fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Українки зможуть надихнути своїми історіями успіху жінок з усього світу

23/ 02/ 2021
  Компанія Avon запустила першу глобальну диджитальну галерею, де жінки з усього світу можуть поділитися історіями сили та успіхів у різних сферах життя, щоб надихнути й підтримати своїм прикладом інших. Щоб відзначити кожну історію, Avon перерахує по 1долару США благодійним організаціям, що підтримують жінок 2021 року. Avon Україна також долучається до ініціативи, щоб дати змогу українкам надихнути інших і самих себе, оскільки, згідно з дослідженням, більше ніж половина жінок у нашій країні вважають себе не реалізованими повною мірою. 22 лютого 2021 року. Сьогодні компанія Avon запустила глобальну платформу My Story Matters («Моя історія має значення»), на якій жінки з усього світу можуть поділитися історіями сили, становлення, подолання труднощів, перемог та успіхів — великих і маленьких — у різних сферах життя. Місія ініціативи — показати, що успішність має безліч виявів та ролей, і надихнути жінок на те, що вони вважали неможливим. Щоб відзначити кожну історію, Avon перерахує по 1 долару США благодійним організаціям, що підтримують жінок 2021-го. Мета проєкту — зробити жіночі голоси помітнішими у світі, де їх чути не так гучно, як чоловічі, і розповісти всім про силу, сміливість та унікальність жінок, їхні повсякденні перемоги й надзвичайні тріумфи. Кожна історія важлива, бо показує світові, на що здатні жінки, і надихає інших на великі чи маленькі звершення. Avon закликає якомога більше українок поділитися своїми розповідями, адже це може допомогти іншим подолати стереотипи, що, на жаль, досі панують у нашому суспільстві та нашій свідомості, і зробити життя щасливішим. «У сучасному світі історії успіху, перемог і навіть невдач усе ще лунають переважно чоловічими голосами. Жінок чути менше, і це прикро, бо їм є що розповісти світові — як про високі злети, так і про буденні перемоги. Жінки ставлять перед собою великі цілі, кидають собі виклики, але досі мовчать про шлях до мети, уважаючи, що вони недостатньо успішні чи реалізовані, щоб ділитися своїми історіями зі світом. Статистика в нашій країні це підтверджує: 61% українок, за даними нашого дослідження*, вважають себе не реалізованими повністю, через що почуваються нещасливими. Тому ми долучаємося до глобальної ініціативи й закликаємо наших жінок ділитися історіями як сили й успіху, так і невдач або втрат, щоб зробити жіночі голоси помітнішими й сказати світові: ось що ми можемо!» — прокоментувала Єлизавета Коробченко, генеральна директорка Avon Україна, Грузія. Кожна жінка має свою історію сили, велику чи маленьку, і кожна така історія показує їй та світові: #осьщояможу! Діліться своїми історіями перемог і надихайте інших на те, чого від них не очікують, а ще самі шукайте натхнення в історіях жінок зі всього світу на платформі проєкту.  #watchmenow #осьщояможу * За даними дослідження, проведеного на замовлення ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн», «Сучасна українка» за участю 1000 жінок віком 18-65 у містах України з населенням 50+тис., окрім АР Крим та району проведення ООС, липень 2020 р.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: