fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Secrets of B2B marketing by AXOR

26/ 04/ 2018
    Як компанії, яка працює у В2В секторі, вдалося стати відомою серед кінцевих споживачів? Які інструменти використовуються для того, аби підвищити лояльність партнерів та впізнаваність бренду? Про це говорили представники Європейської Бізнес Асоціації у Дніпрі в рамках засідання комітету з маркетингу та комунікацій у четвер, 26 квітня, що відбулося в гостях у компанії AXOR INDUSTRY. І не дарма цього разу засідання було виїзним, адже компанії Axor Industry дійсно є, що про себе розказати та показати: власний сучасний завод з виробництва віконно-дверної фурнітури із затишними офісними приміщеннями та тренінг-холом, що створюють комфортну атмосферу як для співробітників, так і гостей підприємства; численні нагороди, такі як Лідер галузі, Бренд року, Українська народна премія. Отже з найперших хвилин зустрічі у учасників зявилося безліч питань, на які відповідали Khaurmadzhi Edem, що також провів захопливу екскурсію виробництвом, а також Елена Крекнина, яка поділилася інсайтами В2В маркетингу. Коли хтось говорить про бренд, це у 6 разів крутіше, ніж коли бренд говорить про себе. Сьогодні бренду платять за те, як він живе. Саме ці твердження за словами Олени Крекніної є сьогодні відправною точкою побудови маркетингової стратегії компанії. І в Axor Industry використовується безліч інструментів для цього: Дні відкритих дверей для всіх охочих та тренінги для партнерів; фотоконкурси з цінними подарунками; повсюдне використання брендованої продукції; партнерство в соціальних та спортивних заходах; корпоративно-соціальна відповідальність та багато іншого. Щиро вдячні за гостинність, змістовну та цікаву зустріч, позитивні емоції компанії Axor Industry, особисто Олені Крекніній та Едему Хаурмаджи, а також голові комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі Olga Zenina.
01/

 

Як компанії, яка працює у В2В секторі, вдалося стати відомою серед кінцевих споживачів? Які інструменти використовуються для того, аби підвищити лояльність партнерів та впізнаваність бренду? Про це говорили представники Європейської Бізнес Асоціації у Дніпрі в рамках засідання комітету з маркетингу та комунікацій у четвер, 26 квітня, що відбулося в гостях у компанії AXOR INDUSTRY.

І не дарма цього разу засідання було виїзним, адже компанії Axor Industry дійсно є, що про себе розказати та показати: власний сучасний завод з виробництва віконно-дверної фурнітури із затишними офісними приміщеннями та тренінг-холом, що створюють комфортну атмосферу як для співробітників, так і гостей підприємства; численні нагороди, такі як “Лідер галузі”, “Бренд року”, “Українська народна премія”.

Отже з найперших хвилин зустрічі у учасників з’явилося безліч питань, на які відповідали Khaurmadzhi Edem, що також провів захопливу екскурсію виробництвом, а також Елена Крекнина, яка поділилася інсайтами В2В маркетингу.

“Коли хтось говорить про бренд, це у 6 разів крутіше, ніж коли бренд говорить про себе”. “Сьогодні бренду платять за те, як він живе”.

Саме ці твердження за словами Олени Крекніної є сьогодні відправною точкою побудови маркетингової стратегії компанії. І в Axor Industry використовується безліч інструментів для цього: “Дні відкритих дверей” для всіх охочих та тренінги для партнерів; фотоконкурси з цінними подарунками; повсюдне використання брендованої продукції; партнерство в соціальних та спортивних заходах; корпоративно-соціальна відповідальність та багато іншого.

Щиро вдячні за гостинність, змістовну та цікаву зустріч, позитивні емоції компанії Axor Industry, особисто Олені Крекніній та Едему Хаурмаджи, а також голові комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі Olga Zenina.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: