fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Роботи буде багато…але згодом

19/ 04/ 2022
  А ось як ефективно діяти HR менеджерам уже зараз, під час військового вторгнення рф в Україну? Як ефективно підтримати працівників своєї компанії та забезпечити водночас їх максимальну продуктивність в даних умовах? Що чекатиме HR галузь уже в найближчому майбутньому? Ці та інші питання члени Асоціації мали нагоду обговорити із запрошеними експертками вчора, 18 квітня на зустрічі «HR в нових умовах». Богдана Мельник, засновниця РА «Шанс» поділилась з аудиторією своїми думками та досвідом через призму 20 річної практики в HR галузі. Зокрема, пані Богдана наголосила, що роль лідера, а не авторитарного директора, зараз вкрай важлива в роботі. Саме менеджери з нестандартним мисленням та гнучким підходом – це ті фахівці, котрі є та будуть найбільш затребувані на ринку праці. А ущільнення персоналу з розширенням обов’язків, яке зараз спостерігається на багатьох підприємствах -  це свого роду шанс для розкриття навиків та розширення кваліфікації працівника. Експертка також дала свій прогноз щодо галузей економіки, які, на її думку, будуть мати шанс на найбільш стрімкий розвиток у майбутньому. Зокрема, це: виробництво, житлове будівництво, аграрний сектор, ІТ, медицина, логістика, торгівля.  Що ж до спеціальностей, то інженерно-технічні спеціалісти та працівники «робочих» професій на кшталт муляра, зварювальника, продавця, водія тощо матимуть відчутно підвищений попит додала пані Мельник. Менеджери ж НR – це серце бізнесу, на котрих покладено зараз надзвичайно важливу та відповідальну місію, вони є міцним тилом, часто беруть на себе функцію ментора, коуча, що допомагає бізнесу працювати ефективно та будувати нові гнучкі стратегії майбутнього розвитку в умовах війни. Про ефективні види підтримки працівників, планування в умовах війни, управління емоційним станом працівників розповіла Антоніна Курець - HR директор PWC, що станом на сьогодні надає свої послуги замовникам у 30 країнах світу. Як зазначила пані Антоніна, аби планувати бодай на короткий термін в умовах сьогодення просто необхідно: бути швидким у прийнятті рішень вміти адаптовуватись до мінливих обставин глибоко взаємодіяти з командою колективу У комунікації слід звертати увагу на емоційний стан працівників, поважати іх гідність та уважно добирати слова аби уникнути непорозумінь та напруги, зокрема листування має бути особливо зваженим. Не оминула пані Антоніна і, власне, самого менеджера HR, якому теж треба відновлюватись аби почуватись в балансі. Прості речі, такі як теплий чай та «проміжки тиші» аби просто помовчати хвильку у чергуванні з прогулянками на свіжому повітрі та фізичним навантаженням творять дива 😊. Зустріч дала можливість учасникам обмінятись досвідом та думками з наболілих питань та поділились своїми підходами  до актуальних викликів в умовах війни. Дякуємо спікерам та учасникам за приділений час та корисну інформацію, а Олені Скибі за модерацію зустрічі. Віримо у нашу перемогу! Сподіваємось на наступний захід  у форматі офлайн!

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: