fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

PR & Marketing in a post-COVID reality

20/ 05/ 2020
  https://www.youtube.com/watch?v=9YcJjuR6iF0&feature=youtu.be В умовах кризи комунікація брендів не стоїть на паузі, а навпаки, активізується та віднаходить нові форми прояву. Так, спеціалістам з комунікацій та маркетингу доводиться переосмислювати усталену практику в сфері і швидко реагувати на зміни в потребах споживачів. Разом з експертами ми всебічно розглянули проблему антикризової комунікації з її новими інструментами, меседжами, викликами та можливостями.    Так, Крістіна Ніколаєва, директор Be—it Agency, поділилася досвідом щодо адаптації роботи агенції до нових умов та реакцією клієнтів. Насамперед, криза вплинула на швидкість прийняття рішень та реалізації проєктів, змістила акценти на соціальну складову та відкрила можливості для колаборацій. За словами Крістіни, бренди стали обережніше планувати свої витрати на піар та маркетинг, тим не менш, навіть під час карантину до агенції зверталися нові клієнти. Після кризи онлайн і офлайн продовжать своє співіснування, однак на перших порах цей процес буде складним. Серед порад брендам – бути емпатичними в комунікаціях та нагадати про приємний досвід від офлайн взаємодії з брендами. Марина Соловйова, керівник CSR напрямку IDS Borjomi Ukraine, зазначила, що на її думку, кризи будуть виникати частіше, тому брендам необхідно ставати гнучкішими і бути готовими до помилок, адже вже не буде часу проводити ґрунтовні маркетингові дослідження, а треба діяти тут і зараз. Відповідно, процес прийняття рішень стане більш інтуїтивним і менш залежним від теоретичних знань. В умовах обмежених ресурсів, комунікація стане більш точковою – фокус зміниться з великого охоплення на ком’юніті. Також важливо у кризовій ситуації дослухатися до свого споживача та показати йому свою турботу. Максим Бєлов, директор з маркетингу Планета Кіно, розповів як на початку бренд болісно переживав вимушене закриття своїх кінотеатрів на карантин. Попри неможливість працювати в штатному режимі, компанія продовжувала підкріплювати свою присутність в інформаційному полі. Завдяки персоналізованій та відкритій комунікації Планеті Кіно вдалось залишитися актуальним для своїх клієнтів, і ті в свою чергу активно підтримали улюблений кінотеатр у скрутний момент. Цікаво, що на свої антикризові кампанії Планета витратила мінімум коштів. В основному покладалися на роботу з інфлюенсерами та органічне охоплення в соціальних мережах. Юлія Василенко, директор з комунікацій та GR Укрпошта, говорила про важливість підтримання безперервної комунікації під час кризи. Через масштаби діяльності державного підприємства та її велику аудиторію, необхідно було залучити ряд інструментів, щоб тримати людей проінформованими та швидко надавати зворотній зв’язок. Для внутрішньої комунікації використовували корпоративний портал, корпоративну газету, дайджести, плакати, а також організовували онлайн-стріми з керівництвом. Для зовнішньої комунікації активно використовували соціальні мережі і регулярно спілкувалися з медіа в режимі онлайн. Окрім того, компанія запустила ряд соціальних ініціатив. Отже, роль комунікації значно зростає під час кризових умов. Головне не зволікати з прийняттям рішень, бути готовими адаптуватися, не забувати про потреби споживачів та шукати нові можливості для зростання.  Хочемо подякувати усім спікерам за цікаву експертну дискусію, всебічне висвітлення теми та позитивний настрій!

В умовах кризи комунікація брендів не стоїть на паузі, а навпаки, активізується та віднаходить нові форми прояву. Так, спеціалістам з комунікацій та маркетингу доводиться переосмислювати усталену практику в сфері і швидко реагувати на зміни в потребах споживачів. Разом з експертами ми всебічно розглянули проблему антикризової комунікації з її новими інструментами, меседжами, викликами та можливостями.   

Так, Крістіна Ніколаєва, директор Be—it Agency, поділилася досвідом щодо адаптації роботи агенції до нових умов та реакцією клієнтів. Насамперед, криза вплинула на швидкість прийняття рішень та реалізації проєктів, змістила акценти на соціальну складову та відкрила можливості для колаборацій. За словами Крістіни, бренди стали обережніше планувати свої витрати на піар та маркетинг, тим не менш, навіть під час карантину до агенції зверталися нові клієнти. Після кризи онлайн і офлайн продовжать своє співіснування, однак на перших порах цей процес буде складним. Серед порад брендам – бути емпатичними в комунікаціях та нагадати про приємний досвід від офлайн взаємодії з брендами.

Марина Соловйова, керівник CSR напрямку IDS Borjomi Ukraine, зазначила, що на її думку, кризи будуть виникати частіше, тому брендам необхідно ставати гнучкішими і бути готовими до помилок, адже вже не буде часу проводити ґрунтовні маркетингові дослідження, а треба діяти тут і зараз. Відповідно, процес прийняття рішень стане більш інтуїтивним і менш залежним від теоретичних знань. В умовах обмежених ресурсів, комунікація стане більш точковою – фокус зміниться з великого охоплення на ком’юніті. Також важливо у кризовій ситуації дослухатися до свого споживача та показати йому свою турботу.

Максим Бєлов, директор з маркетингу Планета Кіно, розповів як на початку бренд болісно переживав вимушене закриття своїх кінотеатрів на карантин. Попри неможливість працювати в штатному режимі, компанія продовжувала підкріплювати свою присутність в інформаційному полі. Завдяки персоналізованій та відкритій комунікації Планеті Кіно вдалось залишитися актуальним для своїх клієнтів, і ті в свою чергу активно підтримали улюблений кінотеатр у скрутний момент. Цікаво, що на свої антикризові кампанії Планета витратила мінімум коштів. В основному покладалися на роботу з інфлюенсерами та органічне охоплення в соціальних мережах.

Юлія Василенко, директор з комунікацій та GR Укрпошта, говорила про важливість підтримання безперервної комунікації під час кризи. Через масштаби діяльності державного підприємства та її велику аудиторію, необхідно було залучити ряд інструментів, щоб тримати людей проінформованими та швидко надавати зворотній зв’язок. Для внутрішньої комунікації використовували корпоративний портал, корпоративну газету, дайджести, плакати, а також організовували онлайн-стріми з керівництвом. Для зовнішньої комунікації активно використовували соціальні мережі і регулярно спілкувалися з медіа в режимі онлайн. Окрім того, компанія запустила ряд соціальних ініціатив.

Отже, роль комунікації значно зростає під час кризових умов. Головне не зволікати з прийняттям рішень, бути готовими адаптуватися, не забувати про потреби споживачів та шукати нові можливості для зростання.  Хочемо подякувати усім спікерам за цікаву експертну дискусію, всебічне висвітлення теми та позитивний настрій!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: