fbpx

PR Development Programme

02/ 11/ 2019
    Важко суперечити, що PR сьогодні є інструментом не тільки великих корпорацій, але й малого та середнього бізнесу. Сучасний PR – це ефективний інструмент маркетингової комунікації, що дозволяє не тільки встановити контакт з аудиторією, але й сформувати спільноту людей, які розділяють Ваші цінності; збудувати бренд та створити позитивний корпоративний імідж. Дякуємо чудовим тренерам: Денису Казвану, Михайлу Шуранову, Федору Крикуну, Вікторії Рубан, Оксані Лихожон та Юлії Петрик за яскраве проведення Програми розвитку з PR, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів матеріалу, цікавий інтерактивний контент, легку подачу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка Lifecell, Укртелеком, Vodafone Ukraine, SODA Digital Advertising Group та MacPaw за приємну співпрацю!
01/

 

Важко суперечити, що PR сьогодні є інструментом не тільки великих корпорацій, але й малого та середнього бізнесу. Сучасний PR – це ефективний інструмент маркетингової комунікації, що дозволяє не тільки встановити контакт з аудиторією, але й сформувати спільноту людей, які розділяють Ваші цінності; збудувати бренд та створити позитивний “корпоративний імідж”.

Дякуємо чудовим тренерам: Денису Казвану, Михайлу Шуранову, Федору Крикуну, Вікторії Рубан, Оксані Лихожон та Юлії Петрик за яскраве проведення Програми розвитку з PR, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів матеріалу, цікавий інтерактивний контент, легку подачу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка Lifecell, Укртелеком, Vodafone Ukraine, SODA Digital Advertising Group та MacPaw за приємну співпрацю!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: