fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Measuring Communication Effectiveness: What Companies Should Know

01/ 02/ 2024
  1 лютого відбулась зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій, присвячена темі вимірювання ефективності комунікацій, одній з найбільш дискусійних тем в професійній спільноті. Разом з Оксаною Маличкович, співвласницею агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчинею з досліджень медіа та громадської думки, ми говорили про ефективність комунікацій, як правильно ставити цілі, визначати метрики і вимірювати результат.  За даними опитування, найбільш популярними метриками для вимірювання ефективності комунікацій, піарники називають охоплення публікацій, кількість публікацій та рівень залученості аудиторії. Тож під час зустрічі ми не тільки  розглянули добре відомі метрики контент-аналізу, їх актуальність та ефективність, але й подискутували, що не так з багатьма популярними показниками. До того ж, обговорили інсайди з останньої конференції Measurement PR Week.  Вдячні учасникам та спікеру за корисні матеріали та обговорення!      

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: