникати #слезы_маркетолога

Фотозвіт з події тут.

Більше деталей у EBA Communications Hub на Фейсбуці.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: