fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Cooperation between businessa and state sector

21/ 06/ 2018
  Ярина Скороход. Координатор комітету з логістики. Якщо компанія хоче піднятися до європейських стандартів, їй потрібно прагнути неможливого й робити найкраще. На початку року до складу Європейської Бізнес Асоціації приєдналося ПАТ «Укрзалізниця». Про допомогу Європейської Бізнес Асоціації в корпоратизації Укрзалізниці, про погляд ринку на зміни, що відбуваються в компанії, а також про спільні плани на майбутнє розповідає Координатор Комітету Асоціації з логістики Ярина Скороход. — Як бізнес-середовище поставилося до вступу Укрзалізниці до Європейської Бізнес Асоціації? Учасники Асоціації неоднозначні у своєму ставленні до такого факту через певний досвід взаємодії з компанією. Це не провина нинішнього менеджменту Укрзалізниці, адже негативний імідж державного товариства формувався протягом не одного десятиріччя. Якщо компанія хоче піднятися до європейських стандартів, їй потрібно прагнути неможливого й робити найкраще. Аби відчути зміни, які зараз відбуваються в державному товаристві, має минути певний час. Важливо, щоб завершення корпоратизації проходило відкрито й зрозуміло для бізнесу. Компанії-члени Асоціації мають прозору структуру бізнесу, до якої повинна прагнути й Укрзалізниця. Коли інвестор планує вкласти кошти в певну компанію, він в першу чергу моніторить фінансову звітність. Якщо трапляються незрозумілі операції фінансового характеру, проект позиціонується як ризикований. І тут немає якихось моральних питань чи упереджень, інвестор керується бізнес-категоріями. Укрзалізниця почала позиціонувати себе як бізнес, тож має відповідати цьому формату. Під час вступу до Асоціації керівництво товариства поручилося, що компанія буде приведена до сучасних бізнес-стандартів, а корупційні ризики зведуть нанівець. ЄБА може і хоче допомогти у вирішенні цих завдань. Бізнесу потрібна успішна Укрзалізниця, бо від її діяльності залежить успішність усіх компаній, які входять до Асоціації. — Які інструменти є в Асоціації, щоб допомогти Укрзалізниці досягнути сучасних бізнес-стандартів? Маємо багато майданчиків для перемовин та реалізації ініціатив. На базі відкритих комітетів (таких як податковий і митний) всі члени Асоціації можуть провадити свою діяльність. Тобто ЄБА для Укрзалізниці може стати майданчиком для перемовин із державними органами, з якими ми завжди тісно співпрацюємо за всіма лобінговими ініціативами. Крім того, основне завдання комітету з логістики — це підтримка розвитку інфраструктури, саме тому ми впроваджуємо зміни до чинного законодавства. Бізнес наповнює державний бюджет, і представники влади повинні розуміти важливість здійснення реформ задля покращення інвестиційного клімату, якісної інфраструктури та захисту бізнесу. Багато наших заходів дають можливості нетворкінгу, що є одним із інструментів пошуку партнерів, колег та інвесторів. А в Центрі професійного розвитку Асоціації — безліч програм, які базуються на світових стандартах чи на досвіді найуспішніших українських компаній. Вони стануть поштовхом для розвитку персоналу і ключових осіб у підприємстві, що нині є запорукою успішності компанії. — Чи змінюється Укрзалізниця? Сьогоднішня команда починає не з нуля, а з мінусів, і ми це розуміємо. Керівництву Укрзалізниці потрібно не лише фізично оновити активи, закупити новий рухомий склад, а й, що важливіше, вибудувати систему довіри до компанії, бо вона сьогодні все ще досить слабка. Це робота не одного дня. Зі свого боку ЄБА готова бути фасилітатором під час цих перетворень. Адже «здоров’я» компанії важливе не лише для нашого комітету, а й для всієї країни. Від того, в якому стані приїде український зерновоз до Європи, якою побачать іноземці залізничну інфраструктуру й пасажирський рухомий склад, залежить не лише образ Укрзалізниці, а й усієї країни, тобто нас із вами. Тут ключову роль відіграє діалог, розгляд питань і знаходження консолідованих рішень. І за останній час в цьому плані багато чого змінилося. Інтервю для журналу Intercity magazine
Ярина Скороход Координатор комітету з логістики
Якщо компанія хоче піднятися до європейських стандартів, їй потрібно прагнути неможливого й робити найкраще.

На початку року до складу Європейської Бізнес Асоціації приєдналося ПАТ «Укрзалізниця». Про допомогу Європейської Бізнес Асоціації в корпоратизації Укрзалізниці, про погляд ринку на зміни, що відбуваються в компанії, а також про спільні плани на майбутнє розповідає Координатор Комітету Асоціації з логістики Ярина Скороход.

— Як бізнес-середовище поставилося до вступу Укрзалізниці до Європейської Бізнес Асоціації?

Учасники Асоціації неоднозначні у своєму ставленні до такого факту через певний досвід взаємодії з компанією. Це не провина нинішнього менеджменту Укрзалізниці, адже негативний імідж державного товариства формувався протягом не одного десятиріччя. Якщо компанія хоче піднятися до європейських стандартів, їй потрібно прагнути неможливого й робити найкраще. Аби відчути зміни, які зараз відбуваються в державному товаристві, має минути певний час.

Важливо, щоб завершення корпоратизації проходило відкрито й зрозуміло для бізнесу. Компанії-члени Асоціації мають прозору структуру бізнесу, до якої повинна прагнути й Укрзалізниця. Коли інвестор планує вкласти кошти в певну компанію, він в першу чергу моніторить фінансову звітність. Якщо трапляються незрозумілі операції фінансового характеру, проект позиціонується як ризикований. І тут немає якихось моральних питань чи упереджень, інвестор керується бізнес-категоріями.

Укрзалізниця почала позиціонувати себе як бізнес, тож має відповідати цьому формату. Під час вступу до Асоціації керівництво товариства поручилося, що компанія буде приведена до сучасних бізнес-стандартів, а корупційні ризики зведуть нанівець. ЄБА може і хоче допомогти у вирішенні цих завдань. Бізнесу потрібна успішна Укрзалізниця, бо від її діяльності залежить успішність усіх компаній, які входять до Асоціації.

— Які інструменти є в Асоціації, щоб допомогти Укрзалізниці досягнути сучасних бізнес-стандартів?

Маємо багато майданчиків для перемовин та реалізації ініціатив. На базі відкритих комітетів (таких як податковий і митний) всі члени Асоціації можуть провадити свою діяльність. Тобто ЄБА для Укрзалізниці може стати майданчиком для перемовин із державними органами, з якими ми завжди тісно співпрацюємо за всіма лобінговими ініціативами.

Крім того, основне завдання комітету з логістики — це підтримка розвитку інфраструктури, саме тому ми впроваджуємо зміни до чинного законодавства. Бізнес наповнює державний бюджет, і представники влади повинні розуміти важливість здійснення реформ задля покращення інвестиційного клімату, якісної інфраструктури та захисту бізнесу.

Багато наших заходів дають можливості нетворкінгу, що є одним із інструментів пошуку партнерів, колег та інвесторів. А в Центрі професійного розвитку Асоціації — безліч програм, які базуються на світових стандартах чи на досвіді найуспішніших українських компаній. Вони стануть поштовхом для розвитку персоналу і ключових осіб у підприємстві, що нині є запорукою успішності компанії.

— Чи змінюється Укрзалізниця?

Сьогоднішня команда починає не з нуля, а з мінусів, і ми це розуміємо. Керівництву Укрзалізниці потрібно не лише фізично оновити активи, закупити новий рухомий склад, а й, що важливіше, вибудувати систему довіри до компанії, бо вона сьогодні все ще досить слабка. Це робота не одного дня. Зі свого боку ЄБА готова бути фасилітатором під час цих перетворень. Адже «здоров’я» компанії важливе не лише для нашого комітету, а й для всієї країни. Від того, в якому стані приїде український зерновоз до Європи, якою побачать іноземці залізничну інфраструктуру й пасажирський рухомий склад, залежить не лише образ Укрзалізниці, а й усієї країни, тобто нас із вами. Тут ключову роль відіграє діалог, розгляд питань і знаходження консолідованих рішень. І за останній час в цьому плані багато чого змінилося.

Інтерв’ю для журналу Intercity magazine

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: